פורום ניל גיימן!

dairy milk

New member
פורום ניל גיימן! ../images/Emo220.gif

פורום ניל גיימן OMG פורום ניל גיימן OMG פורום גיל ניימן OMG פורום גייל נימן OMGOMGOMG O= אני איילת, אני בת 14 ואני אוהבת את הספרים של ניל גיימן, כמו שהבנתם מההתפרצות הזו
בעיקרון קראתי את כולם חוץ מהקומיקסים ואולי מ1-2 שלא תורגמו לעברית. קראתי גם אחד שבאמת לא תורגם לעברית, fragile things, אבל פשוט לא אהבתי אותו
יש לי כמה שאלות: הראשונה שבהן, מתי יוצא הסרט של אבק כוכבים? מתי יוצא הסרט של קרוליין? השניה היא.. התקבלתי?
 

Aether

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo105.gif

אני מניח שאפשר לקבל אותך גם אם לא אהבת את fragile things
(למרות שלדעתי זה מוזר להגיד שלא אוהבים אוסף סיפורים קצרים, כי יש הרהב סיפורים שונים מאוד בספר, חלק טובים יותר וחלק פחות, ובחלק מסכן החתול) הסרט אבק כוכבים יוצא ב-29 לספטמבר - זה סרט הפתיחה באייקון, מקרינים אותו בסינמטק ב-21:30. יכול להיות שיקרינו אותו גם באופן רגיל בבתי קולנוע אחרי זה, אבל אני לא בטוח לגבי זה. קורליין (ולא קרוליין, כפי שהיא עצמה אומרת בספר) יוצר בארצות הברית בזמן לא ידוע כלשהו במהלך 2008, ויגיע לארץ זמן לא ידוע כלשהו אחרי זה. בכל מקרה, שנה טובה!
 

Blade Of Fire

New member
האמת שהוא יוצא

ב27 לחודש לאקרנים, ככה שבאייקון זה לא באמת בכורה שלו....
 

limilu

New member
לא דחו אותו או משהו? ../images/Emo12.gif

היה איזה סיפור איפשהו.
 

Roonil Wazlib

New member
היי../images/Emo13.gif../images/Emo54.gif../images/Emo211.gif

כמו שכבר אמרו לך, הסרט של אבק כוכבים יוקרן באייקון, בפתיחתו. אני לא יודעת לגבי הקולנוע, אבל אני שמעתי שזו הבכורה הארצית שלו. בכל אופן, ברוכה הבאה. אני רוני, 15, מחור באיזור חיפה.
 

dairy milk

New member
דאמנ.../images/Emo220.gif

כמובן, שמקרינים את אבק כוכבים בשישבת. (לפי התוכניה ההזויה של אייקון, שגם את זה בקושי הצלחתי להבין ממנה.) וכמובן, שאני לא יכולה להגיע בשישבת. לשאלות האחרות - כן, תודה, התבלבלתי וכתבתי בטעות קרוליין. לא אהבתי אף סיפור מfragile things, חוץ מהסיפור על העונות, שהיה חביב אך יחסית לגיימן, לא יותר מזה. תודה!
 
למעלה