קשר מתחיל עם לוחם

הילאריי

New member
קשר מתחיל עם לוחם

הכרתי מישהו לא מהעיר שלי , הוא חייל הוא כבר שנה וחצי בצבא אבל עד לפני כמה חודשים עבר להיות לוחם בכפיר , הוא כרגע באימון מתקדם .. ומי שלא יודע היציאות שלו נוראיות 21 / 14 אנחנו בקשר כבר שנה + של הרבה שיחות וכו' וכו' .. אני מפחדת בכלל להתחיל איתו את הקשר , אני לא יודעת אם עדיף .. אנחנו לא גרים באותה עיר , הוא שומר גם שבת ואני לא וזה לא מה שמפריע , עד שהוא יחזור הביתה מה יהיה ? האם שווה בכלל להתחיל קשר כזה? מה אתן אומרות?
 

sm252

New member
דעתי

אני אגיד את דעתי,למרות שאני יודעת שזה לא כזה כיף לשמוע אם בחור חוזר פעם בשבועיים שלושה ליומיים ומתוך זה יום הוא בבית שומר שבת,לא יודעת מה זה קשר פרקטי שאת יכולה ממש להנות ולהתרומם איתו למעלה.ואם גם להגיע אליו זה רחוק,מה תבואי לשעתיים בשישי ותחזרי אלייך?
 

הילאריי

New member
את צודקת ..

את כ"כ צודקת , אבל לפעמים אני חושבת למה לא לנסות ? רק חבל שאני אפגע בסוף ..
 
:)

אני לא יודעת מה להגיד לך. אני יודעת שאם אני הייתי במצב שלך, לא הייתי להוטה להתחיל קשר כזה.. יש פה 3 גורמים שמפריעים לנהל מערכת יחסים.. מרחק, יציאות גרועות וזה שהוא שומר שבת. אם זה היה רק אחד מהם או מקסימום 2 זה אולי היה מסתדר.. אבל זה באמת נשמע קשר שהוא מאוד קשה. השאלה היא עד כמה את רוצה אותו? תנסי לחשוב ככה.. אם את נכנסת איתו לקשר זה הולך להיות לא קל בכלל ואפילו מאד קשה. הכל תלוי ברצון שלך ועד כמה הוא שווה את כל הציפייה וההשקעה. אם את באמת מרגישה שאת רוצה, וזה מרגיש לך נכון ויש לך רגש וכל מה שמסביב אז לכי על זה. אבל את צריכה לדעת למה את נכנסת. אני תמיד מייעצת לבנות לא להתייאש ולא ללכת דווקא על משהו שהוא קל, אבל פה זה נשמע דיי לא הגיוני וקשר כמעט בלתי אפשרי. תחשבי על זה טוב טוב לפני שאת עושה את ההחלטות שלך ותעני לעצמך על השאלה. מקווה שאיכשהוא עזרתי.. לילה טוב :)
 

הילאריי

New member
..

אנחנו רק בהתחלה , לא יודעת כמה אני מוכנה להיכנס לקשר שכזה .. וטוב שכולם אמרו לי שהן לא היו בכלל נכנסות לקשר עם מישהו כזה, זה קשה .. אבל בהתחלה זה יכול להיות קשה כי אנחנו לא נישן אחד אצל השני , אחרי זה יכול להיות יותר קל [?] כן אני מנסה לעודד את עצמי ..
 

דניאל7707

New member
היי

אני הייתי באותו המצב כשמו שלך, אני מהצפון חבר שלי מהמרכז שנינו שומרי שבת והסתדרנו! אמנם הוא ישן אצלי די מההתחלה, ואני לא , אפילו לא מגיע אליו לבית ולא מכירה את המשפחה. הקשר שלנו נפלא ואני מאחלת לכולן קשר כזה:) צריך הרבה סבלנות והבנה לי יצא ללכת לבקר אותו בבסיס כשהוא היה חוזר הוא היה בא אלי לחמישי ושישי בבוקר חוזר לבית ושוב ראשון עד שני בבוקר. הוא היה יוצא 17\4 מלפני חודש הוא כבר לא לוחם, ואני רואה אותו כל סופ"ש אני רק יכולה להגיד לך שאני חושבת שכדאי לנסות... אני לא מתחרטת לרגע הדבר הכי מושלם שיש לי בעולם!
ואל תשכחי שכל התחלה היא קשה ולאט לאט נעשה טוב יותר. בהצלחה!!!
 
למעלה