השגות ומסקנות לגבי ה-
הגדול. מישהי?

mimor2

New member
השגות ומסקנות לגבי ה-../images/Emo64.gif הגדול. מישהי?

לא ראיתי ערוץ 20! אז אתמול התוכנית היתה עבורי הכרות עם החבר'ה. ג'קי - מנסה לשחק אותה אלירז. לגמרי! לא מאמינה שהוא דביל כמו שהוא מנסה להראות. שירן/רינת - דוקא מוצאות חן בעיניי. אין לי איזה משהו שאני יכולה להצביע מפורשות, אבל משהו בהן נעים ונחמד. יגאל - עם כל הפוזה, נראה לי דוקא שהוא בסדר. פרידה - גם בנתיים לא פיתחתי כלפיה שום דבר שלילי. לא יודעת איך קוראים לזו שכל הזמן "היוש" ו"ביוש" - אבל היא מעצבנת אותי! יש מלא שאני לא זוכרת פשוט איך קוראים להם עדיין אז אני לא אביע דיעה. ליהיא - עוף מוזר בעיניי. אבל גם לגביה טרם גיבשתי דעה. דנה - אני לא אוהבת! כוחנית, מחזיקה מעצמה, יש לה פוזה מעצבנת! זהו לבנתיים. אה, ונזכרתי במשהו שנורא הצחיק אותי: ראיתי את "שקר המזון" של כלבוטק עם רפי גינת. אז נתחיל מזה שהזדעזעתי קשות מהרבה דברים שם, אבל נורא הצחיק אותי כשהוא דיבר על המרגרינה (נדמה לי שעל המרגרינה), על כמה היא מזיקה וכו' וכו' וכו', ושאין בה כולסטרול. ואז הוא הוסיף "גם בנפט אין!"
זהו, סיימתי לבדר את עצמי. עכשיו תורכן.
 
גם אני אתמול ראיתי בפעם הראשונה

מה אני אגיד לך- לא כ"כ זוכרת שמות (וגם לא פרצופים) שירן ורינת די חמודות אבל משהו נראה לי לא הוגן בזה שהן נכנסו ביחד, לא פייר כלפי האחרים (כמו הזוג הנשוי בשנה שעברה) יש את יואב שהוא גם חמוד- אבל קצת "חופר" בהתחשב בזה שהוא בפנים רק 3 ימים, כאילו מחפש כבר את "החבורות" וה"רכילויות" שקורות עם הזמן, בחיאת, רק נכנסת ועוד אחד -ג'קי?- שמדבר כמו הפילוסים מארץ נהדרת, הצחיק אותי זה מה שהצלחתי לקלוט אתמול אה, וגם לא הבנתי את העיצוב של הבית, כאילו בנוסף לסלון הראשי יש גם עוד אחד, רק עגול ובפני עצמו? והבריכה נעלמה, נכון? או שפיספסתי?
 

mimor2

New member
הזכרת לי את יואב - החנון...

באמת חופר. הוא על תקן "עושה דוקטורט"
ואכן - אין בריכה. יש "האט טאב" (הזכיר לי את הנסיעה שלי לארה"ב כשהייתי בת 11. לחברה של אבא שלי שם היה האט טאב וכל הזמן התחננתי שתפעיל אותו ושאני אוכל להיכנס. בסוף היא נכנעה ללחצים שלי... איזה כיף זה היה!!!) ת'כלס - זו "אמבטיה חמה" מתחת לשמיים... (אין זרמי מים כמו בג'קוזי) לגבי הסלון - לא יודעת! לא הצלחתי לשים לב שיש עוד איזור עגול. מה שכן - הפרידו את המטבח מהסלון. או שאת מדברת על המקום "התבודדות" שעשו בחצר? (איפה שיואב ושירן/רינת ישבו והיא האכילה אותו מוזלי?) מה שכן - הפרידו את המטבח מהסלון. הגיעו למסקנה שבמטבח קורים הרבה דברים מעניינים, אז רצו לתת "פרטיות" לעניינים האלה... מה אני אגיד לך - אני לא מאמינה שאני מנהלת דיונים על התוכנית הרדודה הזו....
 
רציתי לכתוב בכותרת כמה שאני מרגישה רדודה

התכונתי למקום עם המוזלי, ולמה לא ג'קוזי? ורק לי נראה שהם ימותו מקור להסתובב עם בגדי ים במזג אויר חורפי? לא היה עדיף לעשות את התוכנית בקיץ? היה להם אז הרבה יותר שעות ביקיני לצלם.. פעם ראשונה שלי ברדודים האלה,
 

mimor2

New member
בעונה הקודמת הבריכה היתה בתוך הבית

ואז לא היתה שום בעיה. לא יודעת למה השנה אין בריכה ורק את ההאט טאב הזה... המקום עם המוזלי זה בחוץ. מין פינת התבודדות כזו. ואל תרגישי לא בנוח שאת עם הרדודים... כמו שאת בטח שמה לב - אנחנו בחברה טובה פה!
 

הגופן

New member
גם אני!! גם אני!!

רדודה...
אמנם לא ראיתי את התוכנית עצמה אבל את התקצירים והכניסה לבית של המתמודדים- אני ממש לא מצליחה לזכור מי זה מי ולמה אבל חלק כן אז אלו בטח ה"בולטים": ג'קי - מה זה הדבר הזהההה? אני ממש לא חושבת שהוא מנסה להיות כמו אלירז וגם לצערי הרב לא נראה לי שהוא עושה ת'צמו דביל! זה באמת אורגינל!!! הוא קורע אבל תמיד אני קצת מרחמת על אנשים כאלו.. שהם כאילו לא באמת מחוברים למציאות!! השילוב של הדיבור/הצחוק (???)/ הנענוע ישבן/הדיבור לעצמו/ הביטויים (יש לי גם בין לבין, אפקטים??) ו - ג'וני דפ.. בקיצר להם בטוח יהיה מעניין!! (והוא באמת מזכיר את הפילוסים, אב לכאן זה על אמת!!
) דנה - זוועה!! לא מתחברת בעליל!! איזו שאננות לגבי המשימה של התאום, שטלתנית!! יאככ!! (ואם היא לא מפסיקה לשחק כל רגע במה שאמור לכסות לה את העסק (המכובד!!) אז שתשים כבר גולף!!)
התאומות - צחקקניות חמודות. נראות סבבה! וזה באמת נותן כח להיות ביחד.. עתי - ירושלמי חמוד ביותר!! חיוך ממיס!
פרידה - אוהבת את הישרות והתכל'ס.. לא יודעת כל השאר.. ו - יורם!! (שלא כתבתם עליו) זה השוק שלי והדבר היחיד שגרם לי בכלל להכנס.. מכירה מקרוב וממש בשוק שהוא שם. אמנם אף פעם לא היה טיפוס בנאלי ודופק חשבון אבל מכאן ועד - האח הגדול, "מעוז הזוהמה התל אביבית הרדודה(!!) והשפלה"
מעניין אותי איך הוא ישרוד שם (ואיך בכלל אשתו נתנה לו להכנס
) עם כל הדנות שמתעסקות בציצקס כל הזמן... ממש מוזר שהוא שם!! שרק לא יסגרו לו את הדרך לעפרה כשהוא יצא משם...
וואו, בסוף יצא שאני ממש בקיאה... אופס
 

הגופן

New member
אני לא משם

(אם לזה התכוונת..) אבל את יודעת איך זה - חוק הדתיים השלובים
בסוף כולם מכירים את כולם.. ויש לי גם הרגשה שכשניפגש יום אחד (אם בכלל) יזוהו כמה פרצופים...
 
ברור שמכירים

הגעתי לפורום אנונימית לחלוטין ולאט לאט התגלו עוד ועוד ממשקים והכרויות. ואני עוד זוכרת את התקופה שהייתה את קב' השריונריות שהכירו אחת את השניה (עדיין כמובן :) ) וגם את בנות אוג' 36 (שנת ?) ואני הודתי לאל שאני היחדה מהחטיבה, ולא הבנתי איך לא מוזר להן וקשה להן עם ההיכרויות האלה... ואז, אלוהים צחק לעצמו והביא לפה בערך את כל נשות החטיבה. אחת אחת הן הגיעו :)
 

הגופן

New member
אז רק שתביני עד כמה אני לא בעינינים../images/Emo153.gif

חצי מהתגובה שלך לא הבנתי, אין לי מושג מי אלו השריונריות, מי אלו בנות אוג' 36(??) וגם - מאיזו חטיבה הגעתן אחת אחת... מכירה רק את הניקים ועדיין מנסה להבין מי גרה איפה (לצערי השריפה הנוראית עזרה בעינין הזה
) מי אמא של מי ושל כמה ומי (לא) עו"ד...
ומוזר שפעם (ממתי את כאן?!) היה נראה לך קשה ההיכרויות מעבר.. כי עושה רושם שכולן כאן מכירות וחברות טובות הרבה מעבר למסך... קבוצה קבועה כל יום שני ועוד מפגשים, קניות וחיבוקים... וזה נראה לי ממש לעינין, כי זה לא פורום שיש בו פן אנונימי מבוכתי (לא בקיאה בפורומים אבל כל מיני מחלות/בעיות/וכו שהבן אדם לא רוצה שיזהו... פה ב"מחלה" שלנו דווקא נראה לי טוב ועוזר ההכרות מעבר...) בכל מקרה - עושה רושם שאני היחידה שכותבת ואין לה מושג איך נראה הפרצוף בצד השני...
אולי... יום אחד... בטח יקח די זמן...
 
קחי את הזמן, בסוף תכירי את כולן..

להכרויות שמעבר יש הרבה יתרונות אבל יש גם חסרונות (לדעתי, כן?!) מה שכן, הפורום הרבה יותר חם ומחבק ופעיל וזורם בזכות ההכרויות.
 
גם אני לא מכירה אף אחת

ובכל זאת, הבנות פה שותפות לדברים שאני עוברת יותר מכל החברות שלי והמשפחה (חוץ מחמתי, כי חמי היה איש קבע, אבל יש דברים שלא בא ליל דבר עם חמתי עליהם
)
 

mimor2

New member
וואלה - יורם!

עתי - אין לי מושג מי זה... יורם מוצא חן בעיני. (הוא מזכיר לי מאד את הגנן שהיה לנו בכרמיאל, שהיה מותק של בנאדם!) ואני רואה שבסה"כ הכללי אנחנו מגבשות את אותה דיעה בנתיים על רוב הדיירים.
 
איזה סיכום!!

ההליכה של יורם הורסת ת'בריאות.... ואייייי לא הפסקתי לצחוק!!! גם לא מבינה מה הוא עושה שם....
מסכימה איתך לגמרייי... אין על ג'קי!! (הוא ממש דומה לאלירז....נכון?)
 
הפעם גמני ראיתי

במקרה הייתי אצל ההורים בערב הפתיחה ואין ספק שזה ממכר, כבר מתכננת לראות את התוכנית של אתמול. דווקא ג'קי היה חמוד בעייני במיוחד לאור כל העלאק "מודעים" לעצמם שם..
 

א ו ח

New member
../images/Emo45.gif הוא חמוד ובעיקר מצחיק אותי

ומי שמצחיק אותי, וולקאם
לגמרי איתך על חבורת המודעים. פיכסה כזה לא ראיתי מזמן. ילדים תל אביבים מתלהבים וחרמנים. פיכס פיכס! מצא חן לי יורם בגלל השמות של הילדים. מינוס ענק הוא קיבל אצלי על המשפט, "האדם הכי קרוב אלי בעולם, תכלת בתי". אם הייתי אשתו... ווי ווי התאומות דביליות בקיצור, עוד לא מצאתי אדם אחד להתחבר אליו שם. אבל ככה זה בפח, צריך למעשה להתחיל לצפות כשהם בערך 10, אז נהייה מעניין
 

הגופן

New member
אה, וגם יגאל../images/Emo130.gif../images/Emo11.gif

כמה פוזה!! (אבל עליי להודות שדי בחינניות..) וצוננתי קשות כשדיבר על אמא שלו וגם זה שעד לפני שנה ישן עם הבן שלו באותה מיטה מעיד על רגישות ועדינות מתחת מעטה החספוס והמאצ'ו!! (אבל כל סיגר 250 שח?? כאילו, באמת יש אנשים כאלו, כאן בישראל?? וואו)
 
למעלה