ציטוטים מחממי לב.

  • פותח הנושא Lao
  • פורסם בתאריך

Lao

New member
ציטוטים מחממי לב.

לפני כמה ימים הסתכלתי באינטרנט על ציטוטים של פו הדב, {מהספר המקורי, לא מה שדיסני עשו ממנו}, ופשוט נפעמתי. כל אחד ואחד מהציטוטים פשוט עשו לי קווץ' בלב, אבל בצורה חיובית, ורציתי לחלוק איתכם כמה מהם -

“I think we dream so we don’t have to be apart for so long. If we’re in each other’s dreams, we can be together all the time.”

“Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day.”

“I wonder what Piglet is doing," thought Pooh.
"I wish I were there to be doing it, too.”

“If ever there is tomorrow when we're not together... there is something you must always remember. you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think. But the most important thing is, even if we're apart... I'll always be with you.”

ומה שגרם לי לבכות -

“How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.”


הנה לינק לאתר שממנו מצאתי, אבל אני בטוחה שיש עוד ואני אישית רוצה להזמין את כל הספרים מאמזון.. ^_^
http://www.goodreads.com/work/quotes/1225592-winnie-the-pooh


וזהו. סוף שבוע טוב שיהיה לנו.
 

saribon

New member
מקסים!

ותודה!

אכן ציטוטים מחממי לב. אני מאוד אוהבת משפטי חכמה שכאלה ואוספת אותם במחברתי..
השבוע שמעתי גם :"There is no point in throwing something away - there is no away"

הדבר הכי משמעותי בחיינו - למרות כל מה שנגיד -היא אהבה. אהבה שעוטפת אותנו ומחממת. אהבה שנותנת כח ועוצמה. אהבה שנותנת סיבה ומשמעות. אתמול ראיתי סרט שנקרא away from her ומספר על זוג שהאשה חולת אלצהיימר ומחליטה להכנס למוסד טיפולי בניגוד לרצון בעלה . במוסד ,עם הדרדרות מצבה היא מפתחת קשר אוהב עם אדם אחר שמאושפז שם ורוב הזמן לא זוכרת שהאיש שבא לבקרה כל יום הוא בעלה האוהב. מדי פעם יש לה הבזקי זכרון, אבל רוב הזמן היא פשוט מזהה אותו כאיזה נודניק לא מאוד מזיק שמתעקש לבוא לבקרה. הבעל - רואה בעיניים כלות את הקשר שאשתו מפתחת עם גבר אחר, רואה איך היא מטפלת בו ונקשרת אליו בעודה "זונחת" אותו ולבסוף, כשהגבר האחר חוזר לגור בביתו - ואשתו הולכת ומדרדרת ובנוסף גם חולת געגועים עושה כל שביכולתו כדי שהגבר השני יוחזר למוסד. במהלך ההתרחשות הזו יש סצנה בה הוא יושב בחדר הפעילות במוסד ומביט באשתו ובגבר השני משוחחים ליד שולחן. לידו יושבת בחורה צעירה שחושבת שגם הוא חלק מהאנשים שמטופלים שם ואז הו מספר לה שלא, הוא מבקר מישהי , היא שואלת אותו מי והוא מצביע עליה, ואז היא שואלת אותו -האישה הזו שיושבת עם בעלה? הוא מסביר שהוא הבעל, שהאיש השני הוא מישהו שהיא התאהבה בו במוסד ושהוא רק יושב כאן וצופה בה, מוודא שהיא בסדר ולא יכול להתרחק ממנה. הוא אומר לנערה הצעירה - את בוודאי חושבת שזה פאטתי ,והיא מביטה בו מבט ארוך ואומרת לו "I should be so lucky"
 

Lao

New member
אויייש. וואו. זה גרם לי כמעט לדמוע.

אכן. אהבה היא הסיבה והגורם, והמטרה והדרך להכל.
 
פשוט נפלא.

תודה ששיתפת אותנו.
נגע לליבי-
Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day.”
מקסים בפשטותו.
תודה
 
למעלה