איריס פרחי סתומה!!! מי נותן לה במה?

ronsapcha

New member
איריס פרחי סתומה!!! מי נותן לה במה?

למה נותנים לה לחמם, היא רק מקררת!!!! צריך להוציא מיד מכל play list בית הבובות תותחים צריכים למצוא מישהו עם עתיד ולא מישהו שיהרוס להם את העתיד!!!!!!!!!!
 

dsol

New member
מממממש לא מסכים איתך

ממה שיצא לי לראות את איריס בהופעה היא ממש טובה יש לה שירים ממש מעולים ונראה שיש לה עתיד בתחום המוזיקה עם כל הכבוד לבית הבובות שהם ממש טובים הם לא מכסים הופעה מלאה לדעתי הופעה שלהם לבד לא הייתי הולך אז שאיריס איתם זה תוספת מצויינת של זמרת חדשה שלדעתי מעולה !
 
א. תירגע

מי שלא תהיה, יש דרך להגיד דברים גם אם תרצה וגם אם לא. אתה לא אוהב את איריס פרחי? יש אנשים שכן, גם אני לא מתה עליה בטירוף, אבל היא חמודה ודי טובה לדעתי, סתומה אתה לא יכול לקרוא לה כי אתה בטח לא מכיר אותה, ואני דווקא חושבת שהיא מחממת את הלהקה בצורה מצוינת.. בית הבובות באמת תותחים אבל זו בחירה שלהם ותסמוך עליהם שהם יודעים מה טוב בשבילם.. סופ"ש מהנה שיהיה לך.
 

pishkashit

New member
קודם כל...

יש דרך להתבטא וזו ממש לא הדרך... כל אחד ודעתו, אם איריס לא נשמעת לך... אתה מוזמן להגיע להופעות חצי שעה אחרי הזמן הכתוב ולא לשמוע אותה. שבוע טוב. תימנע מהודעות כאלה!
 

itaishiff

New member
אנחנו נותנים לה במה...

אני אישית מאוד אוהב את המוסיקה שלה ואני חושב שהיא נכס לבית הבובות. אני באמת מאמין שיש לה עתיד במוסיקה הישראלית לא פחות מלבית הבובות.. מן הסתם, היא לא הייתה מקבלת מאיתנו במה אם לא היינו חושבים כך.. לגבי "הסתומה".. איריס חברה טובה ובן אדם מקסים ואחי היקר, בוודאות מלאה היא לא סתומה. יש לה המון שכל בקודקוד ואין לי ספק, שאם תקשיב קצת לשירים שלה, תרגיש כמוני. אני מאחל לך סוף שבוע קסום ומלא אור איתי
 

Hadardur

New member
אע חמודי בודי שודי גודי! אל תשפוט..

אנשים שאתה לא מכיר... אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע מטריף! שבת שלום שלווה מנוחה רוגע פנאן שאנן בלאגן לילה טוב
 

Mrs Bloom

New member
../images/Emo153.gif|חמוס| ממש לא מסכימה :X

איריס פרחי היא פשוט מלכה
! היא זמרת נורא מוכשרת ומיוחדת ואין ספק שהיא הדבר הבא! צריכים עוד זמרות כמוה! היא בחורה מוכשרת ומקסימה ואני חושבת שזה נפלא שנותנים לה במה בהופעות של בית הבובות. זה ממש מגניב.
 
למעלה