פרק 17- זוג מדהים

YossihNew

Well-known member
|לב| |כן|

אז מה פינטו יעשה לאחר שרונה ברחה?

מה איריס תעשה לאחר המידע על אוקו?

ואיך יהיה לאריק וסקיי בבית הספר?
 

Johyboy26

Member
אחרי הפרק של היום אני קצת עצבני , בתור אח גדול לאח קטן , הצורה שיוני התנהג לאריק מגעילה ועוד הרביץ לו בשום מצב אח גדול לא ירים יד על אח קטן !! יוני עבר את הגבול
 

YossihNew

Well-known member
אחרי שראיתי ביום שישי שוב את שנות ה-80, לא נעים לי לראות את פינטו. שוב המדינה היחידה בעולם... השר מדבר מגרונך.

אוקו מפחיד. הוא נשמע מטורף.

מעניין באמת מאיפה הוא למד. מקומות סגורים במדבר... הכי טוב להחביא שם דברים. רגע, רגע, אוקו, תבדוק שלא שמים אותך ליד הכור! הספיק לי מחייזרים שם, תודה רבה. ועל הבדואים שם לא משתלטים, אז על חייזר? שמיים מעניינים אותנו מאוד, אוקו. זה השם של הסדרה.

איריס נראית מוזר. היא לא היסטרית היום.

ולאן חגי נעלם? ולמה הוא ממשיך ברומן המוזר הזה?

גם לי הייתה קופסת קורנפלקס כזאת. מוזר לי שיוני אוכל חמאה, זה כאילו לא בדמות שלו. בני כמה הם שיש להם נשף? חיידק שוב... ויוני מעצבן.

הוא לא סומך על רונה. בחיים הוא לא סמך על רונה. איריס תנטוש את זה. הרי כולנו יודעים שחקירות נוטשים, נכון?

רק אני חושב על אריה צ'רנר נוסע במכונית ומצלם את כל השיחות האלה? קנה כמו שלילי קנתה שאתה תשחרר אותה מהכלא ולא תתפוס אותה אחר כך.

אוי שיט.

מאוד נורא. אהבה חוצת מעמדות? תפסו מקום בתור מאחורי אודי ואגם. ברוש מאוד רוצה להתנשק עם אריק, תדעו.

אפילו אוקו מבין שאסור להאמין לאיש שאחראי על פינטו. בטח גם בווגה ראו השמינייה.

מעניין מתי סקיי תסכים להתנשק. אם הייתי מתי או הוגו הייתי מסביר לכם שפעם נשים לעסו את האוכל והעבירו דרך הפה לגברים שלהן את האוכל, ומזה נוצרה הנשיקה. אבל אני לא. אתם באמת לא הזוג הזה. אתה לא מרגי, היא לא נועה. למרות ששמעתי שחברה שלך ליאנה כמעט הייתה בזוג הזה...

ליאור, גדלי עמוד שדרה. בטח, שלי, אני מאמין לך. למרות שמעיין ובר קורעות אותי. ליאור ממשיכה להצליח עם שני הצדדים. בתנאי שהברך של שלי מסכימה. עם אגם זה היה יותר טוב. החיוך הממזרי של שלי... ליאור, הברך של שלי. מזכיר לך.

ביי רונה.

מילי, בג"צ זה מוסד שלא מעניין ולא חשוב יותר. המורה הזאת לאזרחות חייבת לעדכן את החומר. ובג"צ שליט ובג"צ קול העם, אם אתם שואלים... אגב, שלי שטיבל- היא קרובה של איריס שטיבל? ברור שאת יודעת.

"אתם יודעים מה לעשות"?! "אתם יודעים מה לעשות"?! זה לא היה המשיבון של שאולי בכלל?!

משהו בזה לא היה נכון. מישהו הרג את אלי וזה לאו דווקא אוקו. ואיך בכלל איריס גילתה שזה היה חייזר? מה "לא היה שום מחבל"? אבל היא מההתחלה קלטה שחייזר הרג אותו.

הבחור שרץ לידם... סקיי, אני ממליץ לך לפגוש את יולה של עידו. אני לא יודע אם אכפת לה שאין גברים בכדור הארץ. יש עוד פלנטות. ברוש קורע. שלי וברוש בחיבור סודי של חברים טובים. הנה המכות. ראינו את זה בהצצות בכתבה. ביי המורה. רגליים קצרות? זה נגמר. לגמרי לגמרי נגמר. אוי. יפים. למרות שציפיתי לסטירה ליוני האידיוט.​
 

שיר m

Well-known member
טוב אז איריס לא ראתה את אלי מה שמבטיח לנו שהוא חי איפשהו

ברוש קורע

פרק שלם על נשיקות וחייזרים
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב , זה הפרק הראשון שעבר לי חלק בגרון...
עדיין אין עלילת משנה בנויה שלא קשורה לסקיי , אבל איכשהו זה לא הפריע לי במיוחד בפרק הזה ...
פרק שזרם לי מאוד בקלילות
דווקא ציפתי שהם יתנשקו ב קטע האחרון -, היא אומרת כל הזמן שהם לא מתנשקים בכוכב , יוני מבקש לראות נשיקה .. צפוי מאוד , חוץ מזה שזה תכסיס דניאללי , אז דווקא בקטע הזה צדקתי , לעומת יוסי .. והנשיקה הראשונה של אריק וסקיי היא לא נשיקת אגמודי , אלא דניאללי ...
 
למעלה