קשה לי אני מודה ...

קשה לי אני מודה ...

כ"כ אני רוצה לבטא את עצמי מה שקורה לי בפנים קשה לי אני מודה אני מתמוטטת מבפנים אני כ"כ מאוכזבת מהשירות שלי כמה שיגידו לי "נצלי ,כל עוד את יכולה" אבל אני לא יכולה אני מרגישה כאילו הכל חולף על פניי הזמן רץ ואני נשארת במקום ונכנסת לדיכאונות :'( אבל עברה לי שנה כ"כ קשה שאני לא יכולה להתמודד איתה לבד ביקשתי עזרה אבל רק דוחים אותי בקב"ן ,אין עם מי לדבר !
 
מסכים איתך במאה אחוז

לא מנסיוני האישי פשוט מנסיון של חברים שאני רואה שהם מבקשים קבן/כפס והם מקבלים רק אחרי שבועיים או שלוש במקרה הטוב
 
אצלי הבעייה

הבעייה שאיןןן תורים אני ביומיים האחרונים נשברתתת אני כבר לא מסוגלת
 

kdani

New member
תגשי לרופא ותבקשי הפניה דחופה

אם המצב ממש ממש ממש גרוע, במקרה הכי גרוע, תופני למיון פסיכיאטרי והם יתנו מענה ראשוני ויפנו אותך לקב"ן צבאי. ההנחיות שלהם תקפות. עד אז, תנסי להעזר במשקית הת"ש, לפחות תמצאי אוזן קשבת.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אין עם מי לדבר

נראה שאת מתמוטטת, מרגישה שבנוסף לקשיים שלך מסביבך יש מערכת אטומה שלא מקשיבה לך, לא תומכת בך, זה כל כך מתסכל. יקרה, יכול להיות שעם השירות הצבאי אין הרבה מה לעשות, אולי בהמשך תלמדי לראות את זה כפרק זעיר ולא ממש משפיע בחייך, תלמדי להניח את זה מאחור, להמשיך הלאה. לגבי הקב"ן, אסור לך לוותר, זכותך לראות קב"ן, ואם את נדחית תיזמי אולי שיחה עם מפקדיך, עם משקית ת"ש, לכתוב מכתב, אולי כדאי לפנות לפסיכולוג אזרחי, לקבל ממנו חוות דעת, לא לוותר, חובתו של הצבא לאפשר לך פגישה עם קב"ן. מקווים שזה יסתדר, נשמח אם תחזרי לספר מה קורה אתך.
 
פניתי לקצינת ת"ש היום ו...

דיברתי איתה בקצרה והיא אמרה שאין לה איך לעזור לי רק לפתוח קצת תעיניים של המפקד שלי : / אני כ"כ מתביישת ביחידה שלי אם יכולתי לשנות את השירות שלי רק אם לא היו לי קורים את כל הדברים שקרו לי השנה הייתי עכשיו אחרת אני כ"כ רוצה לחייך אבל לא חיוך מזויף זה יגמר מתישהו נכון?!?!
 
למעלה