אולריך ממשיך להראות טוב בשוויץ...

אולריך ממשיך להראות טוב בשוויץ...

הוא אמנם יורד היום מראש הדרוג, אבל הוא לא מפסיד זמן גדול מדי בהרים. וביום ראשון (בקטע האחרון) יש נג"ש, והוא כנראה ינצח את הטור השוויצרי. אני הימרתי היום שדריו צ'יוני יתקיף את אולריך, אבל הוא לא הצליח לפתוח עליו פער בעלייה.
 

natyh

New member
דאריו שיאוני נראה טוב

הבחור מוכשר בטירוף , לשרוד כך בקבוצה של פטאקי ולהחזיק מעמד בהרים בגירו ובמירוצי קטעים מדהים . ומאיפה CSC הביא עוד מטפס תותח ??? נתי
 

ido mazor

New member
סיוני אפילו לא בטוח בהרכב לטור

גם אני התרשמתי מאד מסיוני בג'ירו, רכב בלי סיוע של הקבוצה בהרים והיה מצוין. אבל, כנראה בגלל שפאסה מתרכזים בנצחונות בקטעים (פטאקי כמובן) ולא בדירוג הכללי, סיוני לא מופיע בהרכב שלהם לטור כפי שפורסם השבוע. הוא כרגע המחליף הראשון. מי שכן ישתתף בטור במדי פאסה בורטולו הוא אייטור גונזאלס - לשעבר מנצח הוואלטה ורוכב נג"ש מצוין.
 
הקרחון דריו פריגו...

גם לא נמצא בתוכניות של פאסה לטור. אני קצת מתקשה להבין את ההעדפה של איטור גונזאלס ע"פ סיוני. גונזאלס ממש לא בכושר טוב העונה ובנוסף הוא לא כל כך שחקן קבוצתי. מי שכן יגיע עם פאסה, והוא הרוכב שהכי הרשים אותי בג'ירו הוא Marzio Bruseghin (מצטער אני מתקשה בתרגום השם), לדעתי הדומסטיק הטוב בעולם. מעניין אם באלריני יקח אותו לאתונה, על מנת שיעזור לפטאקי?
 

natyh

New member
איטור מאד קבוצתי !!!

בתנאי שהקבוצה שלו ... אני לא אתפלא אם הוא יתקיף את ... פטאקי בהרים .... צודק לחלוטין דאריו שיוני עדיף על איטור מבחינת פאסה . אבל אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא ? נתי
 
הצרצר חוזר לנצח...

פאולו בטיני שמע כנראה שבאלריני בונה על פטאקי לאתונה, אז הוא החליט להראות שהוא עדיין בסביבה. הוא מנצח היום בקטע מס' 8 בשוויץ, ומנצח בצורה מאוד משכנעת. שימו לב מי מצליח בפעם הראשונה העונה לסיים קטע בעשרייה הראשונה, סנטי בוטרו חוזר מהכפור. אולי עדיין יש לי סיכוי איתו במשחק הפנטזיה (הרי תיכננתי עליו לאתונה, לוואלטה ולורונה).
 
וגם ואן האסוויק חוזר לנצח...

למען האמת הוא לא מפסיק לנצח השנה, איזה חבל שהוא לא יהיה בטור ויתן פייט לפטאקי.
 

natyh

New member
אל תבנה על זה !!!

בוטירו חוזר לעצמו אך עדיין לא ליכולת השיא שלו . המחלה שלו היתה קשה משחשבו ראה את ההפרש . מזל טוב לבטיני , לזה צפיתי . דאריו שיוני ענק . אגב מה הפרופיל של מחר , כי בקצב הזה פאביאן ג'קר עלול לנצח את אולריך . נתי
 
הפער לא מספיק גדול...

קשה להאמין שיאקר יחזיק מעמד, 49 שניותץ זה כלום בשביל אולריך בנג"ש.
 

natyh

New member
2 שניות לק"מ

ואולריך מנצח . האם פאביאן ג'קר יחזיק מעמד ??? נראה מחר . נתי
 

arieleco

New member
פביאן ג'קר - שען בינוני

בוואלטה 2003 ג'קר הגיע באיחור של 7 דקות בנג"ש הראשון וקצת יותר מ-3 דקות בנג"ש השני [נוזל לקח את שניהם]. הנג"ש היום קצר יותר, עם מגמת עלייה בהתחלה, דבר שעשוי לעזור לו. תוספת הכח של החולצה הצהובה, אורך ותוואי המסלול מבטיחים מאבק צמוד, עם יתרון קל לאולריך, שיהיה קצת פחות לחוץ. קרב מעניין יהיה בין טוטשניג, סיוני ודל אולמו על המקום השלישי.
 
פביאן יקר היה פעם שען לא רע

אבל בשנתיים האחרונות הוא דווקא הפך למטפס לא רע ואולי זה בא אצלו על חשבון נגד השעון. בטור של רומנדי שהיה לפני חודש וחצי הוא הפסיד מעל דקה להמילטון בקטע נגד השעון שהיה קצת יותר קצר מה-TT של היום בשוויץ. פקטור נוסף שאולי צריך לקחת בחשבון הוא מזג אויר. אתמול ירד גשם ואולריך א) לא אוהב גשם וקור ב) ישמור על עצמו מפני נפילות.
 
פריגו עדיין לא הבריא מאיזה וירוס

שתקף אותו בתחילת העונה. אני חושב שפאסה בורטולו באים לטור בגישה קצת שונה מזו שהיתה להם בג'ירו. בג'ירו הכל היה בנוי סביב פטאקי. בטור הם הולכים עם קצת יותר תותחים. יש להם את פלשה שזכה לפני שנה בקטע בטור. יש להם את קנצ'לרה שיכול להתמודד על נצחון בפרולוג. יש להם את פוצאטו שהוא ספרינטר בפני עצמו ויכול במצב מסוים לזכות בקטע בודד. ועדיין יש להם את ה-4-5 רוכבים שיובילו את פטאקי לספרינט.
 

tomer57

New member
אמור צ'יוני ולא סיוני

c מבטאים כ- צ' ראה ערך מריו מלך האריות צ'יפוליני ch מבטאים כ-ק ראה ערך ביאנקי (ואני לא הייתי בוחן את הסבלנות של אדוארדו כמו שכמה שדרים בירוספורט עושים) ולא ביאנצ'י (כמו שלא שותים צ'יאנטי) לפרוט נוסף אנא פנה לבקורת על התרגום לספרו של המנצח היוצא של הטור ל.ארמסטרונג
 
למעלה