ביזיון שאחרי כל החום הזה שהיה ועוד שכמובן יהיה כל מה שיש זה אולי טיפטוף במזרח הארץ ובדרום ועוד חם מהרגיל

בתל אביב הביל במיוחד בימים האחרונים עם מלא שמש ביום קצת מאד עננים ומלא לחות ביום! בלילות מעונן לחלוטין וגם הרוח באה מכיוון הים לאורך כל הלילה ואז יש אפקט חממה שהחום נשאר תקוע כמעט אותו דבר כל הלילה כמו שבצהריים. הים כבר התחמם ל23-24 מעלות ועוד לא נגמר לגמרי אפריל אפילו.
מזג אוויר פשוט מתרפס בדיוק כמו נתניהו והממשלה הזאת. על החום הזה שהיה יומיים ברצף 20 מעלות מעל הממוצע והגיע ל41-42 מעלות בתל אביב היה צריך לבוא לא פחות מ"גל קור" כמו שהיה בסוף ינואר שעכשיו במשך לפחות שבוע שלם ירד גשם בלי הפסקה ויהיה טמפרטורה מתחת לממוצע באפריל. במקום זה אפילו את הממוצע בלבד של אפריל 23 מעלות ביום בתל אביב אי אפשר לקבל!!!
המינימום בלילות האחרונים בקושי כבר מגיע אפילו ל21 בתל אביב למרות שכל התחזיות נתנו פחות מ20 (באפריל עוד בכלל צריך לרדת לפחות ל17 מעלות בבקרים אם לא פחות ואפילו בחודש מאי עוד צריך לפחות במינימום להגיע ל19-20 מעלות).
זבל של שנה!
וזה עוד אחרי חורף אחד הכי חמים שהיו אי פעם בישראל וגם נגמר יבש בכל מקרה למרות ה"תחזיות הגשומות" במיוחד של חברת "מטאו-דרעק".
היום הכי קריר בחורף הזבלה הזה שהיה היה בסך הכל 14 מעלות מקסימום בתל אביב שזה כולה 4 מעלות מתחת לממוצע לינואר שזה כלום ושום דבר לעומת כמה חם מהרגיל. היה בסך הכל פעמיים 14 מעלות. בגלל זה גם הים בקושי ירד ל18 מעלות בתחילת פברואר וכבר התחיל לעלות אז לא פלא שעכשיו כבר הביל.
זהו המה שנקרא "מלקוש" כנראה כבר היה ב8 לאפריל. יותר לא תהיה אפשרות לגשם כלשהו לפחות עד סוף השנה אם בכלל שלא לדבר על החום שלא יעזוב ברציפות לפחות עד שנה הבאה אם בכלל.
הקיץ יהיה קשה לפחות כמו בשנת 2020 שאז היה גל חום חסר תקדים בחום ובאורך שלו שנמשך 5 שבועות ברציפות מסוף אוגוסט עד תחילת אוקטובר!!!
בשיא בתחילת ספטמבר הגיע אפילו ל43 מעלות בירושלים והמינימום למחרת ירד רק ל32!!! זה שבר שיא מינימום הכי גבוה שהיה שם.
לפחות בתל אביב היה בשיא 32-33 בלבד רק עם לחות של 75-80 אחוז אבל לפחות האוויר לא היה לוהט כמו בשאר האזורים. בלילה הכי חם היה אולי מינימום של 29 עם קרוב ל100 אחוז לחות.
 
נערך לאחרונה ב:
הבעיה הכי גדולה היא עם ai27 המלשין, שיש לו תמונה של פייגלין הפייגלה בפרופיל, ואפילו לא יכל
להודיע שהוא הולך להלשין עליי.
או שאולי זה משה53, האוכל בתחת, שאשמח לשפד אותו דרך הרקטום, למען ילמד לא לתת באנים עוד לאנשים.
כן...נתנו לי באן לחודשיים, ובסיבה כתבו ״עד שיהיו ימים ללא גשם״, במקום לפרט, להזהיר קודם, ולתת באן ראשון למשך מקסימום שבמקסססימום
שבועיים !!!!!!!!
אהההה...אולי זה בגלל השרמוטות שמנהלות את האתר, שמי המפגר שאפשר להן את זה מלכתחילה ?
נשים פועלות מתוך רגש בלבד, ובישראל, הן תמיד דופקות גברים רק בגלל שהם גברים, אפילו שאין באמת סיבה.
קיצר, אני רוצה לשלוח למשרפות את הנשים האלה, כמו גם את משה53 ואת ai27.
ורק על הבאן שקיבלתי אז, כל היהודים חוץ ממני כמובן, עוד היום למשרפות.
זה יפתור לא רק את הבעיה של הבאנים, אלא גם יסדר שהחל מהחורף הבא, כולם יקבלו חורפים נורמליים כולל ימים אפורים לחלוטין
אפילו באמירויות הערבושיות.
 
למעלה