ספריה ושות'

ספריה ושות' ../images/Emo63.gif

אצלנו יש את הספריה ויש משעול- שזה מרכז מולטימדיה ענקי כזה, שלשם אני לא באה הרבה אבל בספריה אני בד"כ מבלה את מרבית היום, לפחות את הזמן שלא נמצאת בשיעורים. איך זה אצלכם- מכירים את הספרנים כמו חברים או לא יודעים איפה הספריה בכלל
כמה פעמים בשבוע/יום אתם נוהגים להיכנס לספריה ומה בד"כ עושים שם- משאילים ספרים, עושים עבודות, עובדים על המחשב
 
אין כמו הספרייה

אצלנו בעברית יש 2 חוות מחשבים (ככה זה נקרא - חווה) ויש את הספרייה שהיא די גדולה, 5 קומות. אני באופן אישי מבלה יותר זמן בחוות מחשבים מאשר בספרייה כי את רוב החומר קריאה במסגרת השיעורים המרצים סורקים לאתר הקורס כך שכמעט אין לי בשביל מה ללכת לספרייה, רק בשביל עבודות. חוץ מזה כמובן כמו בכל מקום את כל העבודות והתרגילים אנחנו מגישים מודפס (אפילו בסטטיסטיקה) ואני לא עובדת בשיטת הטיוטה בכתב יד ואז הקלדה במחשב, אני הרבה יותר זורמת ישר עם הקלדה על המחשב ולכן אני מחוברת למחשב חצי מהיממה! אבל, וזה אבל גדול - אין כמו הספרייה! תמיד התחברתי לספריות, אני לא תולעת ספרים אבל מאד אוהבת לקרוא, מאד אוהבת אווירה של ספריות זה ממש מרגיע אותי, זה סוג של תרפיה. אז אני משתדלת לשבת שם כמה שעות בשבוע. בסוף השנה הזו אני צריכה להגיש 4 פרוסים שזה אומר עבודות בסדר גודל די גדול יחסית למה שהייתי רגילה עד עכשיו מה שאומר שאני הולכת לבלות הרבה זמן בספרייה! כיף כיף
 

lollapalooza

New member
לפחות פעם- פעמיים בשבוע...

זה הרבה להשאלת ספרים שאני צריכה ללימודים, לפעמים סתם לקחת ספר קריאה בשביל הכיף (אם יש זמן) ובעיקר לשימוש במאגרי מידע ולחיפוש של מאמרים לעבודות כאלה ואחרות.
 

Lir האחת

New member
../images/Emo63.gif

אני הייתי מבלה יחסית הרבה בספריה. הייתי עולה לשם פעמיים , שלוש (תלוי כמה ארוך היה היום שלי במכללה) הספרניות אצלנו ממש חביבות, הכרתי את כולן. תמיד היו מוכנות לעזור ובשמחה. אם הייתי עולה לספריה להרבה זמן, זה היה בד"כ כדי להכין איזו עבודה. המחשבים בספריה מבחינתי נועדו רק בשביל להוציא חומר שאינו קיים על המדף, או בכדי לאתר איזה ספר... לא הייתי יושבת במכללה להדפיס עבודה או משהו בסיגנון...תמיד העדפתי לעשות את הדברים שאני לא יכולה לעשות בבית, מה שאפשר היה להשאיר למחשב בבית, הייתי משאירה.. כמה שפחות לבלות את הזמן בלימודים
 

shay4442

New member
אין כמו הספרייה של החוג שלי

באוניברסיטת תל-אביב יש א הספריה המרכזית סוראסקי אבל אני לא נמצא שם יותר מדי, אני נמצא הרבה בספרייה של החוג שלי לארכיאולוגיה יש שם הכל על הכל , וכמעט אף פעם אני לא נתקל בעותק שחסר . האוירה מאוד חביבה ואינטימית , אני נכנס כמעט מדי יום אם זה לקרוא מאמר שהמרצה השאיר במדף, להשאיל ספר , או לקרוא עותק חדש שהגיע של אחד כתבי העת בתחום.
 

ChilD SouL

New member
האמת../images/Emo35.gif

מאז התחלת הלימודים לא הייתי בסיפריה, פשוט כי לא נזקקתי לשום חומר. עכשיו אני אבלה בה יותר כי יש לי עבודה גדולה להגיש וצריך להשתמש בשירותיה, לצערי.
יש לנו סיפריה טובה, לפי מה שידוע לי.
 
אצלנו יש את הספריה הכללית../images/Emo29.gif

גדולה ובאמת נוחה הספרנית באיזור שאני צריכה היא רק רואה את הנושא או את הקורס מביאה את הספר. ויש את הספריה של המסלול לגיל הרך שהיא בכלל עולם ומלואו
 

מיצי007

New member
עדיין לא מכירה את הספרנים

רק שנה א'.... אבל אני מניחה שזה יגיע לידי כך בקרוב בגלל הכמות שעות שאני צריכה לשבת שם כדי לעשות עבודות למידענות, אין לי אפשרות לקחת את הספרים הללו הבייתה לצערי.
 
בגלל שאני לומדת חינוך וספרות

אז יש לי המון עבודות/מאמרים לקרוא ולהכין.. אני מכירה מקרוב
את הספרניות.. בדרך כלל, הן ממש בסדר ועוזרות ! בדרך כלל, אני מצלמת את המאמרים ומשאילה את הספרים. וכמובן, לוקחת גם "סתם" ספרי קריאה מעניינים.
 

the last anigma

New member
אני לא ממש מגיעה לספריה יותר מדי

בעיקר כי קניתי יד שנייה, או השאלתי מס' ספרים מרכזיים לקורסים של השנה, וכן בגלל שאני מסתמכת הרבה על חיפוש באינטרנט כשאני צריכה. אני מכירה את הספריה באופן כללי, יוצא לי להגיע לשם איזה פעם בחודש בערך, בעיקר כדי לעשות שיעורים בשקט בשעות חלון. (למרות שאם מזג האוויר מאפשר אני מעדיפה לשבת בדשא בשביל זה). בסה"כ הספריה שלנו לא רעה בכלל, אבל אני לא בנאדם של ספריות :)
 
למעלה