שרון אוסבורן במכתב לליידי גאגא (ומדונה בפנים)

X Offender

New member
שרון אוסבורן במכתב לליידי גאגא (ומדונה בפנים)

סוף סוף קמה האישה שחשפה את הפרצוף האמיתי של ליידי גאגא הצבועה ונתנה לה בראש כמו שצריך



הכל התחיל כשבתה קלי אוסבורן קיבלה מכתב פתוח מליידי גאגא המבקר את השתתפותה בתוכנית "משטרת האופנה" בערוץ E בו קראה גאגא לקלי להפסיק לבקר אנשים ולהשתמש בפירסום שלה למטרות טובות בלה בלה בלה

לאחר מכן קיבלה קלי אינספור איומים וקללות מצד מעריציה של גאגא
ובכך יצאה אמה שרון להגנתה במכתב תגובה פתוח לליידי גאגא מומלץ לקרוא הכל אבל השורה המודגשת היא החשובה ביותר.


"גברת גאגא,

אני מגיבה למכתב שלך לבתי קלי. בנוגע למצב הנוכחי; קלי היא לא זאת שפנתה אליך, זאת הייתי אני שיצרתי קשר עם המנהל שלך היום ואני שלחתי את האימייל המצורף לעיונך. אני פניתי אליו כמנהלת ואמה של קלי על מנת לשאול אותו האם את יכולה לפנות למפלצות הקטנות שלך ולמנוע מהם לכתוב השמצות והשפלות על המשפחה שלי כולל איומים על חייה של קלי. המכתב שלך הוא צבוע ומלא סתירות. כמו שאימך סינתיה תומכת בך, אני תומכת בבתי קלי. אני חייבת לומר שדעתך על מה שתקין פוליטי ומקובל שונה לחלוטין משלי, אבל זה מה שהופך את העולם למעניין כל כך... כולנו שונים. זה מתוק שיש לך אמפתיה כלפי הבת שלי כפי שאת מרגישה שהיא בחרה בנתיב פחות חיובי לחיים שלה. את אומרת שהעבודה שלה עם E! במשטרת האופנה היא "מושרשת בביקורות, שיפוט ודירוג יופי של שני אנשים אחד נגד השני". ברוכים הבאים לעולם האמיתי. למשל, כשראיתי אותך לובשת שמלה מבשר נא אני הזדעזעתי. כשאני רואה אותך לובשת פרווה ומשתמשת בזה כהצהרת אופנתית. העובדה שבעלי חיים חסרי הגנה נהרגו כדי שתוכלי לקבל את התמונה שלך בעיתונות היא מתועבת בעניי. את לא צריכה ללמד את המעריצים שלך לכבד בעליי חיים ואת החיים? אני לא מרגישה שאני חייבת להצדיק את הבחירות של קלי בחיים שלה בשבלך. ע"י הפעולות שלך לקלי עכשיו את הראית לי שאת כלום חוץ מאישיות צבועה שמחפשת תשומת לב. את יודעת שזה היה הרבה יותר מכובד בשבלך לעשות את זה באופן פרטי. אני קוראת לך בריונית רק בגלל שיש לך 32 מיליון עוקבים שתלויים על כל מילה שלך ואת מבקרת את קלי במכתב ציבורי. את כ"כ נואשת שאת צריכה לפרסם את זה לציבור?

את אומרת "כל יום, דרך המוזיקה שלי וקול הציבור אני בוחרת להיות חיובית ולפעול למען עולם אמיץ ונדיב יותר עם קהילת העוקבים שלי". ובכן, זה ברור שזה לא עבר למעריצים שלך. חלק גדול מהם היה נתעב לקלי, וכך גם סלבריטאים אחרים כמו מדונה שאת חיה על חשבונה ואת והמעריצים שלך ניסתם למרר לה את החיים אך ללא כל הצלחה, וגם כלפיי אדל וריהאנה. את אומרת "עולם נדיב ואמיץ יותר" אני לא יודעת באיזה עולם את חייה אבל תמיכה בהערות המעריצים המחפירות שלך לא מתאימות למילים "נדיב ואמיץ יותר" זה מגיע תחת הכותרת של בולשיט.

לסיום, תפסיקי ללבוש פרווה, תפסיקי לחפש פירסום ותפסיקי להשתמש במעריצים שלך כדי להקטין את הערך של לא רק קלי, אלה גם זרם בלתי פוסק של סלבריטאים אחרים. מילה ממך הייתה עוצרת את כל האיומים הנוראיים והנתעבים מהמפלצות הקטנות שלך. תודיעי לי אם את מעוניינת להמשיך את הדיון הזה. אני מגרש פתוח למשחקים בשבלך יקירתי.

שרון אוסבורן.
 

GM1988

Well-known member
עכשיו ברור על מה היו הדיבורים

בפייסבוק על שרון וגאגא.
תגובה מג'רמנוטה עוד לא התקבלה? או שהיא הולכת לדבר על זה באחד המעברים בהופעה ה"סולד אאוט" שלה ?
 

Material Boy

New member
הגיע הזמן

שמישהו יסתום לכלבה הזו את הפה.
כל הכבוד לשרון אוסבורן.
הלוואי שאמנים כמו אלטון ג'ון, שאני באמת מעריך אותו כאמן, היו רואים את הדברים האלה. אך לצערי, האחרון כבר מזמן מכר את עצמו בשביל כמה רגעי תהילה מפוקפקים עם הגברת גאגא.
 
למעלה