סהרה אני צריך לדבר איתך היום בערב!!

סהרה אני צריך לדבר איתך היום בערב!!

אין לי הרבה זמן ואני מהמחשבים של בית החולים אני צריך לדבר איתך היום בערב קיבלתי הודעה שמקדימים את מועד ההתיצבות שלי אני יוצא למילואים ביום ראשון הקרוב ואני פוחחחחחחדדדדד בבקשה תעזרי לי אני חייב לדבר איתך פלייייייייייייייז
 

e-magine

New member
היי ילד, משהו על הפחד

קודם כל אני שמח שאתה פה כי אין לי כל כך זמן להכנס לצעירים וחששתי שבגלל השם שלך, תלך לשם. עכשיו משהו על הפחד. התחלתי אתמול לדבר עם סהרון והוא אמר משהו ורציתי להמשיך לדבר איתו קצת על זה אבל המחשב שלי או הספק לא כל כך הסכימו אז וויתרתי, ועכשיו אני רוצה להמשיך קצת כי ראיתי מה שכתבת. זה התחיל בזה שאני אמרתי שהמחשב שלי מעצבן וסהרון אמר שאין מחשב מעצבן ואין אריה מפחיד אלא אני מתעצבן ואני מפחד. אני הוספתי שאם אני לא מתעצבן סימן שמשהו לא בסדר אצלי, וסהרון אמר לגביי ``אני מתעצבן משמע אני קיים``. אז אולי סהרון שכח שאני פלספן צמרת, אז אני רוצה להגיד לך ילד יקר, משהו על הפחד. אני חושב שהאריה כן מפחיד וגם המילואים יכולים להיות מפחידים. אני חושב שכל עוד אני חי והאריה חי, אני צריך לפחד ממנו אם הוא על ידי ואין לי רובא ואוי ואבוי לי אם לא אפחד. אם הייתי מפחד מג`וק, זה כבר היה סיפור אחר. ואם אפחד מהאריה שאני רואה בטלוויזיה, ברור שזאת גם בעיה. אני חושב שמותר לך לפחד. אני יום אחד פחדתי ממשהו שהוא פחות מסוכן ממילואים. אני דווקא הייתי אומר ש``אני מפחד משמע אני קיים`` אבל זאת קלישאה וקלישאה יכולה להטעות. אז אל תטפס לקלישאה, אבל כנס למהות. תבדוק את הפחד שלך. אם הפחד שלך הוא סביר ואתה יכול להתגבר עליו, תתגבר. אם זה באמת יותר מזה, תעשה מה שצריך לעשות ותבקש פטור נפשי. כי אם אתה באמת לא יכול, אז בעצם אתה כרגע לא מתאים, וגם הצבא לא ירצה להסתכן ולסכן אותך שלא לצורך. ותזכור שזאת רק דעתי האישית.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בקשה

אני מבקשת ממך ומאחרים לא לפרסם עוד בקשות לשיחה בפורום. הפורום נועד לדיון קבוצתי. בקשות כאלה יש לשלוח לתיבת הדואר שלנו ואנו נתייחס כשנוכל. לגבי המצב עם המילואים אני ממליצה לך, לאור מצבך הנפשי הקשה, להעלות את זה בדחיפות באוזני מטפליך.
 
למעלה