עונה 4 פרק 2

Billy Shirs

New member
עונה 4 פרק 2


OMG זה היה מדהים! העונה הזאת התחילה מעולה וממשיכה מעולה.
המכתב של בולין היה הקומיק רליף היחידה בפרק, כל השאר היה די אפל וגם הביא אותי לכדי דמעות בשלב מסוים:\
אני כל כך אוהבת את מה שקרה לקורה. היא מתוסכלת ולבד, אנשים מנסים לעזור לה וזה לא הולך... היא מנסה, אבל זה פשוט לא מספיק. השדים הפנימיים (או שלא) שרודפים אותה, הפחד מזאהיר. יהיה ממש מגניב אם היא תתמודד עם הפחד שלה ותלך לראות אותו בכלא שהוא נמצא בו כדי להתגבר על זה.
אגב, כמה חמוד זה שמאקו, בולין ואסאמי כתבו לה ערימות של מכתבים בכל הזמן שהיא לא הייתה שם?
אני מקווה שטופ תצליח להוציא אותה מהfunk שהיא נמצאת בו, אולי היא תחזיר אותה לאדמה או משהו... הספירה לאחור לפרק 3 מתחילה-_-
 
נפלאות האינטרנט


הפרק נפתח לצפיה בימי שישי בארה"ב, מניח שבבוקר. מה שאומר שמשישי בלילה של הארץ כבר אפשר למצוא אותו.
 


פרק נהדר!
גם טופ
הופיעה (מחכה לאיחוד קטרה/טופ/זוקו!) וגם הפרק היה מעניין בפני עצמו.
עד עכשיו די ראיתי את הסדרה בעיקר בגלל ההתייחסויות לתקופת אנג וחבריו. עלילות קורה, בעיניי, לא היו ממש מעניינות. אבל סוף סוף יש עלילה קצת יותר מרתקת. אני מקווה שלא יפתרו את זה בתוך כמה פרקים אלא ימשכו את זה קצת יותר.
 
איך שהפרק התחיל

נזכרתי בפרק מאוד עם שם מאוד דומה - פרק 7 של עונה 2 של כשף האוויר האחרון - זוקו לבד.
יש כמה נקודות דימיון לדעתי. ואחד מהם (באופן מוזר אולי) זה השינוי שיער שגם זוקו עבר (נכון שהוא חתך את השיער שלו לפני כן, אבל בפרק ראו שהשיער שלו מתארך)
אבל מעבר לזה כמובן שזה פרק שרואים בו כמעט רק דמות אחת (נכון שראו עוד כמה, אבל העלילה לא נעה איתם בכלל, אלא רק עם קורה) ורואים תהליך שהיא עוברת.
האמת היא שבגלל זה מאוד קיוויתי שהיא תפגוש את איירו בעולם הרוחות.
אבל כמובן שהרבה יותר שווה (והתלהבתי עד השמיים) לפגוש את טוף סוף סוף.
אם כי לא ברור לי למה היא דווקא בביצה. פעם אחרונה שראינו אזורי ביצה היו יותר אזור של כשפי מים. אם כי בטח יש גם מספיק אדמה שם, אבל אולי לא כל כך ברזל.
מעניין שהפרק שבו טוף מוצגת הוא גם הפרק שבו ראינו הכי הרבה מקטרה עד כה בסדרה. יהיה מעניין אם הן יפגשו שוב (לא שהן היו כאלו חברות קרובות בעבר).
אני מקווה שנראה כיצד טוף עוזרת לה ומה קורה עם הכוח אוואטאר של קורה. ושלא פשוט נעבור לאחרי שטוף עזרה לה (בעונות הקצרות של קורה אין הרבה זמן.
ואפילו יותר כיף אם טוף תצא מהביצה עם קורה ותפגוש שוב את בנותיה ונכדיה.
&nbsp
למה צריך שוב לחכות שבוע לפרק 3?
 

spdf

New member
רשמים

זה היה פרק יחסית טוב, והוא עשה עבודה טובה בלמלא חלק מהחורים בהצלחה.
אהבתי את ההקבלה ל-zuko alone מצד אחר, ומצד שני את כל הרמזים המטרימים לטוף (זירת ההיאבקות, ההגעה לביצה וכו').

טוף נשארה חמודה ('טווינקל-טואוז'
), אני מתחיל להבין שכולם מהחבורה המקורית חיים חוץ מסאקה ואנג וזה קצת מעציב אותי - למה דווקא הם?
אבל אם כבר, לא תהיה איזו הופעת אורח של מיי / טיי-לי / סוקי / אזולה?


ובכלל - קורה אי-פעם חידשה את הקשר שלה עם האוואטרים הקודמים? נראה לי שלא התייחסו לזה בעונה 3 ובתכלס זה די בייסיק (כאילו, בתור התחלה, אם היא לא יכלה ללכת מלא זמן, מה עוד יש לעשות חוץ ממדיטציה כל היום? וחוץ מזה, זה נראה לי משהו מועיל כשרוח מסתורית / אילוזיות סכיזופרניות תוקפות אותך?)
בקיצור, אני לא רוצה להיות זה ששופט בשעת צרה, אבל הבחורה הפסיקה לתפקד כמו שצריך הרבה לפני זאהיר...
 

Billy Shirs

New member
לא מסכימה...


בתחילת עונה 3 הייתה לה שיחה שלמה עם טנזין על זה שהיא לא מצליחה יותר לתקשר עם החיים הקודמים שלה, ואז היא הגיעה למסקנה שהשינוי הזה יכול להיות חיובי בסופו של דבר, והחליטה להתמקד בליצור מחדש את נוודי האוויר.
בעונה 3 היא תפקדה בצורה די מושלמת, היא ממש התבגרה מאז עונה 2.
 
אני מסכים

אני לא זוכר ספציפית שבשיחה היא הגיעה למסקנה שזה יכול להיות חיובי (זה שאין לה קשר עם חיים קודמים של האוואטר), אלא יותר שהיא הבינה שאין לה מה לעשות.
אבל אפילו אם היה לה מה לעשות בעניין אני חושב שהיא צדקה כשהיא התעסקה בעניינים הדחופים יותר שזה קודם כל בניית אומת האוויר החדשה ואז התמודדות עם זאהיר.
 

spdf

New member
כל אחד והפרשנות שלו

קודם כל, זאת הייתה שאלה לא רטורית, לא זכרתי מה נסגר עם כל עניין ניתוק הקשר עם החיים הקודמים (וגם באמת שכחתי שעברו רק שבועיים בין עונות 2 ו-3, ככה שבאמת לא היה לה זמן לטפל בזה לפני שהתחיל הבלגאן עם זאהיר).
אבל עדיין, ב-3 שנות השיקום שהיו לה נראה לי שאחד הדברים שהיה חשוב לשקם הוא זה - את יכולה לא להסכים, אבל בהתחשב בתפקידים המשמעותיים שמילאו הקשר עם אנג בעונה הראשונה והקשר עם וואן בעונה השניה, אני חושב שעכשיו יותר מתמיד היא צריכה לחדש את הקשר עם החיים הקודמים שלה.

לגביי התפקוד בעונה 3 (וגם ביתר העונות) - הרבה פחות ממושלם. רוב הזמן היא הייתה שלב אחד מאחור, היא לרוב לא הפיקה לקחים מנסיון העבר, היא כמעט ולא מיצתה את הפוטנציאל שלה באף הזדמנות, ולרוב בקרבות המשמעותיים הפסידה או לא השיגה הישג משמעותי (גם מול אמון וגם מול זאהיר, את אונאלק+ואאטו היא ניצחה, אבל זה מראש היה קרב רוחות הזוי שלא הבנתי או התחברתי אליו, וגם לא ברור מה הקריטריונים ללנצח בו חוץ מלעצום עיניים ולהתרכז ממש חזק בלהקרין את הנפש שלך החוצה). אל תביני לא נכון - אני מאוד אוהב שהיא אנושית ועושה טעויות ולא איזו דמות פלקט משעממת יודעת-כל, אבל בהשוואה לאנג (כן, כן, הלכתי לשם) קורה מתפקדת הרבה פחות טוב, וזה עוד אחרי שהיא קיבלה הכשרה הרבה יותר טובה. האמת, גם בהשוואה למאקו, בולין וקסאמי היא מתפקדת פחות טוב (ברגע האמת בולין למד כשפות לאבה והציל אותם, מאקו הביס את מינג-הואה במיומנות וקצת בעורמה וגם עצר את אמון בזמן, וכשאסאמי מחליטה שהיא עושה משהו - מה שלא קורה לעיתים קרובות מידי - היא תמיד מפגינה יצירתיות ופקחיות ונותנת בראש למי שצריך).
וזה ממש בסדר, אגב - קורה אכלה את הכאפה שלה עם זאהיר, ועכשיו יש לה הזדמנות באמת לחפש את עצמה, להתבגר ולהשתפר (וזה גם נראה כאילו זה הכיוון).
 
לגבי הקשר עם האווטארים הקודמים

זה משהו ש"נשבר" כחלק מהסיום של עונה 2.
ראו איך כל הגלגולים הקודמים של האווטארים נמחקים כשאונאלאק (כמעט) הורג את ראווה.
אני מקווה שעד סוף העונה קורה תוכל לחבר את זה מחדש, כי זה חלק נורא אינטגרלי מלהיות האווטאר (ללמוד מכל נסיון העבר),
אבל אני לא בטוח שזה יקרה.

 

spdf

New member
תקרא טוב את מה שכתבתי

את הניתוק מהחיים הקודמים זכרתי (הרי על זה בדיוק כתבתי), לא זכרתי רק אם אחרי הניתוק היא ניסתה לעשות עם זה משהו בעונה השלישית או ויתרה על הנושא.
וכן, כל רעיון האווטאר נולד מהצורך בהמשכיות, הגיוני שזה חיוני.
 
אני זוכר שהנושא עלה

לא זכור לי שהראו בסדרה שהיה איזשהו נסיון משמעותי להחזיר את זה.
יותר עניין של תסכול שזה מה שקרה וזה המצב וקורה מרגישה לבד ושהיא נכשלה גם בזה.
 
פרק מעולה!!!!! |ספויילר|

הפרק עשוי ככ טוב ונכנסים ממש לעיניים של קורה, הסוף עשה לי צמרמורת, כמה טוב לראות דמויות מהעבר.
 
למעלה