ביטוח רפואי קולקטיב הראל

ביטוח רפואי קולקטיב הראל

יש לי אפשרות להתקבל לביטוח בריאות של חברת הראל מטעם מקום העבודה. בהצהרת הבריאות הצהרתי על מקרה של נגע עור שהיה חשוד במלנומה לפני כ- 14 שנה.לאחר גילוי הנגע עברתי טיפול ומעקב של 5 שנים שלאחר מכן חזרתי לסטיסטיקה הרגילה של כלל האוכלוסייה. הראל חזרו אליי עם החרגות לכל הכיסויים ( אמבולטורי , השתלות , תרופות וניתוחים ) שקשורות למלנומה ונגעי עור - כלומר לא יהיה כיסוי. יש לי 2 שאלות: 1.האם 14 שנה ללא בעיות אחרי המקרה זה עדיין מונע מהם כן לבטח אותי בתחומים הנ"ל? 2.מה הפיתרון במקרה כזה כדי כן לקבל כיסוי גם בתחומים הללו על מנת לחיות ב"ראש שקט" ?
 

דן סלס

New member
ביטוח קולקטיבי וחיתום

הראל חברה מסחרית וככל חברה יש להם זכות לבחור מי יהיה לקוח שלהם אם יש להם נימוק מדוע לא לבטח אותך בנושא מסויים - הם יכולים שלא לעשות זאת. הנימוק: העובדה שאתה אומר שחזרת לסטיסטיקה הרגילה של האוכלוסיה פשוט לא נכונה, צר לי אבל הסיכוי שלך ללקות במלנומה גבוה יותר משאר אוכלוסיה ולכן הראל לא מוכנים לבטח את זה. פתרון - יש שתי אפשרויות: 1. אם תעבדו במקום גדול בו יהיה ביטוח קולקטיבי בלי חיתום - ותצטרף אליו - כעבור שנה - תהיה מכוסה גם על הנושא הזה. 2. לחץ של הסוכן של הביטוח של העבודה הנוכחית על הראל - אולי יצליח.
 

משה999

New member
הוא יכול לעקוף את ההחרגה בביטוח התרופות

במידה וירכוש את הביטוח החדש(אם הוא חבר מכבי זהב/כללית פלטיניום, ולא נזקק לתרופות מיוחדת בזמנו....).
 

מדון

New member
מנסיון אם הראל שלך להם מידע רפואי

אדקני מרופא מטפל מקצועי ואז יש סבירות שיגבילו את זה לזמן מוקצב
 
תתקן את שגיאות הכתיב שלך לפני שאתה שולח

אתה כותב משהו שכולנו רוצים לקרוא, אז לפחות בלי שגיאות כתיב. ותפרט קצת שנבין את הפרטים. קצת השקעה, עוד 2 דקות - לא תמות מזה.
 
למעלה