עידכונים מהוילה - יום 53 , ה- 23.10

santa barbara

New member
אז אם זאת הייתה הכוונה אז...

זה לא מה שהכוונתי. בטח שלא רציתי להכעיס אף אחד חח... הפוך אני אוהבת אותם ופשוט מרגישה שצבר טיפה מופנם/שקט/יבש (כן יבש זאת גם מילה מתאימה). הם מתאימים אני חושבת אז בא לי להדעת שזה הדדי ביינהם.
 

jud1001

New member
גם אם יש שם רומן מתפתח...לא ../images/Emo41.gif

חושבת שצבר מסוגל לפתוח את כל כולו לעיני כל עם ישראל... ואני אגב מאוד מעריכה אותו על כך...
 
זה ממש לא בגלל מופנם/שקט/יבש

צבר פשוט לא מספיק חכם ובוגר לסיטואציה מורכבת כמו לנהל רומן בסדרת ריאליטי, ולכן בוחר במפלט של הימנעות. בכלל, מול כל סיטואציה מעט מורכבת שבה הוא נתקל בבית, הוא מיד מתבצר בשתיקה עם פרצוף חושב של רב אמן בשח, ובוחר כמעט תמיד במפלט של הימנעות, דחייה או חמיקה. פשוט אין לא כלים, אינטיליגנציה ובגרות נפשית מספיקים למעבר לזה, ולהיעדר היכולות הללו הוא דווקא מאוד מודע
 

אור2221

New member
יש כאן סתירה פנימית

אנשים בוגרים וחכמים לא מנהלים רומן בסדרת ריאליטי, נקודה. אין כאן מעבר, אין מישהו שיכול לנהל משהו שמתקרב להתחלה של מערכת יחסים רצינית מול מצלמות ומליוני צופים, אין דבר כזה. ההחלטה של צבר היא נכונה ובוגרת - קצת יותר מדי בוגרת לסדרת טלוויזיה, וזו הבעיה שלו.
 
צבר כבר סבוך בסיטואציה רומנטית

זה ברור גם לשפרה, שהיא בוודאי לא מטומטמת וילדותית בשאיפה שלה לנהל מערכת רומנטית עם צבר וגם בכלל. צבר רק נמנע ככל שניתן מלממש את אהבתו בינתיים, ואני ממש לא מדבר על סקס. מה לעשות, אבל אדם בוגר וחכם כבר יודע שלא ניתן לבחור מתי והיכן אתה מתאהב ובפרט אם אתה ומושא אהבתך נתונים וכלואים בד' אמות. ובכלל זו רק דוגמה. צבר, כפי שכבר כתבתי, בוחר בחמיקה והימנעות בכל סיטואציה מורכבת. הפחד הגדול ביותר שלו, המשתק, הוא לצאת אידיוט, וקשה שלא לצאת אידיוט מידי פעם כשזאת הפוביה שלך צבר מזכיר לי את השיר של מאיר אריאל המנוח "דאווין של שיר מחאה": דורה סיפרה שחלמה שאני תוקע לה מיקרופון לפה באמצע הצהריים ושואל אותה חגיגית מה היא חושבת היא כל כך פוחדת להישמע טיפשית שהיא לא יכולה להוציא מילה מהפה אחר כך בערב היא רצה ומכל הטלוויזיות ברחוב היא נשקפת לעצמה עם שפתיים רועדות בלי קולה יישמע מתה כבר מסקרנות לדעת מה היא חושבת היא מתעוררת... משקולת בחזה נוזלת לה דרך העניים לכרית.
 
והסיבה לתיעוב של צבר לאיתי

שאיתי, בעניין חמיקה וההימנעות מסיטואציות מורכבות, הוא פשוט הקריקטורה שלו
 
ניתוח יפה ומעניין!

אגב, יש המכנים את הפוביה מלצאת אדיוט "מודעות עצמית" יש אנשים שיש להם אותה (צבר) יש אנשים שאין להם שמץ ממנה (עינב, וונסה) ויש אנשים שיש להם מודעות עצמית אבל גם יותר ביטחון עצמי ולכן הם יודעים שלפעמים זה מעולה לצאת קצת אידיוט (יוסי בובליל)
 

קמבילי

New member
זה מתבטא גם בצורך שלו לזלזל באינטילגנציה

של יוסי ובעיקר של עינב, מתוך פחד שמישהו יחשוב שהם באותה רמה. זה בלט יותר בעבר כשהיו עוד הרבה אנשים בבית - בכל פעם שצבר היה משוחח עם עינב הוא היה מסגל לעצמו טון לגלגני וחצי חיוך על השפתיים, כדי להבהיר לכל המתבונן שהוא רק מתרצה לשוחח עם הילדה הקטנה והטיפשה. וזו התנהגות מובהקת של אדם שאינו בוטח באינטיליגנציה שלו, ואינו בטוח שכל האחרים מבחינים בה.
 

jud1001

New member
חצי חצי...../images/Emo13.gif...../images/Emo41.gif

ובעיקרון החץ הציני מופנה לבלתי יבשים...
 

beep beep

New member
חילקו מונופול "תרבות" ולא סיפרו לנו? לא יפה!

איפה אתם חיים? במאה השמונה עשרה?
 

tamr

New member
ראו בסויטה שצבר רואה בשיפרה ידידה

ותו לא. אלה אם לאנשים כאן יש דמיון פורה................
 

d a n i t t

New member
כאחת שנשואה לטיפוס בסגנון של צבר

אני יכולה להגיד לך ש...... הוא כן מעוניין בה! אבל הוא ביישן! אני נשואה לאחד כזה ואני יודעת איך זה מתחיל בול! היא צריכה רק לעשות את הצעד הראשון (כמו שאמרה לה וונסה "להדביק אותו לקיר ולתת לו נשיקה") (אבל לא מול מצלמות אלא בחוץ) ואז הוא שלה לפחות לנצח.
 

אורלי1210

New member
ממרום שנות גילי ונסיוני,הוא לגמרי מעוניין בה

בנאדם לא מתעצבן ככה כשקוראים לסתם מישהי ש... וגם הההליכה שלו מצד לצד לבד בחדר לפני ההודעה על ההדחה הוכיחה שהיה לו קשה עם המחשבה שהיא תלך. בנאדם לא מבלה כל הזמן עם מישהי שהיא רק ידידה,לא מסתכל על מישהי בצורה כזאת ,הוא לא היה בוחר להעביר איתה לילה אינטימי בסוויטה וגם מה שקרה ביניהם שם(למרות שהיה מאופק) כן העיד שהוא מעוניין בה. בשביל בנאדם שאמר בנחרצות מתחילת המשחק שהוא לא יעשה כלום מול המצלמות,מה שקרה בסוויטה היה הרבה. גם מה שאמר לה ורמז,גם הצמדת המיטות בלילה וכו'. חוץ מזה לא יעזור כלום,יש לו מבט מיוחד בעיניים כשהוא מסתכל עליה. אגב,מאז שחזרו מהסוויטה הם גם רומזים כל הזמן על מה שקורה ביניהם ועל מה שיהיה בחוץ. ודווקא הדרך שבה הוא בוחר להתנהג בקשר ביניהם ראויה להערכה. יפה לראות גבר שמכבד אותו ואותה בצורה כזאת. אני מוכנה לחתום שיהיה ביניהם משהו כשיצאו מפה. שיהיה להם בהצלחה. הם חמודים ביחד.
 

אכדית

New member
על מה את מדברת?

צבר כל היום מתהלך לו מצד לצד, והעצבים שלו על ה"שרמוטה" היו כ"כ מבויימים... עובדה שבסוף הוא לא עשה עם זה כלום גם שהעירו לו את יוסי והגישו לו אותו על מגש של כסף. לדעתי הוא לא רוצה אותה, הוא בא בשביל המשחק. בסוויטה מותר להם לכבות את האור מתי שהם רוצים, אפילו נשיקה הוא לא שיחרר, ומישהי כתבה שבעלה ככה ושיפרה צריכה לעשות את הצעד, איזה צעד? היא כולה נמרחה עליו. בקיצור - 2 צנוניות.
 
למעלה