שרשור זכרונות תכניים!

שרשור זכרונות תכניים!

בהמשך לשרשור הקודם לגבי זכרונות ילדות שלכם מהרדיו. אני אבקש הפעם את עזרתכם בזכרונות תכניים. כלומר, מכל תוכנית ש"גדלתם עליה" או האזנתם לה באופן קבוע. אילו פינות אתם זוכרים? ממה נהנתם במיוחד בכל תוכנית? אילו דמויות עשו לכם את זה ברדיו? מה היה נכון לרדיו של היום? יאלה תזרמו עם זה!
 
אני דווקא אעסוק ב"לא רצינו לישון".

"לא רצינו לישון" היא תוכנית אשר שודרה במסגרת רצועת "לא רוצים לישון" בגלי צה"ל, בימי שלישי (ואח"כ בימי רביעי) בשעה 2:00. התוכנית נגמרה ביולי שעבר. לפני כשנה. אני אעסוק בתוכנית זאת מכיוון והיא בעצם התוכנית היחידה שבשבילה נשארתי ער, יותר מחצי שנה, שבוע שבוע, כל הלילה. התוכנית הוגשה ע"י טלי שריזלי ויערה ליבוביץ'-קלטר. שתיהן בנות קד"צ 2001 של גלי צה"ל, שהשתחררו מהצבא בסוף יולי הקודם (זאת למרות שטלי המשיכה לשדר במסגרת שידורי השטח של התחנה עוד חודש ויערה חתמה שירות-סדיר-נוסף של 3 חודשים). התוכנית בעצם לקחה מדי שבוע שנה כלשהי, וסיכמו אותה מכל הבחינות ההיסטוריות האפשריות: מה היו תוכניות הטלוויזיה המצליחות ביותר באותה שנה, מה היו הסרטים שזכו באוסקר, מה היה מבחינה אקטואלית באותה שנה, מה הלך במוזיקה, באופנה, בסלנג ובשפה באותה שנה. מה הייתה האווירה בעולם באותה שנה. כמובן שכל השירים שהושמעו בתוכנית יצאו במקור בשנה בא התוכנית עסקה. מפיק התוכנית, יונתן קפלן, גם שילב בה קטעי ארכיון (במסגרת פינתו "נער הסרטייה"). וזה די מרגש לשמוע את מהדורת החדשות שפתחה את יום הכיפורים, בשנת 1973 או את דבריו של אנואר סאדאת בשנה שבה נחתמו הסכמי השלום. זאת בנוסף לקטעים מצחיקים שהיו באותה שנה, ותמיד היו כאלו. התוכנית הזאת שודרה במקור ע"י מיכל דוקרסקי. והרעיון לקונספט התוכנית שייך לאפק יבניאל. אני פשוט מתגעגע לתוכנית הזאת. זה הכל.
 

א ו ח נ ה

New member
קופסת הלהיטים ברשת ג' ../images/Emo70.gif

היו ימים שהייתי בורח מהבי"ס רק כדי להגיע לפני שהתכנית מתחילה (שזה היה בשעה 16:00) חוץ מקופסת הלהיטים הייתי מ כ ו ר למצעד הלועזי (כולם היו צוחקים עלי שהייתי כותב במחברות את המצעד כל שבוע) אהבתי מאוד גם את לילות משי לבן, את התכנית של מנחם פרי בימי שבת ב-10:00 בבוקר את חדש חדיש ומחודש בתחילה עם שוש עטרי, ומאמצע הניינטיז עם נועם גילאור והיתה תכנית שפשוט הייתי חולה עליה בימי שישי מ-20:00 ועד 22:00 שאני ממש לא זוכר מי הגיש אותה (שדרנית מדליקה חבל"ז), רק מה שזכור לי זה שהתכנית שרדה משהו כמו שנתיים-שלוש וירדה בסוף 93'. אם מישהו יודע למי אני מתכוון אני אשמח אם ירענן את זיכרוני!
 
למעלה