גם לי מותר

your avi

New member
גם לי מותר ../images/Emo9.gif

אלו יצירות שפירסמתי כבר בבלוג שלי (שעכשיו כבר לא תמצאו אותן שם, כי מחקתי את רוב הרשומות בו והתחלתי מחדש). נשיקה אחרונה- רגליי מוחצות את גבך, ידך לוחצת על רגלי. לשונך נטמעת בלשוני, נוזלינו מתמזגים. גבי קעור, אתה נמחץ מלפיתתי. עינך עצומות, עיניי נוצצות. אנחנו משלבים ידיים, אנחנו יחד. מרגישה דגדוג ביד, נוזלינו נוטפים. צריבה ממושכת. לוחצת את זרועי לזרועך, עינייך פקוחות. זרועותינו נמחצות, נמעכות. אתה בוחן את הנוזלים האדומים המטפטפים מהן. דמי הסמיך מתמזג עם דמך, ידינו רועדות. מחייכת אלייך, אתה משיב בנשיקה. נשיקה רטובה, נשיקה אחרונה. בובה בובה שבורה. שמלה מבולגנת, גבה שרופה, עין מנוקבת, יד עקומה. בובה קטנה. במילא היא לא מרגישה. היא סתם בובה. היא סתם, בובה. היא סתם. כימיקל P כאב. כימיקל P שמופרש מעמוד השדרה ומועבר למוח. אם רק האנדרופינים יכלו לעזור נגד הכאב הנפשי, ולא רק הפיסי. I shall please. תנו לי פלצבו, אבל את תגלו לי. אולי אני אחייך. Poena, Letum, Minae הד הוא עומד על פסגת גבעה. אפשר לקרוא לזה דיונה. הוא מרים ידיים באוויר. צועק אל הרקיע, צועק אל הלא נודע. מצפה לאיזושהי תגובה. מצפה לצעקה או לניחום. אבל כול מה שהוא שומע זה הד. הד, הד, הד. ---------- אני יודעת שזה די הרבה לפעם אחת, אז אני אפסיק פה. אני לא מפרסמת את זה פה סתם כי אני רוצה פרסום, אלא כי אני רוצה עזרה. אני רוצה להבין את עצמי, וזה מקום מעולה. גם סתם לשמוע הערות או הארות זה מעולה.
 

קומיס

New member
תגובה

אם תורידי את האוורדרמטיות, השירים יהיו נחמדים יותר
 
AVI

טוב אני אתחיל מזה היותר התחברתי דווקא לראשון "נשיקה אחרונה" לא יודעת אם ירדתי לסופו של הרעיון מאחוריו, להבנתי ותקני אותי אם טעיתי מדובר באהבה בין שני אנשים שזה מובן אך הנושא של הדם גורם להרגיש שזה מתסיים כמו מוות של קשר?
 

your avi

New member
...

האמת, הסיפור הראשון דווקא הרבה פחות מטאפורי ממה שהוא נדמה. הכוונה היא כמו שהיא- שני אנשים שמסיימים את חייהם יחד. מן צורה רומנטית להתאבדות. קצת מלודרמתי, אני מניחה.
 
כנראה האו עומד במדבר...

אהבתי את הרעיון,שלפעמים אף אחד בעולם לא מקשיב.הקול היחיד שעונה לך-זה הקול שלך עצמך.ההד...
 
למעלה