פרק 67- שם חזק

YossihNew

Well-known member
|וואו|

אז איך איריס תגיב לאסיה?

איך יוני יגיב לאסיה?

האם שלי השתנתה?

ומה מילי חושבת על הכל?
 

YossihNew

Well-known member
לא דיברתי על זה שבאירועי הפרק הקודם רואים את איריס לבושה בלבוש אחר סופסוף.

שם יפה, שם חזק. אריק גבאי זה ההוא שהתקשר לקובי בנוגע למצופים שלא צפים. אתם חברים, מילי. וזה טוב. איריס לא תוותר. היא ואווה כמו בולדוגיות.

ברור שהיא חושדת.

כן, דיברו, עם הפה ממש. הם בסדר, הם בסדר. תראו אותה. אה, כן. הבולדוג.

אריק, מה זה הדבר ההזוי הזה שצעקת... ולמה אתם מתחבאים כמו אודי בן דוד?! מה יש לנועה עם שירותים?! ליאור, אנחנו יכולים להסביר. גם לך יש הבעות מצחיקות?

שלום לך, אדוני המורה המושלם. כן, כל הארץ. אתה לא רגיל ללמד אנשים מיוחדים כאלה.

ליאור סוג של חייזר. או מלאך. מלאך. היא תפשל, אה? היא תפשל כדי להרוס את הקטע.

היא פליטה מסודאן! מה לא אמין פה?! סודאן! בהברחה של נרי! נשבע! מילי, זה לא יעבוד. מילי... רעיון אה... לא שגרתי. זה יעזור למילי. וזה די טוב.

מה זה פה? 24?

השירותים גם של נשים? לא הבנתי... איריס, את מייבשת אותו. גם הוא צריך להחליף בגדים.

הלבוש הזה מחמיא למוניקה. רק... איפה ההיא, השפוטה של שיקמה? המורה, אין כאן שום פסול. רק אל תפגע בה כמו שפגעת בתלמידה המיוחדת הקודמת שלך. זוכר אותה? לא ניצן, טיפשון. לילה! אתה היחיד שיכול לפגוע בה ואני לא אשנא את זה. רועי, אל תחשוב על זה אפילו. תודה. כן, שרירים בידיים. בדיוק, מילי. בדיוק. רועי, לא. אמרתי לא. לא, פיראס ליווה אותה בגבול.

כן, את כמו ליאור שחשבה שהיא באותה כיתה. הכנסת אורחים, הוא בטח למד מאוריה. או מ... תגידו, רק עכשיו קלטתי. יש לו עוד אסיה בחיים! לא דיברנו על זה בכלל, אבל יש עוד אסיה! תמיד אסיה! רק שלרועי יש תמונה עם אסיה שאני ממש אוהב. אוף.

יש דמות יותר עלובה מיוני בסדרה הזאת?

לא. אין דמות יותר עלובה. סליחה, אופק... אתה שחקן מצוין אם זה עוזר. פליטה מאפריקה, נו. היא לא קשורה לחלל. תפסיקו, היא לא קשורה לחלל. כמו שולאד לא יטוס לחלל! כמו שחברה של יוני לא טסה לחלל עם... שתי קוקיות גדולות.

אבל איפה שלי בכל הסיפור ה... מלבב הזה? מקס, עזוב את הסודה. נוזל שטני. אריק, זה גאוני... חוץ מהקטע של אתה עושה מעצמך צחוק.

איריס, גם כשאת מבשלת את לא מחליפה בגדים?! לא, אני רציני איתכם. לא הגיוני! אוי שיט. הבולדוג. בדרך כלל החייזרים אוכלים אתכם.

כן, יכולים לא להאמין שסקיי מסודאן... היא לא נראית. מילי, אני חושב ש... את לא בצד הנכון. אבל את צודקת. סקיי תהיה בכלא, אני חושב. למרות ש... יהיה קצת... לפחות...

מה לא אמין בזה שהיא פליטה?! די נו...​
 

שיר m

Well-known member
לגמרי תוכנית גאונית, אריק. האם תצליח לעבוד גם על אווה? נראה.
הכל תלוי במילי. והיא יכולה להתחרט...
 

סטילהוק1

Well-known member
למרות שזה רעיון טיפשי שיכול להיגמר רע מאוד זה עוד יכול להצליח... מקווה שמילי שמאוהבת בסתר באריק לא תכשיל את התוכנית ותחזור לסורה...
 
למעלה