אז... זה רק אור הירח?

Gal15il

New member
25.6 האנגר - מרגש.

בגלל האורחים והכל, משתדל לבוא בלי ציפיות מיוחדות לנדירים. ככה או ככה, יהיה יום מדהים.
 
הקהל מתעב את נינט אבל בשביל אביב היא אומנית

הקהל הרוקיסטי האמיתי שיודע שנינט היא אומנית פלסטיק שהמציא ערוץ2 וגרורותיו הסרטניות הורסות התרבות האמיתית. אלו שצעקו לה בוז בערד ידעו את זה שהיא לא אמת ורק שקר פלסטיק מתועש ולא אמיתי. אבל בשביל אביב היא אומנית. חברה שלו. הוא מעדיף אותה מאשר אלפי אלפי ילדי אור הירח וחובבי רוק אמיתיים מהבטן והנשמה. היא החברה הכי טובה של גיא פינס ודומיו -כלומר הקיום שלה הוא רק בתוכניות הרכילות הזולות גיא פינס ודומיו שמהללים את המורכלים הדוחים של הביצה התל אביבית הסרוחה -השחצנים והחלולים והרדודים. בשבילו היא קולגה. אמנית. פעם היא רוכבת על שלומי שבן ופעם על רד בנד ופעם עליו ופעם על רוקפור אבל משהו אמיתי אין . עוד לפני שחשבתי על תקציב יש לי או איין לי אם לבוא או לא כבר לא בא לי . נהרס לי החשק. צריך שמישהו ידאג לתרבות ועכשיו איפה מנהל הפורום שישלח את זה לראשי?
 

Gal15il

New member
אבל היית עושה אותה, לא? גם אביב.

ופה נגמר הדיון. "יקירתי אנאאאא סלחיייייי אני יודעעעעע שטעעעעעיתי כמו הטבע גם ללב ארבעעעע עעעעעווונווות"
 

עמית13292

New member
ישראל...

אני חייב לספר לך משהו. הקשבתי לדיסק האחרון שנינט הוציאה (בהפקה של רוקפור ויעוץ מוזיקלי של שלום חנוך) והיא באמת נותנת שם בראש וזה לא משנה שהיא מכוכב נולד היא פשוט עשתה דיסק טוב וכל המבקרים קוטלים אותו לדעתי עוד כמה שנים הוא יהיה דיסק קאלט. ביינתים מי שנראה כמו אמן פלסטיק מתועש ולא אמיתי זה אביב שעושה דברים משעממים עם עידן רייכל ועוד כל מיני דברים שירים שגורמים לי לפהק. כבר שנים שהוא לא הוציא שיר נורמלי. אני יודע כמה אתה מתעב את נינט וגם אני הייתי ככה וסירבתי בכל תוקף להקשיב לדיסק שלה. עד שהסכמתי פעם אחת והבנתי שזה אחד הדיסקים היותר אמיצים ומעניינים שיצאו בעברית בכמה שנים האחרונות ואני באמת מתכוון לזה. באמת תנסה להקשיב אפילו לשיר אחד שלה בלי דעה קדומה ואני יודע שזה קשה. ואם היה לך ספק גם אביב ברוך השם יודע לדחוף את עצמו ולייחצן את עצמו ככה שאם תבדוק אפילו לא בדיקה עמוקה תמצא את הלשון שלו בתחת של גיא פינס או עיתונאים דומים. אני באמת אומר לך מכל הלב אני יודע שאתה לא יכול לסבול אותה אבל דבר ראשון היא לא צריכה להיות הסיבה שלא תגיע להופעה לא משנה בכלל גם אם זה היה ג'סטין ביבר מתארח זה לא שיקול אם לבוא להופעה.תבוא תשיר 2 שירים ותרד מהבמה על זה לוותר על ההופעה? דבר שני היא באמת מנסה לעשות משהו מעניין בזמן האחרון ואני החלטתי שאני לא פוסל אותה על הסף לפני שאני קובע ות'אמת הופתעתי ממש ממש לטובה.
 
היא הורסת התמימות של תקופת אור הירח

1)היא הורסת התמימות של תקופת אור הירח ...התקליט הזה מסמל את ההפך ממנה . שהוא היה נער מחפש קהל ואהבה . אחד שהתחיל מלמטה במועודני רוק. שאף אחד לא הכיר אותו שהיה אלמונימי לגמרי לעומת זאת היא מסמלת את ההפך הגמור מהמהות של התקליט ואביב בתקופה ההיא. היא משדרת ההפך לגמרי. שחצנית . פתאטתי. רדופת פוזה. זוהר מזוייף. שמלווה בקבל של ילדים צורחים כי זו נינט מהטלווזיה . שברא האל הכל יכול צביקה הדר. זה ההפך מהפאיבים הקטנים שאביב הופיע בהם בגיל ההוא. זה פשוט הורס את תחושת התמימות שמלווה בדיסק הזה זה כל כך לא היא. השחצנית הרדודה. בעלת השחצנות בועה מלאה בעצמה וחביבת מדוריי הרכילות. מה איין לה איזה תספורת חדשה לעשות באותו יום. בזה היא מומחית
 

mor alkobi

New member
ישראל תסלח לי אבל אתה קצת חי בסרט

כל ההודעות שלך בנוגע לנינט מעידות על בורות בנושא. אתה לא מכיר אותה, לא את המוזיקה שלה, לא את אורח החיים שלה. כל מה שאתה כותב זה מהדמיון היצירתי שלך. "שחצנית, פתטית, רודפת פוזה, זוהר מזויף שמלווה בקהל של ילדים צורחים" רוב הדברים שכתבת זה פשוט שקר והוצאת דיבה. אתה מדבר על איזו דמות שיצרת לעצמך בראש. הדבר היחיד שאפשר להתייחס אליו זה הקטע של הילדים הצורחים, אבל שוב, אם היית מכיר קצת את הקריירה של נינט היית מבין שהפעם האחרונה שילדים צרחו מסביבה זה היה בפסטיבל ערד כשצעקו לה לרדת מהבמה כשהיא החליטה ללכת עם האמת שלה. נינט בשלוש שנים האחרונות עשתה שינוי אדיר בקריירה. סירבה להמון הצעות אטרקטיביות (סדרה, פסטיגלים, קמפיינים שונים), בשביל לעבוד על אלבום חדש. בניגוד לאלבום עם אביב, שהוא היה בעל הדעה, באלבום הזה היא עבדה בשיתוף פעולה עם רוקפור, כתבה את כל הטקסטים והלחינה חלק מהשירים. חוץ מהאלבום היא עשתה כמה שיתופי פעולה עם אמנים שונים, הוציאה שירים באנגלית ועובדת עכשיו על שני אלבומים במקביל, אחד בעברית ואחד באנגלית, מגישה תוכנית רדיו מדי יום ראשון בלילה של מוזיקה אלטרנטיבית, למדה לנגן על גיטרה וקצת על תופים ועוד ועוד... אם תצא קצת מהבורות העצומה שפיתחת בנושא, ותנסה באמת להבין מי היא ומה היא, תבין שאתה טועה בענק. היום, וזה קצת מצחיק לומר אבל זה נכון, נינט היא יותר זמרת רוק מאביב. אביב התרכך עם השנים ונינט התחספסה. תקשיב לחומרים שלה, לעיבודים שהיא עשתה לשירים אחרים, לשיתופי פעולה בשנים האחרונות, ותבין שאתה טועה לגמרי. היא יכלה להוציא עוד אלבום מיינסטרים שימכור פלטינה וישאיר את הקהל איתה. אבל היא הבינה שזאת לא הדרך שלה. היא הוציאה אלבום שידעה מראש שהוא ייכשל מסחרית (5000 עותקים בבדיקה האחרונה שלי) אבל העיקר להיות שלמה עם עצמה. בניגוד לסיבוב הופעות הראשון שהיה בהיכלי תרבות, בסיבוב של הדיסק השני היא חרשה את כל הפאבים הכי קטנים ואפלים בארץ. בנתה לעצמה קהל חדש. כל הקהל של המתבגרות מתקופת כוכב והשיר שלנו מזמן נטש אותה. אפשר לומר שבאיזה שהוא מקום אחרי הדיסק השני היא עברה את הדרך שכל אמן מתחיל עובר, הופעות מדי לילה במקומות קטנים, בנייה של קהל, יצירת דרך חדשה. מאז כוכב נולד היא עשתה דרך עצומה, למדה על עצמה המון ושינתה את הכיוון שלה ב-180 מעלות. אם אתה רוצה לתייג מישהו רק בגלל שכשהוא היה בן 19 הוא הלך לתוכנית טלוויזיה שעוד לא ידעו מה ייצא ממנה בכלל, אז זה אומר המון על הבועה שאתה חי בה. לא מאמינה שנינט של היום הייתה הולכת לתוכנית כזו, אבל אם אתה מתייג אנשים לפי מה שהם עשו בגיל 19 אז אני בטוחה שאף אחד לא ייצא באור חיובי כל כך. מצטערת על החפירה, אני פשוט קוראת פה שנים וכל פעם ההודעות שלך מעלות בו גיחוך או כעס מהחוסר ידע הגובל בטיפשות בנושא של נינט. אני מצרפת לך קישור לעמוד שלה ביוטיוב, תשמע קצת שירים, תקרא על הדרך שלה בשנים האחרונות, ואם תשאר באותה דעה - שיבושם לך. http://www.youtube.com/user/NinetTayebOfficial שבוע טוב. נ.ב אין לי שום אינטרס לגרום לך לאהוב את נינט או את המוזיקה שלה. פשוט רוצה שתלמד קצת על הנושא ותגיב עניינית בפעם הבאה, זה הכל.
 
זה בסדר

תודה על ההשקעה בכתיבה הארוכה שלך אני מעריך את זה ! דבר ראשון! טוב על טעם ועל ריח איין יכולת להתווכח נכון?.. אני פשוט לא שייך לדור שלה את בתגרותי המוסיקלית רכשתי השנות ה90 וגם אביב כך שאנ ילא אוכל לאהוב לעולם זמר שהוא קטן ממני כי זה מגוחך ובדרך כלל מי שקטן ממני יכתוב על דברים שכבר עברתי בחיים וזה לא מעניין. בכל מיקרה על רוקפור היא לא עשתה איתם פרוייקט אלא רכבה עליהם-כלומר היא תמיד נעזרת במישהו כדי להיות משהו איין לה קיום לבד - לפחות לא בתעשיית הרוק. אולי בקשת גיא פינס וטדי הפקות. איין מה לשכנע אותי את ההשכלה המוזקלית שלי קבלתי לפני בואה לעולם אבל גם אם הייתי יותר קטן לא הייתי אוהב אותה כי את הגישה שלי לחיים פיתחתי בגיל ההתבגרות ותמיד הייתי אנטי מיינסטירמי ....
ישראל
 

mor alkobi

New member
זה לא עניין של טעם וריח - זה עניין של ידע

קצת ילדותי וטיפשי להגיד שלא תאהב זמר שקטן ממך. יש עשרות זמרים מוכשרים עם טקסטים מרגשים ונוגעים שנמצאים בשנות העשרים שלהם. אז מה, לא תאהב אותם כי הם נולדו אחריך? וזה ממש לא נכון שהם כותבים על מה שכבר עברת. הם יכולים לכתוב על נושאים שבחיים לא קרו לך או על נושאים שרלוונטיים בכל גיל כמו אהבות, אכזבות, דכאונות ועוד. אז מה?! לא תזדהה כי הם קטנים? זה טיפשי בעיניי. בנוגע לנינט - רכבה על רקפור?! כל הטקסטים באלבום הם שלה והלחנים משותפים. ממש לא רכבה עליהם. וזאת בדיוק הנקודה שניסיתי להסביר לך בהודעה הקודמת - נינט היא היום הכי לא מיינסטרים בעולם. בטח לא המוזיקה שלה. אם כבר אתה אנטי מיינסטרים אז בכל השנים האחרונות אתה צריך לשנוא את אביב.
 
לא יעזור מה שאת כותבת

כי הבן אדם הזה פיתח איזו דעה לא רציונלית שנינט מייצגת את הרוע שבעולם, והוא דובק בה. ישראל אם לך מותר כבר שנים לירות על נינט את חצי האינפנטיליות שלך אז גם לי מותר לעשות זאת, מבחינתי אתה מייצג את הבורות, את הפרזיטיות, את ההישרדות הבסיסית, אתה טפיל. אתה לא עושה שום דבר חיובי ואתה חושב שאתה איזה מלאך שליח האומנות האלטרנטיבית. פעם עוררת בי גיחוך, היום אתה מעורר בי עצבים. מעצבן אותי שבן אדם קטן עלוב וחסר מודעות כמוך יכול להשתלח ולהמציא דברים כאילו אין מחר. לא אישי כן? אם נינט יכולה לספוג את זה אז אתה בטח יכול (אתה הרי יותר גדול ממנה )
 

mor alkobi

New member
בגלל זה התעלמתי במשך שנים

אבל כנראה שההודעה האחרונה שלו על נינט עיצבנה אותי יותר מכל עשרות ההודעות האחרות. אין לי בעיה שיחשוב מה שבא לו, הבעיה היא שכשהוא רושם את כל השקרים שהוא המציא לעצמו וכולם שותקים ולא מגיבים, אז זה יכול לתת לו את ההרגשה שאולי הוא צודק.
 
אייי אייך את מדברת?

זה לא יפה היה לנו דיון כל כך יפה ותרבותי ועכשיו את כותבת עליי שאני ממציא שקרים זה לא יפה אני מכבד אותך תמשיכי לכבד אותי
וכולם שותקים מה את רוצה שיצלבו אותי? זה לא יפה . היה לנו שיח כל כך יפה ונעים
 

mor alkobi

New member
אני גם מכבדת אותך.

אבל בכל מה שנוגע לנינט אני חושבת שאתה ממציא שקרים. אתה כותב עליה עובדות לא נכונות.
 

mor alkobi

New member
אתה אמיתי או שאתה צוחק איתי?

סתם דוגמא, לא מתחום הרוק בכלל, הזמרת אדל, היום בת 22 אם אני לא טועה, והיא הזמרת הכי נמכרת בבריטניה בשנים האחרונות. מה שמיוחד, שבניגוד לג'סטין ביבר וכאלה, אל אדל מתחברים אנשים מכל הגילאים. ויש עוד מליון דוגמאות אבל טיפשי בעיניי לענות על זה.
 
לא ככה אני מרגיש כלפי כל "גבורי הראילטי"

לא רק כלפיה כולם נראים לי הורסי התרבות השירלית מין מפגרים עילגים מעיירות הפיתוח שעולים לגדולה על ידי הצ'ח'צחים של העם נינט טייב -=ג'קי מהאח הגדול ...כולם אותו דבר בשבילי כי מי שמעלה כוכבים בתוכנית ריאלטי זה העם המפגר
 
למעלה