שאלה לכל למי שהזמין מחול.

teasider

New member
שאלה לכל למי שהזמין מחול.

שלום לכולם. רציתי לדעת לכל מי שהזמין מחו"ל כמה זמן לקח לזה להגיע? ההזמנה שלי בוצעה ב Global Express Mail. תודה מראש לכל העונים :)
 

Wing Chan

New member
הממ

כול עוד זה פועל בדואר אוויר (לדוגמא Global express, Parcel post, Letter post ועוד כמה) ייקח לזה להגיע ברוב המקרים תוך פלוס מינוס שבועיים. אם אתה רואה שהמשלוח לא מגיע אליך לאחר חודש (מה שלא סביר, חוץ מכמה עובדים מושחתים הדואר פה בארץ למשל הוא דיי אמין) תברר עם המוכר\חנות, יכול להיות שזה מתעכב במכס (גם אם אין מס) ויכול להיות שזה סתם נשכח לכמה רגעים אבל ברוב המקרים זה אכן מגיע תוך בערך 10 יום-שבועיים, מקסימום חודש. זה משתנה לגמרי כשהפריט(ים) נשלח לך אליך דרך Surface Mail. לזה לוקח מינימום חודש להגיע ומקסימום 3 חודשים. מה שאני הזמנתי עם כזה דבר לקח לזה להגיע כמעט חודשיים. בהצלחה! אפשר לשאול מה האדון הולך לקבל?
 

teasider

New member
המממ

המממ .. ההזמנה יצאה מהחנות בשביעי לחודש.. אז אתה אומר שאין לי סיבה לדאגה נכון ? כי אני קופץ כל פעם שיש צלצול בדלת :p כשאני אקבל אני אפרסם כאן ;)
 

teasider

New member
מוזר..

המשלוח שעלה 30 דולר (Global Experss Mail) נשלח בשביעי לחודש ועדיין לא הגיע. סיבה לדאגה?
 

DVD10

New member
כן, אם זה EXPRESS.

צור קשר אם המוכר/חנות ובנוסף תוודא את הכתובת שאליה שלחו את החבילה אם היא אכן תואמת אם הכמובת שלך, ותבדוק בסניף הדואר שלך. למרות שלרוב משלוח כזה צריך להגיע עד לדלת ביתך אם שליח.
 
למעלה