מתנה ומכתב לקראת טיסה לניתוח

tomer1706

New member
מתנה ומכתב לקראת טיסה לניתוח

חברה קרובה טסה לחו"ל לעבור ניתוח להסרת גידול
מעוניין לקבל רעיונות "לחבילת טיסה" שאפשר להכין לה
מתנות, דברים שאפשר להכין, לכתוב...

המטרה היא כמובן לעודד אותה, להנעים את שהותה בביה"ח בחו"ל ולהזכיר לה שהחיים יפים גם ברגעים קשים


אשמח לרעיונות
 

saribon

New member
רעיון מקסים

קודם כל כמובן נאחל לחברתך הרבה הצלחה בניתוח ובריאות טובה.

מעבר לכך - אני חושבת שהאדם הטוב לדעת מה לתת לה -הוא אתה. אתה מכיר אותה. תחשוב מה מדבר אליה - מה בעל משמעות עבורה, אפשר למשל להכין לה דיסק עם שירים שהיא אוהבת, שירים לפי טעמה או כאלה שיזכירו לה את הבית, אפשר לכתוב לה פתק לכל יום..אפשר להכין לה רשימת -100 דברים לעשות כשמשעמם לך (ולהמציא כל מיני דברים הזויים שיצחיקו או ישמחו אותה)
אפשר להכין לה אלבום תמונות מכל החברים או רק ממך..
אני מניחה שהיא לא נוסעת לבד -אז אפשר לתת למי שנוסע איתה דברים קטנים להפתיע אותה בהם - נגיד -סבון ריחני ליום אחד, נר יפה ליום אחר, סוכריה צבעונית על מקל ליום נוסף וכו..
אם היא מתחברת למקורות למשל אז אפשר להכין לה רשימת פסוקים מעצימים - כמו כל מיני קטעי תהילים שיכולים לעודד, כל מיני ציטוטים של אנשים חכמים, וכו. אפשר לשלוח ספרי ילדות אהובים או דיוידי של תוכניות ישנות של הטלויזיה החינוכית (איזה מגניב לראות פתאום את הבית של פיסטוק או זהו זה ממלחמת המפרץ?) ואפשר גם לכתוב דברים אמיתיים מהלב -על כמה אתה אוהב אותה, כמה היא חשובה לך וכמה אתה מייחל להצלחת הניתוח, על מה שאתה מתכנן שעוד תעשו ביחד וכן הלאה.
זה נחמד ומגניב להיות מצחיק ומעודד -אבל מעל הכל חשוב מאוד בעיני גם להעביר לאדם את התחושה שיש לו משמעות עצומה בעיני אנשים אחרים, שהוא חשוב להם וקרוב להם ושהם פשוט - אוהבים אותו....
 
למעלה