דירוג רמות המשקל של שרדוג

דירוג רמות המשקל של שרדוג

הרשימה העדכנית ביותר: משקל כבד: 1. פיידור אמיליאננקו 2. רנדי קוטור 3. אנטוניו רודריגו מינוטאורו נוגיירה 4. טים סילביה 5. ג'וש בארנט 6. גבריאל גונזאגה 7. אנדריי אורלובסקי 8. פבריציו ורדום 9. צ'יק קונגו 10. מירקו קרו קופ לייט הביווייט: 1. קווינטון ראמפייג' ג'קסון 2. דן הנדרסון 3. וונדרליי סילבה 4. קית' ז'ארדין 5. פורסט גריפין 6. מאוריסיו שוגאן רואה 7. צ'אק לידל 8. רמי תיירי סוקודג'ו 9. רשאד אבנס 10. ליוטו 'ריוטו' מאשידה מידלווייט: 1. אנדרסון סילבה (כרגיל) 2. פאולו פילהו 3. מאט לינדלנד 4. ריץ' פרנקלין 5. נייט מרקוורדט 6. רובי לולר 7. יושין אוקאמי 8. יושיהירו אקיאמה 9. דניס קאנג 10. פראנק טריג וולטרווייט: 1. מאט סרה 2. ג'ורג' סיינט פייר 3. מאט היוז 4. ג'ון פיץ' 5. ג'וש קוסצ'ק 6. דיאגו סאנצ'ז 7. קארו פריסיאן 8. ג'ייק שילדס 9. שיניה אאוקי 10. קרלוס קונדיט לייטווייט: 1. טקאנורי גומי 2. גילברט מלנדז 3. גסיאס קלוונקנטה 4. טצוייה קוואג'ירי 5. ויטור ריביירו 6. שון שרק 7. מיצוהירו אישידה 8. BJ פן 9. ג'ו סטיבנסון 10. קוטצו בוקו פת'רווייט: 1. אקיטושי טאמורה 2. אוריה פייבר 3. טאקשי אינואה 4. ג'ף קורן 5. הירויוקי טאקאיה 6. אנטוניו קרבליו 7. מסאקאזו אימאנרי 8. יושירו מאידה 9. יונג מן קים 10. האצו היוקי בנטמווייט: 1. אקיטושי הוקאזונו 2. מרקוס גלבאו 3. קואצו אוקאזאקי 4. אצושי ימאמוטו 5. ריוטה מאצונה 6. דניאל לימה 7. קנג'י אוסאווה 8. טאקייה מיזוגאקי 9. מיגל טורס 10. צ'ייס ביב פלייווייט: 1. שיניצ'י קוג'ימה 2. יאסוהירו אורושיטאני 3. מאמורו ימאגוצ'י 4. יוקי שוג'ו 5. ראמבה סומדט דעות? שלי: הביווייט צפוי, לייט הבי הגיוני בהתחשב בשני ההפסדים הרצופים של וונדרליי וניצחון על האיש שהביס אותו, מידלווייט כמו הביווייט, וולטרווייט זה סתם בגלל הניצחון על ג'ספ ולייטווייט מעט מפתיע.. ציפיתי שמלנדז יקבל את המקום הראשון.
 

talhorm

New member
הדירוג של שרדוק הוא עוד נורמלי

לעומת אתרים אחרים כמו MMA WEEKLY שגם שם מאט סרה מקום ראשון בWW שזה הדבר הכי לא מובן עליי בעולם, הוא גם מודרג ראשון בWW בדירוג של Inside MMA התוכנית של קני רייס ובאס רוטן על חדשות MMA. הקרב עם מאט יוז הולך לפתור הרבה מאוד שאלות... בMMA WEEKLY בכלל הכל מוגזם, הם מדרגים שוגן מקום שני, ליידל מקום רביעי... וג'רדין? 7, ופורסט? 8 שלא נדבר על רשימת הLW שלהם, BJ פן בכלל לא ברשימה!!!!!!! גומי ראשון... וסאקוריי שהוא בכלל נלחם עכשיו בWW פן צריך להיות בטופ3 בכל דירוג של הLW בעולם, גומי? ממש לא מקום ראשון... פן טוב ממנו והוא ניצח אותו וגם פה בשרדוג פן מדורג מאוד נמוך...8... טוב נראה אחרי הקרב עם סטיבנסון כמה BJ פן שווה בLW. הרשימה הכי עלובה היא של הMW כאן בשרדוג... נייט מרקוורדט מקום 5?!? ופרנק טריג ברשימה LOL רואים שלא היה להם את מי להשים.
 

FrecCo

Active member
האמת

שאני נגד שיטת הצניחה המהירה הזה עקב הפסד אחד... שוגון היה הלוחם הכי דומיננטי בספורט אחרי פידור (והיותו מס' 2 P4P בכל דירוג שקיים הוכיח את זה) כולל ניצחון, מה זה ניצחון, שחיטה של החיים את רמפייג' שמדורג 1 כיום. להוריד אותו מ-1 ל-6 בגלל הפסד אחד זה לא מוצדק. הקרב הבא שלו יוכיח כנראה איפה הוא באמת צריך להיות מדורג.. יש בעיה עם לוחמים כמו בארנט, שכולם יודעים שאם הם היו נלחמים 3-4 קרבות בשנה הם היו טופ 3. אבל בארנט לא נלחם כבר 11 חודש ולדעתי אחרי, נניח, שנה שלא רואים לוחם, צריך פשוט להוציא אותו מהדירוג. FAIR ENOUGH. זה גם יהיה תקף לגבי פידור ורנדי לצערי כי כרגע מסתמן שלא נראה אף קרב רציני מהשניים האלה בזמן הקרוב... המידלווייט היא קטגוריית באסה. מאט סרה אחרי שני הקרבות הבאים שלו כבר ירד למקום שהוא ראוי לו, מחוץ לטופ 10, ואישית אני לא מבין איך 4 קטגוריות מדורגות ברובן לפי האלופים של UFC ופתאום הלייטווייט מורכבת מ-5 מקומות ראשונים שלא נמצאים בכלל בארגון. מישהו יכול להסביר לי על סמך מה ה-5 האלה מעל שרק? חוצמזה אם קני פלוריאן לא בטופ 10, הדירוג הזה שווה לתחת
 
למעלה