מחשבות פליליות פרק 22

painapple

New member
היה פרק דיי מזעזע.

ממש היו רגעים שזה היה קרוב מדי לסרט אימה בשבילי, ואני לא רואה סרטי אימה, וממש נהייתה לי בחילה בבטן. נאמר כשהיא עברה ליד ה"kill room" ממש נחרדתי, ובכלל כל ה"משחק" הזה שהרוצח הוביל אותה ממקום למקום, ו"זרק" אותה לזכוכיות.. הכל היה נוראי. והשורה של הנעליים בסוף, כשברור שזה הסוף. היה ממש מזעזע. אבל לא הבנתי איך פתאום בשבריר השניה הם הגיעו וירו בו, זה לא התקשר לי כמו שצריך לשאר הפרק, ממש הופתעתי.. כמו, להבדיל, כשראיתי הארי פוטר [כן, מה הקשר, אני יודעת] ופתאום הם קפצו לסוף הספר ולא הבנתי איך מבחינת עלילה הם הגיעו לזה. מלבד זה שהפריע לי, גם לא יצאתי מהפרק עם התחושה של "וואו, איזה פרק טוב", נראה לי שהוא הפחיד אותי מכדי להעלות את המחשבה הזו, זה היה ממש מפלצתי מה שהוא עשה לאנשים [בניגוד לשאר הרוצחים בסדרה, שהם כולם נשמות טובות אחד אחד..], כנראה שיש לי קיבה רגישה.
 

P A T D F A N

New member
ואוו איזה פרק! [חדשה פה../images/Emo9.gif]

הפרק הזה וגם הקודם היו עשויים מאוד טוב. כמו שכבר אמרו ה הם היו מאוד דומים, הרוצח משחק עם הקורבנות משחק פסיכולוגי .. למשל . מהפרק הזה, מגי התעוררה ודרכה על צינור ברזל, עברה דרך כמה דלתות שנפתחות בדחיפה, עד שאחת הייתה נעולה, ובגלל שהיא התרגלה שהדלת נפתחת בדחיפה חזקה, מעוצמת הדחיפה היא שברה את האף .. ואז שהיא נפלה לזכוכיות .. ואוו . אבל גם, הפרק היה קצת מגעיל כמו סרט אימה, ובאמת היה חסר משהו במרדף.. השותף ישר אומר להם איפה הוא, הם ישר באים וישר הורגים אותו . ושוב היא מבקשת לראות את הפנים שלו. חבל שהם חוזרים על זה, זה מאבד מהאפקט של ה"אני ניצחתי" .. באמת איזה חמוד מורגן! אבל אמילי לא משהו . עדיף שהוא יהיה עם גרסיה או משהו, הקטעים שלהם ביחד הורגים אותי ! ואוו אם קראתם עד פה, אתם באמת מיוחדיםP:
 

4hilla4

New member
אני יודעת שאני מיוחדת!! ברוכה הבאה!!

מקווה שתהני... למרות שמגי לא שברה את האף מהעוצמה שבה היא פתחה את הדלת.. אם שמת לב הדלת היתה קשורה בסוגר הזה ששמים אז שהיא נכנסה חזר אז זה נפתח אבל השרשרת עצרה את הדלת והיא כאילו רצה פינה אבל נתקעה בשרשרת ובגלל זה היא שברה את האף... אני מקווה שאמילי ומורגן יהיו ביחד שנגיד אם יחטפו את אמילי- שזה פשוט מתבקש כי- ירו באל עצרו את מורגן באשמת רצח אשתו של הוצ'נר הייתה אמורה להיות בקניון שהם רצו לתפוס מצית סדרתי על גדעון זה יהיה פרק הבא ג'ייג'יי לא כזרת מרכזית וגם גרסייה לא.. זהו- מתבקשש!
 

י ע ר ה 4

New member
פרק יפה

אבל מזעזע כשהזונה נפלה על הזכוכיות וכשהיא כל הזמן נפצעה זה היה נוראי אבל חוץ מזה היה פרק טוב
 

m i c k e y 15

New member
הו גאד..זה היה נורא לצפות חח

כל העניין עם הזכוכיות וזה..מסכנה..מה זה ריחמתי עליה.. וממש הזכיר לי ת'מסור.. מתי שהיא כמעט הצליחה לצאת אני כולי..נו נו נו ובסוף הוא סגר את הדלת..איזה באסה זה.. ממש ריחמתי עליה.. פרק טוב
לפני אחרון
 

4hilla4

New member
פרק אחרון הולך להיות=!!!

גם אני הייתי.... נו,נו,נו.. רוצי- צאי משם- תזחלי לשם.. רק תצאייי!!!!
 
למעלה