אוניברסיטת חיפה לא מספיק נגישה לעיוורים

amitk80

New member
אוניברסיטת חיפה לא מספיק נגישה לעיוורים

שלום רב, אוניברסיטת חיפה מרבה לנפנף בעובדה שיש אצלה הרבה מאד סטודנים עיוורים. באוניברסיטה בפועל לומדים בסביבות 60 עיווורים וכבדי ראיה. למרות מספר שיפורים שנעשו בעזרת אגודת הסטודנטים יש מספר דברים באוניברסיטה שלא נגישים לי בתור בן אדם עיוור: 1. שלטי הכוונה שהם מאד קטנים וגם אנשים עם ראייה לא מצליחים לראות את הכתב שהוא מאד קטן 2. התחילו בשנה שעברה למספר את הכיתות בבנין המדרגה במספרים גדולים על הקירות כדי שסטודנטים עיורים יוכלו לממש את המספר. מדוע הפרויקט שזכה להצלחה לא הורחב לשאר בנייני האוניברסיטה? 3. שיעורי עזר שהאוניברסיטה נתנה לסטודנטים עיוורים קוצצו והיחידים שנותנים זה האגודה. מדוע? 4. אי אפשר לעבוד עם מערכת ההיילרן באמצעות תוכנת הקראה 5. אין על כל המחשבים תוכנת הגדלה zoomtext כי המחשבים בחלקם ישנים. 6. אין על המחשבים תוכנות הקראה כלל אני אשמח אם תוכלו לעזור לי להפעיל לחץ על נשיא האוניברסיטה ורקטור האוניברסיטה בכדי להביא לסיום המחדל הזה. שבת שלום, עמית
 

amitk80

New member
להפעיל לחץ על נשיא האוניברסיטה והרקטור

אני צריך שהרבה חבר'ה עיוורים וחבר'ה רואים ישלחו מכתבים זועמים לנשיא האוניברסיטה ורקטור האוניברסיטה בכדי להנגיש את הקמפוס. אני מדבר גם על הפגנות אבל את זה צריך לראות איך עושים וכמה חבר'ה באמת בעניין הזה. אני מדבר על אוניברסיטת חיפה כי שם אני לומד אבל אני משער שהמצב לא שונה בשאר האוניברסיטאות בארץ ואפשר ללחוץ על מקבלי ההחלטות באוניברסיטאות השונות. אני לא מדבר ללחוץ על הממשלה כי זה לא יועיל בשיט לצערי.
 

amitk80

New member
עוד כיוון לפיתרון

אהלן, הבעתם רצון לעזור רבות בנושא חשוב זה. אתה יכול לפנות גם למר מיכאל קרבט רכז צרכים מיוחדים באגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה בטלפון 0525254988 ולהגיד לו שקיבלת ממני את המספר. הוא יעדכן אותך בעוד פרטים בנושא. סבבה?
 
לדבר בטלפון עם אדם זה או אחר,

לא נראה לי כיוון רציני לפתרון בעיה כוללת. בעולם שלי, מה שלא שלחת בדואר רשום כאילו לא שלחת בכלל, ושיחות טלפון נשכחות מיד כשהשפופרת נטרקת. אני דווקא חשבתי יותר בכיוון של עצומה אינטרנטית, מי שיודע להכין כזה דבר, ואחרי שיהיו בה מספיק חתימות - לפרסם אותה ולעשות ספין תקשורתי, תוך שיתוף כל הגוים שעוסקים בנגישות ובציבור של כבדי ראיה ועיוורים. אחרי הכל, יש 27,000 מחזיקי תעודת עיוור בישראל. זה ציבור שאם יתארגן נכון, יוכל להשיג כמעט הכל, לא?
 

amitk80

New member
הסביה למתן הטלפון

כיוון שהבחור הזה מייצג את המגזר שלנו בתור סטודנט כבד ראיה באוניברסיטה ויש דברים שהוא בוודאי יודע עליהם שאני לא בהכרח יודע. הוא מתעסק בזה כמה שנים טובות. מעבר לזה שהוא ביקש עזרה מבחוץ אז זאת דרך טובה להראות לו שאני מביא לו אנשים מבחוץ והם עוזרים לו. עצומה זה סבבה אבל חשוב לי שהוא יהיה בעניינים ושיהיה שיתוף פעולה..
 
למעלה