על ליאור שמחי ורדיפת נשאים בTIMEOUT השבוע!

חיוביקו

New member
באמת הגיע הזמן כבר שסיפור ליאור שמחי יגמר !

מיום שאני מודע לנשאותי אני מודע גם לקיומו של חיידק טורף הרבה יותר אלים מHIV ושמו ליאור שמחי. חבל שאנחנו לא מלוכדים ולא הגשנו תביעה ייצוגית נגדו. מי שהחחליט לעשות משעה הוא מבורך והלוואי בע"ה ליאור יתן את הדין ויתן לנו לחיות בשקט.
 

badboyss

New member
אאממ הייתי אומר שהשמחה שלכם קצת מוקדמת

כל הכתבה הזאת היא שקרית ומגמתית לחלוטין, צוות באד בויז מציג בפייסבוק שלהם הוכחות חותכות לשקרים בכתבה של רון פוטרמן ואין ספק שיוגשו כאן תביעות מצד אתר באד בויז נגד רון פוטרמן ושות' על הכתבה מלאת השקרים שלהם בטיים אאוט. לא מאמינים שהחבר שלכם רון פוטרמן שקרן בלתי נלאה ומעליל על מנהלי באד בויז שקרים? כנסו לפייסבוק שלהם תראו את ההוכחות במו עינכם. דרך אגב, תשאלו את עצמכם, כל כך לא מעט שנים אתם כאן בפורום ובמקומות נוספים מריצים הכפשות והאשמות כלפי ליאור שהוא אחד ממנהלי באד בויז, תהיתם מדוע עד היום בעצם לא הוגשה נגדו אף תביעה ולא רק שלא הוגשה נגדו אף תביעה, או נעצר בחשד להאשמות שאתם מאשימים אותו? זהו אז כנראה שמעולם לא חשבתם, כי הכל שקרים של נאשו הכתבה של רון פוטרמן שסיבן אותכם כאילו ליאור רודף אחריכם ואתם כמו עדר מאמינים לו מרוב הפחדים שלכם שהם רק בראש שלכם. אני גלה לכם סוד: לליאור יש זוג קרנים אדומות ולוהטות וכנראה, ככה השמועה אומרת שהוא השטן בעצמו שבא לאכול את כל הנשאים לארוחת בוקר אחד אחד
למה שלא תאמינו לדברים האלו שאני מספר לכם. כנסו כבר לפייסבוק של באד בויז והכל יתבהר לכם: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001269530642 שיהיה רק טוב ורק בריאות.
 

greennn

New member
ארוחת בוקר קניבלית

תיזהר שלא תמצא את עצמך בתור המנה העיקרית של חבריך לתא.
 

גבר37TLV

New member
נו באמת....

הרי ברור שאת התגובה הזאת כתב אדון שימחי בעצמו. אז אדוני הנכבד. ולמי שאינו יודע, בימים אלו מתנהלת נגדך תביעה משפטית, אתה לקחת פרטים מזהים כולל תמונות של נשאים והשתלת אותם באתר שלך, לאחר פניה של עורך דין הן הורדו מן האתר, בקיצור אתה פושע ויומך יגיע... אני מציע לך להיזהר מאד במעשיך אינני יודע מה הסיבה שאתה מתנהג כך ומאיפה השנאה שלך לנשאים.. ההשערה שלי היא כי אתה פשוט נשא בעצמך ועוד לא יצאת מהתסכול הראשוני( למרות שעברו כבר שנים) במחשבה "מי הדביק אותי", ואתה רוצה להתנקם בו ובכל הנשאים אחרת אני לא יכול להסביר את האובססיה שלך להכנס לכל פורום שכותבים בו על HIV ולהכפיש נשאים. אדוני אנחנו כבר מזהים את השפה ואת ההתנהגות שלך! ואין מה להגיד חוץ מ"פתטי" רק לידיעתך לא ירחק היום ואתה תיתקל בקבוצה חזקה ואינטיליגנטית של נשאים שתחליט להתמודד איתך בכל צורה חוקית אפשרית ואשר תלמד אותך לקח אחת ולתמיד אני מציע לך לחשוב על הנקודה הזאת בכבוד רב נמרוד - אחד שלא מפחד להתמודד!
 
אגב,הוא שם לינק לעמוד שלו בפייסבוק ../images/Emo6.gif

תעשו לכולנו טובה ותלחצו שם על report
 
למעלה