עידכונים מהוילה - יום 53 , ה- 23.10

גנאוש

New member
מה בסך הכל רציתי? קצת שקט מוזיקלי במוח?

הצלחתי סוף סוף לנתק את עצמי מערוץ 20 נכנסת לקניון נכנסת לחנות מה מתנגן ברקע? hopelessly devoted to you
 

BMCB

New member
לפני שבוע הייתי פשוט מגיבה לך ב- ../images/Emo45.gif, אבל

עכשיו אני רואה אצלו משהו אחר. לדעתי הוא גם רוצה. בדרך האיטית וה"בונקרית" שלו
 
היא ממש לא טובה לא אסטרטגית

היא לא אהודה (בלשון המעטה) על דיירי הבית, הוא מתבודד איתה, הבנות בבית נמשכות אליו ואוהבות אותו (דבר שגורם להן עוד יותר לא לסבול את שיפרה) לולא היה איתה היה יושב עם כולם רוב הזמן וזוכה לעוד נקודות, כשהם נתפסים כצמד זה לא טוב בשבילו.
 

santa barbara

New member
אפרופו שפרה וצבר, למה לא שומעים אותם...

ממש מעצבן. הינה עכשיו רנין ועינב אמרו שהצלמים כל הזמן מדברים שם ונראה להן שהם בכלל לא מצלמים - גם לי נראה ככה.
 

tg151

Well-known member
הם נראים כל כך טוב ביחד

גם ברמת החברות הם מאד קשורים כמו שצבר אמר, ונראה לי שכן יש לו רגשות לשפרה הרי רנין סיפרה לפני שבועיים או שלוש, אני לא זוכר במדוייק איך זה היה אבל רנין וצבר דיברו על שפרה ורנין שאלה את צבר משהו כמו האם אתה מרגיש משהו כלפיה (משהו כזה) והוא ענה לה שמעורבים רגשות כלפיה והוא יגיד לה כשהם יצאו מהבית ואת כל זה רנין סיפרה לשפרה. עכשיו בסוויטה נראה ששפרה די אמרה לצבר שיש לה רגשות כלפיו בקטע שהיא אמרה "אתה לא היית באג'נדה שלי" והוא שאל אם זה רע אז היא ענתה שלא שזה פשוט מתסכל שזה כאן אז הוא ענה לה שהם לא פה לעד וכמובן אז היא שאלה אותו אם יש לו מושג (וזה נראה די ברור שהיא שואלת על זה שאם יש לו מושג לרגשות שלהם אחד לשני) והוא ענה לה שכן סוג מסוים ואז היא אמרה לו "אז תכפיל" והוא חיבק אותה, זה נראה לי די ברור לצבר שמדובר על רגשות של מעבר לידידות, ולדעתי אם צבר היה חושב עוד שהקשר בינו לבין שפרה הוא ידידות בלבד (ידידות קרובה אבל עדיין ידידות) הוא לא היה מחבק אותה אחרי שהיא אמרה "אז תכפיל". ככה נראה לי. כי צבר נראה אדם שמפגין רגשות רק כלפי אנשים שהוא באמת אוהב ואני חושב שחיבוק (החיבוק שלהם על הרצפה נראה הרבה יותר מחיבוק ידידותי) בשביל צבר זה הרבה מעבר למה שהוא מוכן להפגין בתוך הבית עם המצלמות, והוא נתן לשפרה להתחבק איתו והוא החזיק את היד שלה וליטף את היד שלה וזה נראה יותר מידידות. וגם לא נראה לי שהוא היה נכנס עם שפרה לאמבטיה סתם בתור ידיד, צבר בבית מאד קפדן על הדברים האלה באמת צבר יותר פתוח וצוחק אחרי הסוויטה והוא ושפרה נהנים ביחד בשיחות שלהם. הם נראים ממש טוב ביחד
 

bubbleboi

New member
שפרה וצבר נחשים נחשים נחשים

והבעיטה בתחת עושה את דרכה לישבנם
 
שיפרע סיפרה אתמול שהיא הולכת למיסת חג המולד.

אין גבול ל"תיחכום ולפתיחות" שהיא מנסה להציג. שתלמד להתנהג בכבוד לזולת שסובב אותה. שתהיה "בן אדם" לפני הכול. גם אני דתלש"ית ובאופן אישי התנהגותה מעוררת בי חלחלה. ישנם קטעים שאנטי זועק ממנה. הבחורה רוויית שנאה כלפי הסביבה.
 
מה כול כך מקסים?

אין דבר מקסים בשניהם לא ביחד ולא לחוד . הם סתם שחצנים שחושבים את עצמם, שפרה פשוט מזעזעת ודוחה בהתנהגות שלה. היא כנראה סתם ח.מ.ה וצריכה להתקרר ולמרות כול העינטוזים והפוזות שלה לדאוג להבליט את החזה שלה שמתם לב לזה? או שרק אני? למרות הכול לאף אחד לא בא עליה כי היא כמו הזקנות שנהיות בלתי ניסבלות. אז מה מקסים בזה? חחחחח
 
מה בדיוק מקסים בהם?

הצביעות הנוראה שלהם? הניצול הציני והמרושע של היכולת הרטורית שלהם מול עינב ויוסי חסרי ההשכלה והתמימים להחריד? היכולת שלהם לרקום מזימות אין קץ בלשון יפה? חוסר היכולת שלהם להבין ולקבל אנשים פשוטים (כאילו שאים להם זכות קיום רק משום שהם פשוטים)? היעדר כל זיקה (ולמצער, זיקה של ממש) שלהם ליהדותם? לדעתי, שפרה וצבר מייצגים ומשקפים את הרע בחברה הישראלית!
 
איך יעשו ישיבת תקציב?

אם מתכוונים להכניס בשבוע הבא שלושה אנשים לא יכול להיות שישיבת התקציב תהיה על פי מספר האנשים בבית עכשיו. מה אתם אומרים?
 
למעלה