ביצועים, משקל, תנוחת רכיבה, אמינות
עלויות אחזקה - הכל בעצם. ה DR הוא מעין דו"ש עם יכולות משופרות. ה WR הוא מעין אופנוע אנדורו מקצועי עם רישוי. לכן הם גם שונים כל כך במחיר. אם אתה מעונין ברכיבת מגרש - קח בחשבון שהיום המסלולים הם יותר פתוחים ממה שהיה פעם. לכן - לכלים גדולים וחזקים יש יתרון על הקטנים. אם ה LC4 היה לך נוח אז יש לי אחלה המלצה בשבילך בתקציב הזה ועם הקילומטרז' הזה. עבורך - שום דבר אחר על כבישי ישראל לא יספק את אותו דבר. וזה פשוט מאוד: קונים LC4 620 ישן עם שלדה ומיתלים במצב טוב (מנוע במצב סביר). לא רוכבים אפילו מטר אחד. שמים 15,000 במנוע: מגדילים את המנוע ל 660 (לפחות
). מתקינים - סעפת פתוחה ומשוחררת. מערכת יניקה משופרת (יש כמה אפשרויות - צלוי בתקציב ובאופי המנוע שאתה מעוניין בו). מרכיבים את הכל. עם פחד גדול עולים על המפלץ, מחזיקים חזק חזק שלא יעיף אותך, ונהנים מחווית רכיבה שלא קיימת בכלים אחרים. השינוי בעוצמה כל כך גדול שאפילו הקוים בתוך הפניה משתנים. בתוך מסלולים קטנים ממש זה חסרון, אבל בפתוחים - סימפוניה. החיוך שידבק לך לפנים בכל רכיבה יאיים להרוס את כריות הלחיים בקסדה. כשאני הגעתי עם האופנוע לנקודה הזו, הדבר הראשון שעלה לי בראש כשהצלחתי לחשוב ישר (לקח איזה שעה לעכל מה קרה שם) היה: "אידיוט, למה לא עשיתי את זה קודם".