שאלה למומחים (קבלו אתגר)!

שאלה למומחים (קבלו אתגר)!

איך עושים יחסי ציבור לעסק שבד"כ לא עושים בו יחסי ציבור ??? לדוגמא- התחום שאני עובדת בו - ייעוץ אימון והדרכה עסקית. אין מה ללכת לתכניות כמו אודטה כי קהל היעד שלנו הוא אנשי עסקים ומנהלי מש"א ואילו שם בעיקר נשים, עקרות בית.... לגלובס קשה מאוד להיכנס. מה עוד אפשר לעשות ומה זה יכול להביא? כמו כן- לא מקובל לעשות זאת- כל הקולגות בסדר גודל שלי (אינני חברת ענק- חברה בינונית עם מס' עובדים) לא עושים זאת. שקלתי לקחת איש יח"צ (מתאים בשלבי התפתחות העסק הנמצא בשנתו החמישית)אך עד כה לא ושכנעתי בערך המוסף של הדבר. בקיצור- TALK TO ME BABY!
 

mistral

New member
דווקא פה היתרון שלכם

כתבתי שעה ומחקתי הכל :( יצא לי לא מסודר. אז נשארתי עם שאלה אחת, מהו ערוץ ההתקשרות שלכם ללקוחות חדשים בעיקר? (כן אני יודע שהכל חברים, מכרים, עסקים וכו' אבל האם התקציב יוצא על דיוור ישיר, על פגישות בלתי מתוכננות אצל בעל העסק המופתע? וכו...)
 
קצת פרטים

העסק קיים כ- 5 שנים בשנתיים הראשונות נשעה שיווק אגרסיבי- הרצאות בחינם בכל מיני אירועים, דיוור ישיר (פרימטיבי אבל עבד...). ב- 3 שנים אחרונות אין יותר שיווק- לקוחות מגיעים אלי (מרימים טלפון) ודרך שתפ"ים עם גופים גדולים (המי"ל, מט"י וכו'...) יש עבודה (טפו טפו טפו) וכל חודש יש פניות חדשות וגם עבודה קבועה עם לקוחות קבועים (כמה רשתות קבועות) ובכל זאת... זהו לבינתיים.
 

bimbom

New member
קצת לא ברור

מה אתם עושים למי אתם עושים איך אתם מגיעים אליהם כיום ומה מטרתכם מעבר לידיעה שאתם קיימים יח"צ ופרסום זה עניין של בניית אסטרטגיה ובלי ידע מוקדם אין אפשרות לבנות שום דבר אז אם את לא רוצה לקלקל לעצמך תצטרכי לספר כל מה שאת יודעת ובלי לעגל פינות בהצלחה
 

פ ו ל ק ע

New member
איפה נפגשים הלקוחות הפוטנציאלים?

נגיד שאת "גלובס" פסלת ואודטה לא מתאימה לעניין (אגב, יכול בהחלט להיות שהיא כן מתאימה, תופתעי לגלות כמה אנשי עסקים רואים אותה ובעיקר כמה נשים של אנשי עסקים ובעלות עסק בפוטנציה רואות את תכנית הזאת) האם יש עוד מגזינים מקובלים בענף? האם יש כנסים, אירועים, וכד'?
 
למעלה