זה לא ענייננו כלל. זה עניינה בלבד.האם להשאיר את הולד או לעשות הפלה
אם כך כל הבעיה של החטופים לא מעניננו רק ענינםזה לא ענייננו כלל. זה עניינה בלבד.
שטות מוחלטת.אם כך כל הבעיה של החטופים לא מעניננו רק ענינם
בעיה להפיל בחודשים מתקדמים, בעיה להשאיר ילד שנוצר מאונס אכזרי.האם להשאיר את הולד או לעשות הפלה
לא מפרסמים את זה, אבל התצפיתנית שחולצה היתה בהריון ועברה הפלה. אינני יכולה להביא אסמכתא.מקווה שלא נשמע על מקרה כזה.
בעיה להפיל בחודשים מתקדמים, בעיה להשאיר ילד שנוצר מאונס אכזרי.
יגדלו כרוצחים, נצחון של הנאצים על ישראל, יהודי יטבח יהודים.לא מפרסמים את זה, אבל התצפיתנית שחולצה היתה בהריון ועברה הפלה. אינני יכולה להביא אסמכתא.
השאלה איננה "אם", אלא כמה מהן הוכנסו להריון, כמה מהן נושאות את ההריון בתנאי הרעב, תת תזונה קיצונית, חוסר באור, היגיינה שאיננה קיימת ועוד. כפי שהדברים נראים ובקצב שחילוצן לא מתקדם, הן כנראה תלדנה שם, ואז המפלצות האכזריות יקחו מהן את התינוקות כדי לגדל אותם כרוצחים.
אם יקרה נס ומחר הן כולן כאן בארץ- זה עניינה של כל אישה להחליט איך לנהוג.
רובם המוחלט של אלו שנאנסו, נרצחו לאחר האונס.לא מפרסמים את זה, אבל התצפיתנית שחולצה היתה בהריון ועברה הפלה. אינני יכולה להביא אסמכתא.
השאלה איננה "אם", אלא כמה מהן הוכנסו להריון, כמה מהן נושאות את ההריון בתנאי הרעב, תת תזונה קיצונית, חוסר באור, היגיינה שאיננה קיימת ועוד. כפי שהדברים נראים ובקצב שחילוצן לא מתקדם, הן כנראה תלדנה שם, ואז המפלצות האכזריות יקחו מהן את התינוקות כדי לגדל אותם כרוצחים.
אם יקרה נס ומחר הן כולן כאן בארץ- זה עניינה של כל אישה להחליט איך לנהוג.
אם כך כל הבעיה של החטופים לא מעניננו רק ענינםזה לא ענייננו כלל. זה עניינה בלבד.
חודשים מוקדמים הם בעזה, נראה לכן שיטפלו בבעיה??מקווה שלא נשמע על מקרה כזה.
בעיה להפיל בחודשים מתקדמים, בעיה להשאיר ילד שנוצר מאונס אכזרי.
ראשית המונח "לעשות הפלה" שגוי לשונית (גם אם רשמית הוא תקף כנראה). "הפלה" זה משהו שמתרחש, קורה, אם בעקבות אירוע כזה או אחר (למשל קבלת מכה) או בדרך הטבע.האם להשאיר את הולד או לעשות הפלה
הוולד אינו אשם, גם האם אינה אשמה. מדוע עליה להענש בסחיבת הריון ולידה?ראשית המונח "לעשות הפלה" שגוי לשונית (גם אם רשמית הוא תקף כנראה). "הפלה" זה משהו שמתרחש, קורה, אם בעקבות אירוע כזה או אחר (למשל קבלת מכה) או בדרך הטבע.
לגופו של ענין, עם כל הצער והאמפטיה למצבה הקשה של ההריונית, הוולד לא אשם בשום דבר לרבות בנסיבות היווצרותו. על כן זולת אם זה ממש בהתחלה והוולד טרם נוצר באמת, אני סבור שיש לקיים את ההריון. במידה והתינוק שייוולד לא יהיה רצוי בגין הנסיבות, אפשר למסרו לאימוץ.
דרכו של עולם. הקב"ה או למעוניינים, הטבע החליט שנשים הן אלה ש'סוחבות' במשך תשעה חודשים את הוולדים שעתידים להיוולד. זאת מציאות, עובדה נתונה שאין לנו מה לעשות איתה או נגדה. אז כמובן שהיא לא אשמה בשום דבר וכמובן שכל שומע יגלה אמפטיה למצבה. אבל זה שהיא נקלעה למצב הזה לא מאפשר לה לפגוע בחייו (גם אם אלו עדיין לא בדיוק חיים וכו', והכל גלוי וידוע) של מישהו אחר.הוולד אינו אשם, גם האם אינה אשמה. מדוע עליה להענש בסחיבת הריון ולידה?
סורי לא הבנתי.דרכו של עולם. הקב"ה או למעוניינים, הטבע החליט שנשים הן אלה ש'סוחבות' במשך תשעה חודשים את הוולדים שעתידים להיוולד. זאת מציאות, עובדה נתונה שאין לנו מה לעשות איתה או נגדה. אז כמובן שהיא לא אשמה בשום דבר וכמובן שכל שומע יגלה אמפטיה למצבה. אבל זה שהיא נקלעה למצב הזה לא מאפשר לה לפגוע בחייו (גם אם אלו עדיין לא בדיוק חיים וכו', והכל גלוי וידוע) של מישהו אחר.
לצורך העניין וכמו שכתבתי פעמים רבות בעבר, אני לא רואה הבדל לענין זה בין הריונית שמחזיקה עובר ברחמה לבין אשה שמחזיקה תינוק על ידיה. אם אגש כעת בגינה ציבורית לאשה כלשהי ובלי שאנחנו מכירים או שאני שואל אותה משהו, אני שם לה תינוק על הידיים ורץ מהמקום. האם תאמרי שבגלל שהיא לא אשמה בכך שהתינוק נמצא לפתע בידיה מותר לה להפריד את זרועותיה ולהפיל את התינוק על הרצפה?
שאלת מה האם אשמה. השבתי שהיא לא, אבל זו דרכו של עולם שנשים נכנסות להריון (ולא למשל, גברים, או שתינוקות מגיעים עם חסידות וכיו"ב). אין לנו מה לעשות נגד זה.סורי לא הבנתי.
"דרכו של עולם. הקב"ה" . רומז שהקב"ה תיכן את האונס? או הקב"ה מקבל את התוצאה של האונס?
לנו אין, לה יש.שאלת מה האם אשמה. השבתי שהיא לא, אבל זו דרכו של עולם שנשים נכנסות להריון (ולא למשל, גברים, או שתינוקות מגיעים עם חסידות וכיו"ב). אין לנו מה לעשות נגד זה.
הרי הכל נעשה בדברו, גם הטבח נעשה בדברו!!!סורי לא הבנתי.
"דרכו של עולם. הקב"ה" . רומז שהקב"ה תיכן את האונס? או הקב"ה מקבל את התוצאה של האונס?
אם אתה אומר, אתה יודע! איני מתווכחת עם יודעי דבר.הרי הכל נעשה בדברו, גם הטבח נעשה בדברו!!!
וטוב שאינך מתווכחת עם יודעי דבר!!!אם אתה אומר, אתה יודע! איני מתווכחת עם יודעי דבר.
אם אתה אומר, אתה יודע! איני מתווכחת עם יודעי דבר.הרי הכל נעשה בדברו, גם הטבח נעשה בדברו!!!
מי לעג לך?!וטוב שאינך מתווכחת עם יודעי דבר!!!
לא רק אני אומר זאת!!
קבלי הוכחה לדבריי!!!
אני "אוהב" כאשר "חכמים" ממני לועגים לי!!!
והיכן מצאת על השואה?אם אתה אומר, אתה יודע! איני מתווכחת עם יודעי דבר.
מי לעג לך?!
אתה זה שלועג! מי שם מרכאות?
אפרופו בקישור שהוספת לא מצאתי שבברכת "הכל" נאמר על אונס או טבח.
כנראה שאתה יודע משהו הנסתר ממני.
שים לב איני שמה מרכאות!! אשמח אם תחכים אותי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.