ביבי אשם זעקו הכותרות של ירחוני האינטרנט ואללה וואינט ועוד . בערוצי הטלוויזיה

בפריים טיים פתחו החדשות בביבי מונע את עסקת החטופים. ביבי ביבי BB בי בי בכל הצורות בכל הרשתות בערוצי הבגידה 11 12 ו13.
ביבי צעקו הכותרות בגללך הבן שלי בשבי.
לא דובים ולא יער. וסינואר יושב לו מתחת לאדמה ואומר לעצמו היאהוד עושים לי את העבודה. מחכך ידיו בהנאה ואומר למחבלים שלו. תפסיקו להרוג את החטופים. אני צריך אותם בחיים צועק על הסגן שלו ואומר לו תעצור את זה עוד מעט לא ישאר אחד מהם בחיים ומוציא הודעה למצרים לאמור רק אם צה"ל ייצא מהרצועה ויפסיק את המלחמה ותביאו לי ערבונות של אמריקה ושל אנגליה ושל צרפת שהיאהוד לא יהרגו אותי כשאני יוצא ומסמן V.
ותגידו ליאהוד שאני רוצה עוד 200 משאיות בשעה.
יושב וצוחק לעצמו ואומר לעצמו איזה מטומטמים האמריקאים והישראלים.
ואתמול בבת אחת נגמר השקר הזה כאילו וה BB מעכב או מונע את שחרור החטופים.
האמריקאים מודים /שהחמאס סינואר בכבודו ובעצמו מונע את חתימת העסקה.
איפה כל המשפחות שניאצו את נתניהו ,האשימו אותו , לכלכו עליו , רצו לערוצי אלג'זירה 11 12 ו 13 בכל הזדמנות ללכלך עליו להאשים אותו ולהפיץ עליו שקרים?
איפה ההתנצלות שלהם? איפה ההתנצלות של עורכי התוכניות בערוצי הזבל האנטישמים ?
אז משהו רקוב יש בחברה הישראלית. הרצון להתאבד חברתית. שנאה בין אחים לגורל. אני כבר לא מדבר על אחים בדם אני מדבר על אחים לגורל.
שנים השמאל מנאץ ומקלס את המתנחלים ועושה הבדלה בין מתיישבים בעוטף עזה לבין מתיישבים ביהודה ושומרון. אלה ציונים ואלה פורעים.
והנה כששוחטים את הציונים מעוטף עזה חוטפים אותם יורים להם בראש שורפים אותם ואונסים אותם מי מגיע ראשון להילחם ולעזור להם? המתנחלים הפורעים. מי המילואימניקים הראשונים להגיע למחנה בילו להצטייד? המתנחלים הפורעים. למי יש הכי הרבה הרוגים במלחמה? למתנחלים הפורעים.
אז אתם כחברה כעם אחד צריכים את האמריקאים בשביל להתפכח מהשקרים שמפיצים על ה BB? מהלכלוך שנזרק עליו רק בגלל גחמות פוליטיות? איבדתם את הבושה ואת החמלה ואת צדקת הדרך ואת הצדק המינימלי בשביל פוליטיקה מגמתית?
בחיי לא מגיעה לכם מדינה.
אלוהים רחום וחנון וארך אפיים איך שהוא סובל אתכם .
 
למעלה