אני פותח כאן בשאלה חשובה מאד בחיים.מה לדעתכם

EK55

New member
אני פותח כאן בשאלה חשובה מאד בחיים.מה לדעתכם

הכי חשוב לאדם בחיים (פרט לבריאות כמובן) יכול להיות שיהיו תשובות רבות שונות,או דומות. במילים אחרות מה בעצם רצונו הגדול ביותר שלכם בחיים. את דעתי אומר אחר כך.
 

Sודית

New member
היום אענה על השאלה הזו כך.....

הכי הכי חשוב לי שהמלך שלי יהיה מאושר עם מלכתו ושבקרוב מאוד יביאו לי איזה נכד'ה שיהיה לי מה להסניף גם. ועוד הייתי רוצה קצת (הרבה) כסף שאוכל לקנות להם בית שווה. אלו כרגע שני הדברים שהכי חשובים לי, כמובן אחרי הבריאות. וגם....אהבה היתה יכולה לעשות בי נפלאות.....שתבוא כבר, למה היא מחכה
 
תמיד רציתי תהילה. כבוד. להיות בעמדה מקצועית

וחברתית גבוהה. עם זה בא הכסף, כְּמובן מאליו, ותהילה זה כמו אהבה:אנשים מזרימים אלייך אנרגיות. את מקובלת מאד, חשובה בחברה. האמת שבילדותי טעמתי תהילה. נחשבתי לתלמידה הטובה בכיתה, והמורות והמורים העריכו אותי מאד, ולכן גם התלמידים והתלמידות כיבדו אותי מאד. תאמינו לי - להיות למעלה זה נעים מאד.
 
מה צריך

סך הכל בנאדם? אולי התשובה כאן...
ה כ י חשוב? איני יודעת. הבריאות. תמיד במקום הראשון. אח"כ, יבואו (ולאו דווקא בסדר הזה, ולא רק אחד מהם): חברים. אופטימיות. סבלנות וסובלנות. שקט ורוגע. גם כסף לא יזיק. וכדאי גם "אהבה קולה זמן", כמו שאומרת שרונה.
 

EK55

New member
לדעתי,לא זה מה שהכי חשוב לכן.את הדבר הכי חשוב

האדם שוכח ומדחיק אותו, כי לא נעים לו להודות בדבר בקול רם. שיהיה ברור,לא התכוונתי לסקס.
 

Sודית

New member
רגע, שאני אבין.....אתה שאלת מה הכי חשוב לנו

ואני למשל עניתי והסברתי מה חשוב "לי" עכשיו אתה אומר לי שזה לא נכון.... כאילו מה אני צריכה להבין מזה? שאני לא יכולה להחליט מה הכי חשוב לי?
נו אני חייבת עכשיו הסבר.........
 

EK55

New member
הבעיה שאת מה שחשוב לך את מדחיקה ולא שמה לב

פשוט מתעלמת ולא מודה באמת. אני ממתי לעוד חברים שיהיו כנים ויאמרו באמת מה הם רוצים הכי הרבה בחיים. תאמינו לי,לא עושר . מה שמוביל לזה בהמשך ,מגיע לאושר. וזה באמת מה שעושה את האדם מאושר. כל חייו הוא חותר לזה.
 

maxima

New member
הכי חשוב לי זה הבריאות שלי ושל משפחתי

שתהיה פרנסה, לחם לאכול, בגד ללבוש, וקורת גג.
 

EK55

New member
הדגשתי חוץ מבריאות.אני מכיר אותך לכן אני חושב

שיש משהו אחר שהוא חשוב לך יותר.
 

Sודית

New member
הדברים שציינתי בתגובה שלי כמובן שיעשו אותי

מאושרת..... אם יהיה לבן שלי בית משלו, אם אזכה לראות בקרוב נכד, אם אמצא לי אהבה שווה.... אלה הדברים שיובילו אותי לאושר.....ומי לא מייחל לו לאושר.
 

EK55

New member
ובכל זאת יש משהו אחר חשוב יותר שאת עורגת לו

ובמיוחד את כאן איתנו בפורום, יותר משאר חברי הפורום הזה.
 
לדעתי, אתה סותר את עצמך...אתה שואל

"מה לדעתכם", מוסיף ש"יכול להיות שיהיו תשובות רבות שונות,או דומות.", וכן מוסיף "שלכם"..ולבסוף אתה שולל את התשובה הניתנת.. כמו כן אתה אומר "מה שמוביל לזה בהמשך מוביל לאושר"..עכשיו צריך גם להגדיר אושר מהו. ואם בהתפלספות עסקינן- אני לא כאן. כמו הילדים בגן, אענה לך ואומר- אתה לא תגיד לי מה יעשה אותי מאושרת.
לספר לך בסוד מה עושה אותי מאושרת? לראות את כל ילדי ובני זוגם (למי שיש) ביחד, מסתדרים נהדר..רבים ביחד, צוחקים ביחד, משוחחים ביחד, מבלים ביחד. זה אושר בשבילי.
 

EK55

New member
סוף.אני לא סותר את עצמי.אתן מדחיקות את הדבר

החשוב שאתן נלחמות עליו כל ימי חייכן. וזוהבעצם חיי כל האנשים בעולם.
 
אותי מעניין איך אתה יודע מה אני רוצה....מה

נראה לי
חשוב. חשבתי וחשבתי.
הפכתי בנושא והפכתי..
התקשרתי לחבר טלפוני. עכשיו אחכה שתאיר את עיני..
 

Sודית

New member
עזרא אם אתה רוצה שנכתוב מה שאתה רוצה

אז תגיד לנו מראש מה לכתוב.....
כל מה שאנחנו כותבים לא מתאים לשאלה שלך? יאללה... אז תספר לנו אתה מה הכי חשוב לנו ודי (אם אנחנו לא יודעים)
 

EK55

New member
תשובה .לשאלת הפתיחה. כל אדם רוצה יותר מכל דבר

אחר בחיים להיות אדם חשוב. כל אחד בוחר לו את הדרך שלו איך להיות חשוב. סודית למשל משיגה את יצר החשיבות שלה בכך שהיא מנהלת פורום. קודם היא היתה גם חשובה,אבל קצת פחות,כי היתה רק מנהלת קומונה. מקסימה משיגה את החשיבות שלה בכך שהיא מציגה לראוה את הציורים היפים שלה ולא שומרת אותם במגרה הפרטית כל הזמן. משה קצב השיג את החשיבות שלו כנשיא מדינת ישראל ורצה להראות את העליונות שלו, כאשר הבחורות סרו תחת מרותו במעמדו הרם והנישא. שרה נתניהו אמרה שהיא האמא של כל ישראל, כי היא אשת ראש ממשלת ישראל. לכן היא האישה הכי חשובה בארץ שלנו. נודע לי שיש אנשים שעושים את עצמם משוגעים בשביל להשיג בכך את החשיבות שלהם. היצר הזה להיות אדם חשוב טבוע חזק בכל אדם בעולם, כולל הפושעים הכי גדולים שמצליחים למלא את העיתונות בכתבות גדולות על מעלליהם הנועזים.
 

Sודית

New member
ואני חשבתי שאתה מדבר על אושר

שזה באמת הדבר הכי חשוב לאדם - להיות מאושר. ותרשה לי לחלוק על דבריך בהחלטיות.....ממש לא מעניין אותי להיות חשובה. ואם כן הייתי הולכת ללמוד רפואה או מדע כדי להיות משהו או מישהי חשובה. הייתי לומדת משחק כדי להיות משהי חשובה בעולם ומפורסמת. הייתי כותבת ספר או סתם סיפורים שיעניינו הרבה אנשים..... ויש עוד הרבה. להיות מנהלת פורום נקרא בעיניך משו חשוב? הרגת אותי עכשיו.....איזה חשיבות יש בזה? המצאתי משו? אני חכמה וחשובה בגלל זה? ציפיתי לתשובה לגמרי אחרת.....מילא.
 

EK55

New member
סודית .מנהלת פורום היה בצחוק,אבל בטח יש בך

דבר ראשון והכי חשוב בחייך להיות חשובה מאד ואני לא יודע מה הוא ואולי גם לא אדע. כי לרוב זה סוד פרטי.שלא תמיד האחרים יזהו אותו. אותו דבר חשוב לך מאד, הוא שעושה אותך מאושרת, או שאת נכשלת בו ומחפשת לך דבר אחר בכדי להיות חשובה מאד בו. לי היו אולי כ-10 דברים כאלה שלא הצליחו לי ממש במשך החיים שלי, אבל תמיד יש לי אחד כזה ולאחר כל כישלון אני עובר לדבר אחר ומשקיע בו את כל כולי בשביל להיות חשוב מאד ומספר אחד בכל הארץ.
 
למעלה