סקס ויחסי מין בדרך הלוחמים

סקס ויחסי מין בדרך הלוחמים

מהם יחסי מין בדרך הלוחמים? איזה משמעות יש ליחסי מין על פי דרך הלוחמים?
 
שאלה טובה.

אני יכול לענות לך מנקודת מבט טולטקית... אני לא כל כך יודע מה זה "דרך הלוחמים" כפי שמשתמשים במונח בפורום הזה.
 
יחסי מין

יחסי מין וסקס הם על פי מיטב הבנתי מילים נרדפות... על פי השאלה שלך אולי את מתכוון ל-2 דברים שונים. אני אתייחס ליחסי מין. ליתר דיוק אני אתייחס ליחסי מין בין 2 אנשים בהסכמה מ-2 הצדדים.... כאשר צד אחד הוא זכר והשני נקבה. אין לי שום דבר נגד יחסי מין מסוג של זכר-זכר או נקבה-נקבה או זכר-נקבה-נקבה או נקבה-זכר-זכר וכו' וכו'. כן יש לי הרבה נגד יחסי מין בכפיה... אבל אסור לפרט על דברים כאלו בפורום הזה... אני מקווה שאני לא עובר על כללי הפורום כשאני עונה לך... די מעייף לכתוב הודעות ולגלות שהם לא קיימות. אתה שואל מהם יחסי מין בתאור עולם הטולטקי. זה עונג, זה כיף וזו דרך לגרום לכך שהגזע האנושי ימשיך להתקיים... בלי זיונים אין ילדים. איזה משמעות יש ליחסי מין על פי הטולטקים? שום משמעות מיוחדת, פעולה שכמו כל פעולה אחרת מבצעים ללא פגם. אולי מה שאתה שואל זה משהו אחר... עניתי על פי איך שאני הבנתי את השאלות... אם התכוונת לשאול משהו אחר אתה מוזמן לעשות את זה... אם אתה רוצה לשאול ספציפית משהו לגבי התשובות שלי אתה גם מוזממן לעשות את זה.
 
אומרים ש...

יחסי מין זה דבר מקודש... וגם יש את כל הקטע של הטנטרה וכל זה. בדרך הטולטקית זה לא קיים? או שזה בכלל שטויות?
 

charlila

New member
אתה בודאי מתכוון לדברי קרלוס בנושא -

התולעים הלבנות שמשאיר גבר לכרסם את הנגה של האישה... זה של-bored fucks (אנשים שאימם לא חוותה אורגאזמה כשהרתה אותם) חסרה אנרגייה לחלימה וכישוף, אם הם מקיימים יחסי מין... החור השחור בנגה של מי שיש להם ילדים... נכון?
 

ayala sh

New member
לגבי המידע של התולעים שגבר משאיר באישה..

האם זה עדיין רלוונטי? כלומר קראתי איפושהוא שזה לא רלוונטי כיוון שגבר יכול לאנוס אישה ואז למעשה לכפות עליה את "כרסום הנוגה" הזה ואם היא שוכבת עם מס" גברים אז כולם גונבים לה האנרגיה וזה לא הוגן, וכיוון שהיקום הוגן אז הוא שינה את החוק. וכיום נשים ניזונות מגברים?? (כיוון שנשים לא יכולות לאנוס (בדר"כ...)
 
למעלה