סוף סוף !!!

dmor_il

New member
סוף סוף !!! ../images/Emo13.gif

שלום לכולם !!! סוף סוף פתחו פורום לחברי המחנה הלאומי - הליכוד !!! אני כל כך שמח! הליכוד !!! הליכוד !!! הליכוד !!! שיהיה לכולם כמה שיותר מעניין כאן, דניאל
 
הגיע הזמן שנאחד כוחות!

אבי, תסכים איתי שפיצול בין כוחותינו יוביל רק לרע. למה שלא נעבור כולנו לפורום הזה, שהוא הרבה יותר חדשני ונוח לשימוש?
 
עליך...

לא הייתי מאמין!! מה קרה ליאור??? אז נכון את סטודנט :) אבל מה קרה?? יש לנו את הפורום הרשמי באתר הרשמי! זה באמת חבל שיש שני פורומים של הליכוד, אבל אין מה לעשות יש רשמי ויש פחות. ומה איתך אחי? מטלפנים אליך עוד אנשים שרוצים חברים :)
 
אני יודע שאתה מחפש נואשות...

אבל חברים הכי טובים תמצא בנוער ליכוד נתניה
יא אללה...אני לא מאמין איך ג´יימי חינך אותך... אבי, אני מסכים עם זה שהכי טוב לדבוק בפורום הרשמי, אבל הבעיה היא שהוא איטי (יחסית), מסורבל, לא נוח והרבה פחות מתקדם מהפורום הזה. בנוסף, לפורום הזה מגיעים הרבה יותר אנשים ויש לו הרבה יותר פוטנציאל לגדול. למה שאתר הליכוד לא יהפוך את הפורום הזה לפורום הרשמי שלו? אני לא חושב שזו צריכה להוות בעיה גדולה מדי.
 
לליאור...

מה קורה אחי? אני מת מעייפות נכנס לאינרטנט כשאני חוזר הביתה בערב יום שישי רק כדי לראות מה יש בפורום, ומה אני רואה שליאור אומר שנוער ליכוד נתניה הכי טובים, אז רק נוער ליכוד שוהם :)!!! מזאת אומרת שג´יימי חינך אותי? אני לימדתי אותו את השטויות האלה! :), טוב אולי לא, אבל שנינו ככה, תשאל אותו מה עשינו לרובי אתה תגנב!!!
 
למעלה