אז איך הכל התחיל אצלכם?

dixie chick

New member
אז איך הכל התחיל אצלכם?

אז... איך הגעתם לסדרה\ מד"ב\ ממה התחלתם\ איך ישבתם מול פארסקייפ לראשונה? פרטו נמקו והסבירו
 

mg

New member
החברה ואני

היינו אצל ידידה טובה שלנו שפארסקייפ שודרה בטלוויזיה. רק שמאוחר יותר הסתבר לנו שצפינו ישר בעונה הרביעית!
אני שונא שונא שונא לראות דברים מהסוף אבל החברה שלי והידידה קיבלו קראש על ג'ון, ונו טוב, אתם כבר יודעים את דעתי על קלאודיה
. ומד"ב מדבר אלי. אז המשכנו לראות. והמשכנו. בהתחשב בזה שהעונה ה-4 נחשבת להכי פחות מוצלחת כנראה שעדיין היה בה משהו טוב - כי החזקנו מעמד ואח"כ השלמנו הכל בהדרגה. איך זה התחיל אצלך? ואצלכם?
 

dixie chick

New member
אצלי

ראיתי כמה פרקים אקראיים בהוט אבל מה שעניין אותי באמת היה סרניטי ולא ממש התמדתי אחרי חודשיים נהיה לי חור פנוי בלו"ז וחיפשתי סדרה טובה אמרתי ננסה באדיבות הדודה מחו"ל והתחלתי לראות מההתחלה, תוך חודש ראיתי את כל הסדרה ובדיוק כשסיימתי יצאה המיני סדרה (תזמון מושלם לחלוטין אני יודעת) זה אגב הרבה יותר טוב ממה שעשיתי במקרים אחרים: את בבילון התחלתי מהעונה הרביעית (!!!) במקביל התחילו שידורים חוזרים של העונה הראשונה והשניה ואחרי חודשיים השלמתי את כל העונה השלישית בלילה אחד! (לא מומלץ- לילה מתיש מאוד, פשוט התחיל להמאס לי שעל כל שאלה ששאלתי ענו לי החברה "חכי לWWE הכל מוסבר שם, חכי לWWE הכל מוסבר שם, חכי לWWE הכל מוסבר שם") אקספילז התחלתי לראות כי זה "היה מאאאגניב" וסטאר טרק אין לי מושג! מאז שאני זוכרת את עצמי רואה טלויזיה ראיתי TNG! אין לי שמץ איך הגעתי לפרק הראשון (אי שם בכתה ג'!)
 

mg

New member
סחטיין סחטיין !

חובבת מד"ב אמיתית!
אני לסרניטי לא התחברתי משום מה, למרות שראיתי את הכל (חוץ מהסרט). את B5 ראיתי ישר מההתחלה ונגנבתי לגמרי. את אקס פיילס ראיתי מההתחלה, אבל נטשתי את הספינה בעונות המתקדמות - נהיה יותר מידי בבל"ת. וסטאר טרק... ראיתי את TNG כי זה מה שהיה לראות בערוץ הראשון. וגם נטשתי בהמשך. יותר התחברתי ל-DS9. וסטארגייט את רואה? אני ככה ככה, אבל התחלתי להתמיד מה-7.
 

dixie chick

New member
ובכן...

סרניטי זאת אחת הסדרות הכי אהובות עלי יש סוסים, יש מד"ב- פשוט מושלם לצערי אין בה מספיק להחזיק... (מספיק פרקים כוונתי) סטארגייט התחלתי אחרי האיחוד (עונה 9) והשלמתי קצת פה ושם, ראיתי את כל עונות 4-5, חלק מעונה 2, חלק מעונה 8, כמה פרקים בודדים מכלמיני עונות אחרות ושאר מיני ירקות, לא משהו רציני. ראיתי את כל עונה 9 והתחלתי לראות את עונה 10 עד שלצערי הרב הבנתי שאני משתעממת רצח והפסקתי לטרוח ראיתי את פרקי החצי עונה (שהיו דוקא נחמדים מאוד) והתכוונתי לראות את הפרק המשלים שלהם (עוד לא יצא לי לקבל אותו מהדודות כי אני בפרץ נוסטלגיה) אבל חוץ מזה הפסקתי לחכות לשידור ולראות כל פרק, כמו שהייתי עושה בעונה 9.
 

sprqy

New member
../images/Emo67.gifאיך שכחתי?!

פיירפליי + סרניטי היו תענוג צרוף!!!!! ראיתי אותם אחרי שכל הפרקים יצאו ולפי הסדר הנכון בניגוד לפוקס הנבלות שהתחילו לשדר מפרק 2 ופשוט קפצו על הפיילוט המצויין!! לא יאומן.
 

aerynsun

New member
סרניטי מדהימה

אחת הסדרות המאוד אהובות עלי. יש לי את הכל בוידאו מוקלט. אני מתכוונת לקנות את הDVD מתישהו.
 

dixie chick

New member
חחח חוץ מזה ש

זה שכל הזמן כתבתי פה סרניטי ולסדרה עצמה קוראים בכלל פיירפלי הכל סבבה (הסניליות וקפה לא הולכים ביחד)
 

mg

New member
זה אני התחלתי עם זה, סורי

אבל התעצלתי לתקן את עצמי
 

aerynsun

New member
וואלה. פיירפלי הסידרה

סרנטי הסרט, שגם הוא היה מצויין.
 

sprqy

New member
איך הכל?!

איך כל הסדרות התחילו אצלי?! זה לא יגמר אם אני אתייחס לכל סדרה אבל באופן כללי אני רואה פיילוט של סדרה שנשמעת בסדר מבחינת סיפור ושחקנים וממשיך משם או שלא... שכן\חבר שלי צרב לי איזה פרק מעונה אחת (13 נראה לי שארין וג'ון תקועים על ספינה ביחד בלי אוויר) ואז התחלתי להריץ את כל עונה אחת (זה מה ששודר אז) והמשכתי לראות פרק כל שבוע מאז עם הפסקות מטורפות בין עונות שכמעט התחרפנתי... ששמעתי שקלאודיה מצטרפת לסטארגייט החלטתי שזה הזמן לראות וממש נהנתי להריץ עד עונה 8 את כל הפרקים!! (50 ג'יגה על הדיסק קשיח שלי LOL) ג'ק אוניל דמות מצויינת. בבילון הרצתי עם חברים את כל החמש עונות + סרטים לפני איזה 4 שנים והיתה חוייה שלא תשכח. לסיום DS9 הרצתי לא מזמן שבע עונות רצוף!! היה כיף, סיסקו מלך. יש המלצות לדבר הבא? לחופשה הבאה שלי... משהו טוב אבל 4 עונות מינימום
 

dixie chick

New member
אני יודעת מה הדבר הבא שלי

אבל מניחה שאתה כבר עמוק בעניין- באטלסטאר גלקטיקה
 

sprqy

New member
בהחלט!

כיף לך ככה להתחיל בידיעה שיש לך שלוש עונות כמעט להריץ... את תהני, סדרה מצויינת ושחקנים גדולים.
 

mg

New member
אומנם לא ראיתי

אבל גם אני שמעתי טובות על הסדרה. רק שיביאו לי אותה לטלוויזיה בכבלים, שיעשו קצת נחת
 

MeItOsH

New member
ממ...../images/Emo210.gif

אמא שלי מכורה למד"ב.. ואז..פעם..לפני המון המון שנים..[
] כשערוץ hot space היה קיים אז שידרו את פארסקייפ והיא התחילה לראות.. ואז היה בדיוק בשעות שאני הייתי חוזרת מבצפר... ככה שהיא הייתה מול הטלויזיה ואני הייתי שומעת ולפעמים גם רואה.. ואז התחלתי לעקוב ובסוף העונה השנייה הערוץ נסגר... חיכיתי שנה...החזירו את העונה השלישית לhot extra והתחלתי להתמכר.. מאז ועד היום אני מכורה וממשיכה לראות בלופים..:]
 

mg

New member
אז אפשר לומר ש

האהבה לפארסקייפ אצלך בגנים! נחמד!
 

sprqy

New member
נחמד אמא מכורה למד"ב!

אמא שלי מכורה לקוסקוס ולא, לא למדתי איך מכינים... אגב מעניין מה מדברים בארוחה המשפחתית אצליכם? משהו כזה אולי: רגע, הידע של קרייטון לגבי חורי התולעת נובע מהידע שהועבר אליו מהיצור ההוא שנראה כמו ג'וק גדול?!
 
למעלה