בקשר להנדסת חשמל

מתרגלים לזה, אל תדאגי

בהתחלה פשוט יושבים עם מילון, ואם יש מילה שלא מבינים, מחפשים אותה במילון וכותבים את הפירוש בעברית מעל המילה באנגלית. אחרי מאמר או שניים שתקראי, כבר תקלטי את רוב הטרמינולוגיה שצריך לדעת והכל יהיה בסדר, מניסיון.
 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo45.gif

זה באמת משהו שנהיה קל יותר ממאמר למאמר. לי אישית היה קשה בהתחלה עם המושגים של התואר אבל אחרי כמה מאמרים בכל קורס המילים האלה כבר נתקעו לי בראש וזה נהיה פשוט יותר.
 

Musi© Gi®l

New member
אוי אוי אני כל כך אשתגע מזה

תראי את לא מדד, את גם ידעת אנגלית לפני כן. אוף. אני מקווה שאתם צודקים ושיהיה בסדר.
 
זה לא רק מהניסיון שלי

אלא גם מניסיון של אנשים שלא הגיעו לרמה של פטור באנגלית, ככה שאת יכולה להיות מאוד רגועה.
 

EYAL 79

New member
אנגלית זה בקטנה.. לאט לאט לומדים

את האנגלית הטכנית של הנדסה (או במקרה של תארים אחרים, את האנגלית המאפיינת אותם). בדרך כלל בערך באמצע התואר נופלים על קורס שלם שכולו מלומד באנגלית, יורקים דם, אבל אחריו יוצאים עם ידע טוב באנגלית. חוצמזה, אף פעם לא מזיק בבילון בשעה קריאת המצגות בבית.
 

SPnage

New member
לי היו

כמה וכמה קורסים ששקפי ההרצאות היו באנגלית, חילקו חומר באנגלית כולל למידה עצמית. סמסטר קודם היה לי קורס שכל שבוע היינו מקבלים צילום של פרק מתוך ספר, של 15-20 עמודים והיינו צריכים לקרוא אותו כל שבוע, וכמובן שהיו שם הרבה מונחים במתמטיקה ופיסיקה שהיה צריך להתרגל אליהם (האמת הבעיה היתה להתרגל למונחים בעברית ולקשר בניהם). לדוגמא, במתמטיקה היה קצת קשה בהתחלה עם כל המונחים, אבל בדרך כלל אפשר להבין מההקשר את הפירוש. במקרה הכי גרוע הולכים למילון, ומהר מאוד מתרגלים ואין בעיה.
 

PooKiPsiT

New member
אה, אולי לא הבנתי נכון

מצגות וחומר קריאה באנגלית גם לי היו, חשבתי שהכוונה לכך שהמרצה דיבר אנגלית בהרצאות.
 

SPnage

New member
זה עוד לא קרה

אם כי היה לי הסמסטר קורס בו השקפים היו רק באנגלית והמרצה העביר את ההרצאה בעברית, תוך כדי שהוא מתרגם את כל המושגים החדשים שהוא הגדיר לנו כל 5 דקות. זה היה כל כך מעצבן לזפזפ בין העברית והאנגלית בראש שכולם רצו שהוא כבר יעביר את ההרצאה באנגלית (מה שהוא לא רצה לעשות כי הוא רצה ללמד אותנו את החומר וגם איך לעבוד עם שתי שפות במקביל על הדרך
).
 

EYAL 79

New member
התקנים אלקטרוניים. 100 אחוז אנגלית

אולי שינו אותו אצלכם בעקבות תלונות הסטודנטים ואני בתוכם.
 

EYAL 79

New member
גם VLSI שנה שעברה ניתן ע"י מרצה

דובר אנגלית. בהתקנים כל החומר היה באנגלית. המרצה דיבר עברית, אבל זה נשמע כמו סינית
 
סבלת ממתמטיקה ומפיזיקה

אז למה לעזאזל אתה רוצה לסבול עוד? הנדסת חשמל זהו תואר מאוד מתמטי-פזיקלי. וכן, מהנדסי חשמל לא מטפסים על עמודי חשמל, לצערי (למרות שבמהלך התואר אתה שוקל לבדוק ת'אופציה הזו...). כסטודנט להנדסת חשמל שלמד חמש יחי' מתמטיקה ופיזיקה בציון 98 , אני יכול לומר לך שהתואר דורש המון המון השקעה. אם אתה רוצה להתאמץ ולהזיע - זו בחירה טובה; אחרת - כלכלה זו בחירה מעולה, לדעתי. בהצלחה
 

SPnage

New member
הבעיה היא

שכמעט כל מי שהולך ללמוד חשמל למד מתמטיקה-פיסיקה 5 יחידות בציון גבוה והוציא ציון גבוה בפסיכו. אבל מה לעשות שלא כולם יכולים להיות מצטיינים (וחלק גם נכשלים).
 

H20

New member
רמת המתמטיקה בהנדסת חשמל יותר גבוהה

מאשר בכלכלה.
 

roeelu

New member
הערה

כן אתה צודק... אין טעם ללמוד משהו שאני רק אסבול ממנו. שאלה.. תואר שני בהנדסת הסביבה... עד כמה התכנים מקבילים לתואר ראשון בחשמל?
 

gil levi

New member
נובמת.

אם אתה רוצה ללמוד הנדסת חשמל ומתקבל לזה אז לך תלמד את זה. ציוני הבגרות שלך *אינם* אינדיקציה מושלמת לכמה תצליח בתואר. תראה, אני לא מכחיש את העובדה שתצטרך לעבוד קשה, אבל מדוע לוותר מראש? אתה לא יכול לדעת מראש שתנשור/תסבול יותר מדי ==> שווה לנסות. במקרה הכי גרוע תפרוש אחרי שנה. שווה לקחת את הסיכון שתאבד שנה מהחיים שלך ואת שכר הלימוד של שנה א' (ואני לא מזלזל בזה) מאשר להתפשר על התואר ובעצם על מה שתעשה בהמשך החיים שלך. מצטער על ההודעה המבולגנת, זה בגלל השעה והרבה תכנות.
 
למעלה