הRAW האחרון לפני ER

הRAW האחרון לפני ER


שימו לב כי זה דיווח שגם מתייחס לחדשות, שחלק פורסמו כבר בפורום וחלק לא.
זה לא ספוילרים לדברים עתידיים, רק לדברים שהיו בימים האחרונים.

התכנית נפתחת בפרומו של אורטון בתוך כלוב. בקיצור, הוא מבטיח לתת RKO לכל אחד שיראה ומבטיח שהוא ייתן אחד לרולינס עד סוף הערב, בגלל שאסור לו להשתמש בRKO בקרב כלוב שלהם בER.
דין אמברוז נגד לוק הארפר נגמר ללא הכרעה, כי שניהם פשוט נלחמו בכל מקום. הוכרז קרב רחוב בין השניים לER. הארפר גם נתן פרומו קצר לפני הקרב.
ניו דיי ניצחו בספירת חוץ את לוצ'ה דראגונס והפכו לN1C לאליפות הזוגות. וודס החזיק את קארה מחוץ לזירה. אחרי הקרב, אורטון בא ונתן RKO לקופי ו-וודס, אבל ביג אי ברח.
פאנדאנגו ניצח את קרטיס אקסל.
נעמי (על תקן ההיל) ניצחה את ברי בלה (על תקן הפייס) בקרב של 9 דקות.
טריפל אייץ' נתן פרומו על טאף אינף. קיין בא והודיע שהוא מתפטר כי נמאס לו מחוסר הכבוד של סת רולינס אחרי כל מה שקיין עשה בשבילו ונתן התראה של שבועיים. כדי לנסות לשכנע אותו להשאר, טריפס מינה את קיין בתור שומר הדלת של הכלוב בקרב של רולינס נגד אורטון בER.
שיימוס ניצח את זאק ריידר בפסילה, אחרי התערבות של דולף זיגלר. בגדול, שיימוס פשוט נתן לריידר ברוג קיקים ודיבר במיק תוך כדי, זיגלר בא ונתן לו זיג זג מה שהוביל לפסילה.
היה קטע שריינס בא לזירה ונתן פרומו קצר לקראת הקרב שלו מול ביג שואו בER. מכל האנשים, בו דאלאס יצא וריינס נתן לו סופרמן פאנץ' וספיר ואז אמר לו בו-ליב דאת, המשפט של בו.
רנדי אורטון נתן RKO להית' סלייטר מאחורי הקלעים, על שולחן אוכל שנשבר.
ג'ון סינה ניצח את קיין בקרב על אליפות ארה"ב. מאחורי הקלעים, רוסב תקף את סינה עם השרשרת הרוסית ושם עליו את האקולייד בעזרת השרשרת.
מיז ניצח את מיזדאו בקרב של פחות מ3 דקות, אחרי שסאמר ריי בגדה במיזדאו, בקרב שהזוכה הוא הבעלים של הזכויות לדמות של המיז. אחרי הקרב, רנדי אורטון בא ונתן RKO למיז.
רייבאק ניצח את אדם רוז בסקוואש.
סת' רולינס ניצח את דולף זיגלר בקרב לא על התואר, עם פינישר חדש. במהלך אתמול, צצו דיווחים ברשת שהWWE החליטו למנוע את השימוש בקארב סטומפ של רולינס, מחשש שזה מהלך אלים מדי או שקר כלשהו אחר. ואכן, לא היה שום קארב סטומפ.
אחרי הקרב, קיין וטריפס באו, כשקיין רוצה לנקום ברולינס על כל ההשפלות. רולינס צעק שיורידו את הכלוב חזרה כדי שזה יגן עליו מקיין, אבל רנדי אורטון נכנס פנימה לפני שהכלוב ירד לגמרי. בתוך הכלוב, אורטון נתן לרולינס RKO ועמד עם החגורה ביד, כשרואים את טריפס מודאג וקיין מחייך בסיום התכנית.

לכל מי שתוהה, דניאל בריאן לא הופיע בכלל בRAW. יש דיבורים על זה שהוא לא יהיה גם בסמאקדאון ואולי אפילו לא יהיה כשיר רפואית להשתתף בER ולהגן על התואר. עוד על זה בהמשך, שיהיו עוד פרטים.
 

shanytopper

New member
דעות מקריאה


דין אמברוז נגד לוק הארפר נשמע מעניין, אם כי באמת שאין לי מושג ירוק על מה הם נלחמים. לא בטוח שהם עצמם יודעים. אבל שניהם משחקים סוג של מטורפים, שזה יכול להיות חביב. איכשהו לא יפתיע אותי אם בהמשך נראה אותם צמד.
&nbsp
קיין עושה פייסטרן? סביר יותר שזה טרן מזוייף שבו הוא עושה את עצמו עוזר לאורטון, אבל ברגע האמת הוא עדיין נאמן להאנטר ורולינס. אבל נראה. בינתיים נראה שבשבועות האחרונים מנסים לעשות לו שוב קצת פוש בתור מפלצת גדולה וחזקה. אני לא יודע כמה זה יהיה אמין אחרי כל השנים האלו שבהן קיין היה המלך של הרלסקרפ המטופש וכולם הביסו אותו, אבל היי, למה לא.
&nbsp
דולף זיגלר-שיימוס, קרב הזוגות, קרב הנשים, ורוסב-סינה, תעירו אותי שיגמר, טוב?
&nbsp
מיז-מיזדאו, לא לגמרי מבין למה הם עושים את זה ככה. אני בעד שסנדאו יפסיק להשתמש בשם הזה, אבל יכלו לעשות את זה אחרת לגמרי ולבנות אותו כדמות אדירה. הקהל אוהב אותו, יש לו כריזמה ויכולת משחק מעולים, למה להרוס סתם?
&nbsp
מישהו יכול להסביר לי למה אורטון עדיין מתאבק? הוא יכול להפסיק בבקשה?
 

dannygoosh

New member


לא מתכוון לצפות בתכנית. מתכוון להריץ את אקסטרים רולז. לא חוזה שיהיו דברים מיוחדים.
מה? עוד טרן של קיין? big whoop
 

Father Abraham

New member
בקשר למתאבק מסויים שלא הופיע בראו (
)

דווח שדניאל בראיין יופיע בפרק השבועי של סמקדאון (כנראה שבסגמנט ולא בקרב)
 
למעלה