עיזרו לייייייייייי

ענן צוף

New member
עיזרו לייייייייייי../images/Emo4.gif

תודה שנכנסתם להודעתי, אנשים טובים שלי.... מישהו מכם יודע אולי איפה אני יכול להוריד שירים עבריים ישנים וטובים (מכל הסוגים) מחפש בנרות !!!!! תודה מראש... ענן
 

ST וגרי

New member
בוא אחינו שמח איתנו כי הזמר הוא לך../images/Emo22.gif

ניתן להשיג היום מבחר הולך וגדל של דיסקים עם שירים ישנים, ובכלל זה אלבומים שיצאו במקור על תקליטים בהדפסה חדשה על דיסקים ואוספים. בהוצאת הליקון יוצאים אלבומים בהדפסות חדשות, ורק לאחרונה יצא דיסק של יוסי בנאי בשירי בראסאנס, מקהלת צדיקוב, צמד העופרים ושירים של אלכסנדר פן. בהוצאה אחרת (ברח לי מהראש איזו..) יוצא אוסף של 5-6 דיסקים עם שירים משנות השישים. ברוך הבא ובהצלחה!!!
 

mevav

New member
עזרתי לך

הי ענן. מאיפה להוריד שירים אין לי מושג, אבל אתה יכול לנסות באתרי מוזיקה לראות אם יש שירים עבריים להורדה או פשוט ללכת לפי שם הזמר. אבל מעבר לכך יש דיסקים מעולים של כל מיני חברות, שממש להתמוגג מהם ועוד בפרט שזה עם מילות השיר. מקווה שעזרתי. שלך מירב .
 

ענן צוף

New member
כן, תודה..../images/Emo13.gif

את יכולה אולי לפרט לי יותר על הדיסקים...? (הם זולים במיוחד/נדירים במיוחד/ נמצאים במקומות ספציפיים מאד...?) ושוב תודה ענן
 
בוודאי....

יש אוספים מהממים של מדיה, חוץ מזה שיש דיסקים במחיר מצחיק של כ-33 ש"ח בחנות מוסיקה נטו, נדמה לי שזה השם. החנות נמצאת בלודון מיניסטור בת"א. דווקא השירים היפים שלא נמכרים מספיק זולים. יצא דיסק חדש אני חושבת של נחום היימן- האוסף, שחיפסתי המון זמן. מעבר לכך אין לי מושג לגבי דיסקים נדירים, אך לא חסרים שירים ישנים וטובים. האם אתה רוצה שאני אפרט לך אילו דיסקים משגעים יש? אם כן אני מחכה לתשובה. מקווה שעניתי לך על השאלה. שלך מירב.
 
דייג אוהב דגים?

כן...כן... כולם חשבו על זה כבר והגיעו למסקנה שכן... אז למה, תגיד לי למה? למה הוא הורס להם ת´חיים תגיד לי???? בקיצור המצב במדינה גם ככה על הפנים, אז אם בא לך לעשות מעשה טוב ולשמש דוגמא... לך תקנה לך איזה דיסק אחת לחודש מה יש? אחרת עוד איזה שנה שנתיים לא יהיה כבר מה להוריד !!!
 

shellyland

New member
אמן לשירים!../images/Emo104.gif

עשה לך מנהג קבוע - קנה דיסק עברי אחת לשבוע (או חודש, או רבעון, משהו...)
 
למעלה