אילן שלגי ב"מילה האחרונה"

פּלפּל

New member
אילן שלגי ב"מילה האחרונה"

אילן שלגי הגיש היום את התכנית יחד עם אורי אורבך. שמעתי רק את הסוף. האם זה הח"כ לשעבר (מרצ)? מה הוא עשה שם? האם זה היה חד פעמי או התחלה של משהו קבוע? ובכלל, איך היתה התכנית?
 
אילן שלגי?...

אני האזנתי אתמול לתוכנית, תוכנית אותה הגיש, ביחד עם אורי אורבך, ח"כ לשעבר אילן גילאון. אילן שלגי הוא חבר כנסת ממפלגת שינוי, ואני מסופק האם הוא הגיש את התוכנית. זאת למרות שלא האזנתי לה. אבל התוכנית אתמול עם אילן גילאון הייתה טובה מאוד. הוא אמר דברים לעניין, ייצג את "השמאל החדש", החברתי-סוציאליסטי. שמאל שלא מיוצג מספיק בתוכניות עם עירית לינור (פמיניזם) ואברי (איכות סביבה). אני מאמין שמדובר פה במגיש קבוע, אולי מכיוון ואברי גלעד עסוק? או שמא עירית לינור יצאה לחופשה? ימים יגידו.
 

פּלפּל

New member
אילן גילאון ../images/Emo9.gif

לא יודע למה יצא לי שלגי. תודה על התיקון. גם אתמול הוא היה עם אורבך? לא יודע אם השילוב של השניים מוצלח כל כך. משהו בדינמיקה ביניהם. ימים יגידו. לינור כבר היתה בחופשה ארוכה. גם אברי. וגידי גוב היה והלך. רק אורי אורבך כבר שנים, מתמיד. ומתי הוא יצא קצת לחופשה? לא נמאס קצת? הוא לא צפוי מדי וחוזר כבר על עצמו? איך לא נמאס לו? (אגב, ערוץ "תכלת" נסגר?)
 
../images/Emo13.gif

זה שעירית ואברי יצאו לחופשות, לא אומר בהכרח שהם לא יכולים לקחת עוד חופשות כמובן... גידי גוב בהחלט הלך. כנראה שמאז שהוא התחיל לעבוד בערוץ 8 (?!)... בנוגע לאורי אורבך, כנראה שהוא נהנה. בעבר הוא כתב במאמר: "אני נהנה להיות חלק מגלי צה"ל. אני שונה מאוד מהנוף התל-אביבי שיש שמה... אני יכול לדבר על כל דבר שאני רוצה, אז מה רע?" (ציטוט לא מדויק בהכרח, אבל זה תוכן הדברים). כנראה שזה יענה לך על התשובה. ערוץ תכלת עדיין קיים. אורי עצמו עזב את הערוץ, כנ"ל לגבי מנהלת התוכניות של הערוץ דלית עופר שעזבה (ובינתים הספיקה לעזוב גם את ההפקה של "תעביר את זה הלאה"), שהיא, למי שלא יודע, העורכת הראשית של "המילה האחרונה". אני לא יודע כמה מכם ידעו היכן אורי אורבך התחיל את הקריירה העיתונאית הארצית שלו, זה היה בליל תוצאות בחירות 96'. כולם צפו שפרס ייקח. בפאנל שהיה בערוץ 2 היו שמאלנים רבים שדיברו שבחים על מפלגת העבודה, ורק ימני-דתי משופם אחד, אורי אורבך שמו, שאמר לכולם: "חכו חכו לתוצאות האמת ואז נראה מי זכה..." וצדק. הימור נכון.
 

סאביבית

New member
זה היה אילן גילאון

אני מכירה אותו באופן אישי - בחור מבריק, מהמוכשרים שהכרתי. בתוכנית היום, כמה ששמעתי היה לו די קשה לעמוד בקצב של אורבך (רק עירית לינור *באמת* מצליחה לעשות את זה) וגם הויכוחים היו יותר מיד פוליטים לדעתי.
 
למעלה