רכישת רכב מהפיקדון

  • פותח הנושא D30dk
  • פורסם בתאריך

D30dk

New member
רכישת רכב מהפיקדון

שלום, אני בעל עסק עצמאי באיזור כפרי, מנותק מהערים. אני כמו כן התחלתי לעבוד ב-2 עבודות נוספות, אחת כשכיר ואחת כעצמאי (הוצאת קבלה). אין לי גישה לאוטובוסים בשעות בהן אני עובד ולכן אני חייב לרכוש רכב על מנת שאוכל להגיע לתחנת אוטובוס במקרה הטוב. רציתי לדעת אם ניתן להוציא מהפיקדון האישי סכום כסף לטובת רכישת רכב לעסק. כבר הוצאתי מהפיקדון סכום כסף לטובת רכישת ציוד לעסק וזה עבר בלי בעיה. חיפשתי כאן בפורום תשובה וגם באינטרנט ולא ממש מצאתי תשובה לשאלה הזאת. אשמח אם מישהו יוכל להשיב לי עליה. כמו כן, את הפיקדון הוצאתי דרך דיסקונט, הבנק בו אני נמצא. הבנתי שעכשיו דיסקונט כבר לא יכול להוציא את הפיקדון? רק פועלים ולאומי? אני צריך ללכת אליהם להוצאת הפיקדון בלי קשר שאני לא בבנק שלהם? תודה מראש!!
 
תשובה מאת מועדפת

שלום לך! אם הרכב הוא לצורכי העסק הפרטי שלך בדיוק כמו שרשת ציוד לעסק זה הרכב אינו שונה - גם עליו תוכל לשלם מכספי הפיקדון. אך במידה ואתה מעוניין ב"גושפנקא" בנושא אני ממליץ לך לשאול את הבנק ממנו אתה מתכוון למשוך את כספי הפיקדון. נכון לעכשיו את כספי הפיקדון אכן ניתן למשוך אך ורק מהבנקים פועלים ולאומי ולכן תצטרך ללכת לסניף של אחד מהם - ללא קשר לעובדה שאתה לא לקוח שלהם. לעוד פרטים בנושא פיקדון לחיילים משוחררים שיהיה בהצלחה מצוות מועדפת!
 

D30dk

New member
אוקי

1. תודה רבה. מן הסתם שהרכב יהיה גם לשימוש אישי כמו מחשב שרכשתי, אבל עיקר הסיבה הוא העסק. אחרת ממזמן היה לי רכב :] 2. מה זה בדיוק גושפנקא? לא הבנתי. תודה רבה!
 
למעלה