סליחה, האם הפורום הזה.........

משה פ

New member
סליחה, האם הפורום הזה.........

מיועד גם לאנשים הסובלים מ"דום נשימה בשינה"?
 
היי לך.

במסגרת הפרעות השינה נמצא גם קשיי נשימה:) אתה מטפל בבעייתך? זה לא פורום מומחה כך שאם אתה שואל "מה כדאי לעשות?" העצה שלי זה רופא, אם אתה מטופל ורוצה לדבר על הרגשתך ומה זה גורם לך מבחינת היום יום, אתה מוזמן. (ואני מניחה שגם אם הפורום הזה לא היה ממש מיועד לבעייתך, עדיין היית מוזמן, אף פעם לא אהבתי הגדרות) אז מה שלומך?
 

משה פ

New member
שלום לך!!!

התופעה התגלתה אצלי בשנת 1990 ומאז אני ישן עם מסכת cpap. למי שלא יודע זו מסכה שנלבשת על האף, עם רצועות מסביב לראש, ומזרימה אויר בלחץ לתוך האף. לחץ האויר נקבע ע´י מעבדת השינה ויחידותיו הם ס´מ מים. מאז תחילת הטיפול איכות השינה, ובעקבות זאת גם איכות החיים השתנו ללא היכר, חזרתי להיות אדם רגיל, לא מנמנם באמצע הנהיגה, מול הטלוויזיה, לא בזמן האוכל, ובכלל חזרתי להיות אדם עירני, עצמת הנחירות נעלמה לחלוטין. הייתי ממליץ לכל מי שיש לו בעיית עייפות, נחירות בעצמה לא רגילה, חנק או חוסר אויר בלילה, שילך לבדיקה במכון שינה שקיים כמעט בכל בית חולים גדול, הבדיקה נמצאת בסל הבריאות, וזה שווה!!!
 
היי לך.

כל הבעיות שהזכרת הן בהחלט סימפטומים של הפרעות בשינה, וגם אני ממליצה במקרים כאלה ללכת למרפאת שינה. יש את שמותיהם והמיקום בקישורים. ברגע שהם מבינים מה הבעיה, ואיך לפתור, בהחלט ניתן לחזור או לקבל חיים איכותיים עם שינה נורמלית ומלאה. ושמחה שזה קרה גם לך
 
למעלה