אמריקה כיצרנית סיגרים פרמיום

מני.ת

New member
אמריקה כיצרנית סיגרים פרמיום

עשנתי לא מזמן סיגר אמריקאי משובח שמיוצר במיאמי, שלושת מרכיביו מניקרוגאה אבל הוא מגוגל באמריקה עלי ידי תושבים אמריקאים תחת ניצוחו של אחד בם מאסטר PEPIN GARCIA. שם החברה TATUAJE והסיגר עצמו היה פטיט קורונה , שמו NOELLA. אני חייב לציין שזה אחד הסיגרים הטובים ביותר שעישנתי בימי חיי, מכל בחינה. בפירוש עילוי. הסיגר יקר ויש כל מני חיקויים.
 

דינדן1

New member
מני?האים מדובר בפרש רוולד סיגר?או

סיגר מקופסא.בכלל מאיפה אני לא רואה איפה ניתן לקנות בפימוס שופ או גי-אר או אינטרנשיונל סיגר אני לא רואה ..היחדים שאני מכיר שמתעסקים באולטרה פרימיום באופן סדיר הם אטלנטיק סיגר.השאלה שלי האים מדובר בסיגר המגולגל לעיני הלקוח או בכלל ניתן לקנות ואים כן אני ישמח אים תשלח לי כתובת[ אין בעיה גם אים הם לא שולחים לארץ].אים אפשר מה הסגנון של הסיגר.בענין יקר אים תיקחGRAYCLIFF צריך לקחת משכנתא לקנות קופסא אבל לטעמי לא שווה עשרים שקל הסיגר הזה ממש כמו ארטרו פונטה מעורך יתר על המידה.לטעמי יש סיגרים של פחות 1$ בארצות הברית שעדיפים על השאטו של פונאטה שלטעמי חסר טעם.אגב אתמול שוב נתתי צאנס לפוונטה שאטו ופשוט זה היה בלתי אפשרי לסיים את העישון.בנוסף אני לא חסיד של פטיט קורנה או קורונה האים יש מידות יותר גדלות צרציל או רובסטו תודה יוסי
 

דינדן1

New member
../images/Emo13.gifאני לא בבית לכן ציינתי את שמי

מחשב של חבר .שאני אצלו ועכשו יושבים ונהנים מפלור דה קופן טעם גן עדן
 

מני.ת

New member
אני לא מחסידי האופוס אקס

לא אגיד שהוא חסר טעם , אבל הוא נהנה מפופולריות יתר. לדעתי. הנה אתר הבית שלהם. הפטית קורונה עולה בערך 10 דולר הקורנה עולה 12 דולר בערך ליחידה לא נורא. החיקויים פחות כמובן...
 

מני.ת

New member
ולמען ההגינות אוסיף...

היה משהו באווירה בזמן עישון הסיגר הזה. שתינו , ושתינו טוב מאד, היו שני בקבוקי יין מעולים ואפילו כוסית מארמניאק שנולד ב1945 שזה הרבה מאד לפני שנולדתי ,זה נתן פוש רציני מעלה לחווית העישון הזאת. מלבד זאת, גם אם הפטיט קורונה מדהים, זה לא אומר שגם הקורונה כזה.
 

max63

New member
מני, אתה גורם לכולנו להוריק

מלשון green with envy...
 

rafui18

New member
זה סיגר מאד נדיר

סיגר איכותי במיוחד הנמכר למטי מעט אשריך
 

מני.ת

New member
כניסוי

היה מעניין אילו את הסיגר הזה הייתי מעשן ללא היין, הארמניאק ,ללא העטיף וללא ההכנה (ההסבר על הסיגר וסגולותיו). אין ספק שהסיגר משובח, אבל תנאים סביבתיים מאד משפיעים. אותו הדבר קורה כשצופים בסרט. אם אנחנו לא במצב רוח המתאים, גם הסרט הטוב ביותר לא יעניין אותנו. וגם יין משובח יפגם קשות אם נשתה אותו בכוסות חד פעמיים חלילה.
 
למעלה