בקשר ללימודים ולמתמטיקה

InDoor76

New member
בקשר ללימודים ולמתמטיקה

שלום, שמי צחי אני בן 18, מתגייס בעוד כשבוע וחצי. אני מתכנן להתחיל ללמוד לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה תוך כדי השירות הצבאי. אני מאוד רוצה להצליח בלימודים אבל אני חושש קצת מהמתמטיקה, יש לי ראש מתמטי אני מודע לזה אבל לא השקעתי בתיכון במתמטיקה ברמה גבוהה ואני פשוט לא יודע אם אני אסתדר עם המתמטיקה בלי ידע קודם נרחב או שמה רוב הסטודנטים המתחילים נתקלים בבעיה הזו אבל פשוט לומדים לאט לאט ומסתגלים ללימודים ולבסוף מצליחים. אני אוכל להצליח בלימודים בכל זאת? או שאני צריך לדאוג?
 
....

אל תחשוב על זה יותר מדי, פשוט תתחיל ותראה איך זה הולך... יש קורס באוניברסיטה הפתוחה בשם "אשנב למתמטיקה", קח אותו, זה רקע טוב להמשך...
 

InDoor76

New member
סליחה על הבורות

קראתי על הקורס הזה והמליצו לי עליו מאוד השאלה היא אם אני לומד את הקורס הזה במקביל למדעי או המחשב, או שקודם הקורס ורק אז הלימודים.. איך זה הולך ?
 
זה הולך איך שאתה רוצה שזה ילך...

הקורס נותן רקע לקורסים המתימטיים בתואר, אני אישית לא עשיתי אותו (ויש כאן בפורום כאלה שעשו כך שתשובתם רלוונטית יותר משלי) אבל אני מאמין כי הוא נותן מעין "תחזית" להצלחתך בקורסים המתימטיים.
 

mifletzet9

New member
לגבי מתמטיקה בתואר

ראשית כל, יוצאים מנקודת הנחה שאתה לא זוכר כלום מהתיכון. ככה שזה בסדר. בכל קורס שבונים על ידע קודם, יש פרקי הכנה בד"כ שמזכירים קצת נשכחות. בכל מקרה כן רצוי שתזכור פחות או יותר את הבסיס.. לגבי אשנב, זה קורס מאוד טוב שנותן מבוא לחשיבה מתמטית אקדמאית, לי אישית הוא מאוד עזר. רק להדגיש, הוא לא בא ללמוד חומר חדש, למרות שאת זה מקבלים על הדרך, המטרה העיקרית זה להבין איך עובדים עם וכותבים מתמטיקה אקדמאית. אפשר להסתדר בלי זה, אבל זה מאוד מומלץ. כמובן שאין טעם לקחת קורס מתמטי אחר במקביל, אחרת אתה מפספס את כל הפואנטה של הקורס. תחליט אתה אם בא לך או לא. דעתי האישית, כדאי מאוד.
 
למעלה