אופנוע לרכיבת שטח ו SM..

alophind

New member
אופנוע לרכיבת שטח ו SM..

אז ככה , לפני תקופה היתה התלבטות לגבי רכישת דו"ש בכדי להתנסות ברזי השטח אך גם שתהיה את האפשרות להגיע שני מהסוף במגרש
. נסיעה "מנהלתית" מכס' היא פעמיים שלוש בשבוע רעננה - נתניה או רעננה - שחרלרט. עכשיו נשאלת השאלה DRZ400/KTM400 כלשהו או מעל 500 ? התקציב בערך 30K. לקנות אופנוע יעודי יותר לשטח או יותר לכביש ? אהה , והכי חשוב , שיעשה לבחורות
 

45degrees

New member
כל אופנוע יתאים לנסיעות הנ"ל בכביש.

סה"כ הדרך מנתניה לרעננה רצופה רמזורים (אם אתה לא לוקח את כביש החוף). השאלה היא כמה ויברציות מפריעות לך. אם מעט - הקטומים גם יתאימו. אם אתה מאלה ששונאים ויברציות - הקטומים לא יתאימו. לגבי התקציב - יש כמה כלים משומשים למכירה כרגע בשוק שיעשו את העבודה בלי בעיה. חלקם בתקציב נמוך יותר. חלקם אפילו עם 2 סטים של גלגלים. כמובן שאתה צריך אופנוע יעודי לשטח אם אתה רוצה לרכב בשטח לא? לבחורות ? זה כבר עניין של הבחורה לא?
 

alophind

New member
היה לי LC4 , מספיק מווברץ ?

כי זה ממש לא הפריע... BTW , גם ה WR יתאים לנסיעה יומיומית ? אז על מה עומד ההבדל בן WR ל DRZ ?
 

45degrees

New member
ביצועים, משקל, תנוחת רכיבה, אמינות

עלויות אחזקה - הכל בעצם. ה DR הוא מעין דו"ש עם יכולות משופרות. ה WR הוא מעין אופנוע אנדורו מקצועי עם רישוי. לכן הם גם שונים כל כך במחיר. אם אתה מעונין ברכיבת מגרש - קח בחשבון שהיום המסלולים הם יותר פתוחים ממה שהיה פעם. לכן - לכלים גדולים וחזקים יש יתרון על הקטנים. אם ה LC4 היה לך נוח אז יש לי אחלה המלצה בשבילך בתקציב הזה ועם הקילומטרז' הזה. עבורך - שום דבר אחר על כבישי ישראל לא יספק את אותו דבר. וזה פשוט מאוד: קונים LC4 620 ישן עם שלדה ומיתלים במצב טוב (מנוע במצב סביר). לא רוכבים אפילו מטר אחד. שמים 15,000 במנוע: מגדילים את המנוע ל 660 (לפחות
). מתקינים - סעפת פתוחה ומשוחררת. מערכת יניקה משופרת (יש כמה אפשרויות - צלוי בתקציב ובאופי המנוע שאתה מעוניין בו). מרכיבים את הכל. עם פחד גדול עולים על המפלץ, מחזיקים חזק חזק שלא יעיף אותך, ונהנים מחווית רכיבה שלא קיימת בכלים אחרים. השינוי בעוצמה כל כך גדול שאפילו הקוים בתוך הפניה משתנים. בתוך מסלולים קטנים ממש זה חסרון, אבל בפתוחים - סימפוניה. החיוך שידבק לך לפנים בכל רכיבה יאיים להרוס את כריות הלחיים בקסדה. כשאני הגעתי עם האופנוע לנקודה הזו, הדבר הראשון שעלה לי בראש כשהצלחתי לחשוב ישר (לקח איזה שעה לעכל מה קרה שם) היה: "אידיוט, למה לא עשיתי את זה קודם".
 

alophind

New member
../images/Emo45.gif אבל אני לא אוהב את האופנוע הזה

אז שהחלפנו (שהיה לי את ה DR) היה לי מאוד לא נח עליו (אבל היה לו טנק דלק גדול יותר , לא ?!) גם את ה XT500 אני לא אוהב... לא יודע למה.. לא נוח לי
 

R750-Girl

New member
עזוב, עזוב 45Degrees

גם ככה זה הכל זמני, עד שהוא יראה איזה אופנוע מוטציה ברחוב, בלי אבא, בלי אמא ובלי צוואה - ויחליט שהוא רוצה כזה. חבל על הזמן שלך
תגיד אלופינד, מה עם האפריליה מוטו 6.5
 

alophind

New member
היה אחד למכירה ונמכר כבר לפני חודשי

בדקתי... אמרו קנה אותו איזה אחד , שוטר.. דיבר שנמאס לו מהארלי...
 

45degrees

New member
אם מדברים על מיוחד

ה MZ בגירה עדיין מיותם בסוכנות לא? אני מעריך שאתה יכול לרכוש אותו בתקציב שלך - מנוע ימאהה 660 5 שס' לצילינדר שניתן לשפר עד אין קץ (84 כ"ס באופנוע של ביט גאוצ'י), והכלי חדש. מה שכן - הוא גבוה וכבד - כך שתצטרך להעביר אותו דיאטה.
 

bikerman

New member
../images/Emo6.gifמכוערת אחותך..לפחות היית רוכב

על אופנוע!.ראיתי על מה אתה רוכב,לא משהו.וגם הקטנוע מעפן...
 
למעלה