ביטוח רפואי - המלצה

the one40

New member
ביטוח רפואי - המלצה

שלום לכולם,
אנחנו מתגוררים באוקלהומה על ויזת J1. אישתי והילדים מבוטחים בביטוח רפואי דרך מקום העבודה של אישתי. כדי להוסיף אותי לביטוח יש לשלם תוספת של כ 360 דולר. אני אזרח ועובד כעצמאי. האם יש אפשרויות נוספות לביטוח (בעיקר מעניין אותי ביטוח קטסטרופות)? האם הסכום הוא סביר?
 

John the Savage

New member
תוספת של 360 דולר לחודש? לשבוע? לשנה?

ואגב, האם מקום העבודה של אישתך זו אוניברסיטה במקרה?

בגדול, בהנחה שמדובר בתוספת של 360 דולר לחודש, ומקום העבודה של אישתך לא מסבסד אותך, זה סכום בהחלט סביר בכדי להוסיף בן זוג לביטוח. אבל הכל כמובן תלוי בפרטים (כלומר, מה הם התנאים של הפוליסה). בכדי לסבר את האוזן, ביטוח בריאות שנחשב טוב, עבור כל המשפחה, יכול לעלות כ-2000$ לחודש. בדרך כלל לא משלמים סכומים כאלו משום שהסכום מסובסד על ידי מקום העבודה, ומשלמים רק השתתפות. אבל אלו סדרי הגודל לביטוחים טובים.

אם אתה מעוניין רק בביטוח קטסטרופות, סביר להניח שתוכל למצוא בעצמך משהו יותר זול. אולי אפילו בסביבות ה-100$ לחודש. אבל תיקח בחשבון שביטוח בסדר גודל כזה יהיה ביטוח די מחורבן. מדובר בביטוחים שמכונים short term, יש להם תקרה מקסימלית לסכום שהביטוח ישלם (שיכולה לנוע בין חצי מיליון לשני מיליון, אבל אפילו שני מיליון לא תמיד מספיק במצבים מסויימים), ובמידה ותזדקק לטיפול רפואי, תצטרך לשלם מכיסך בסביבות ה-10K דולר בשנה לפני שתקבל מהביטוח אפילו גרוש.
 

the one40

New member
אכן 360 דולר לחודש

תודה על התשובה. איפה אני בודקאפשרויות נוספות?
 
למעלה