תתחדשו. וכבר שאלה לא לעניין...

azaria

New member
תתחדשו. וכבר שאלה לא לעניין...

האם גוף חימום אמור להוליך חשמל? תנור האפיה שלי הפסיק לחמם. הכל עובד כרגיל כולל הרעש והרוח של הטורבו, רק שהכל נשאר בטמפרטורת החדר. בניחושים ובדיקות עם טסטר גיליתי שמגיע חשמל אל גוף החימום. פירקתי את גוף החימום ובבדיקה עם טסטר רגיש הוא נמצא לא מוליך בין שתי האלקטרודות שלו. בדקתי את הטסטסר על ידי נגיעה בשני קצותיו בידיים והוא הראה חיבור חשמלי, כך שהטסטר תקין. מה שאני לא יודע זה האם העובדה שגוף החימום לא מוליך מעידה שהוא דפוק וצריך להחליף אותו, או שזה צריך להיות כך והבעיה נמצאת במקום אחר? פורום חשמל נראה לי המקום הכי מתאים לשאלה כזו - אבל אם לא, אשמח אם תפנו אותי לפורום מתאים יותר. תודה מראש - ותתחדשו על הפורום. שיהיה בהצלחה ושישיג את המטרה שרציתם
 

רז חשמל

New member
בדיקת גוף חימום

תודה על הברכות, גוף חימום בתנור ביתי עובד על מתח 220V שהוא מסוכן מאוד ! אדם שלא הוסמך לתקן מכשיר כזה אסור שינסה.אני ממליץ לך לפנות לטכנאי. תקינות גוף חימום לא בודקים בעזרת טסטר.
 

azaria

New member
תודה על ההזהרות. אבל בכל זאת

הטסטר הוא לא רגיל. הוא מהסוג שמגיב לסגירת מעגל. הוא נדלק עם נוגעים בו בידיים משני הצדדים. הוא משמש בדיוק לזיהוי האם יש או אין מעגל הולכה בין שתי נקודות. ולגבי הסכנה של 220. כמובן. אבל בשביל לפרק כמה ברגים כשהמכשיר מנותק לחלוטין מן החשמל לא צריך טכנאי. ואני מסודר ביותר ובטוח שכל חיבור וכל בורג יחזור בדיוק למקומו. אז אולי בכל זאת?
 

רשר

Well-known member
מנהל
לפי התאור שלך, צריך להחליף

אם אתה מסתפק בגוף חליפי טוב נסה אצל: דובין רח' פרץ 42 תל אביב 036883853 בהצלחה ועל אחריותך וכאמור זהירות זו עבודה לבעלי מקצוע.
 
למעלה