האם מגרש שנועד לדו משפחתי יש לבצע

האם מגרש שנועד לדו משפחתי יש לבצע

פרסלציה במנהל, או שמא הסכם שיתוף מספיק? כלומר - האם מי שמוכר את חלקו במגרש דו משפחתי חייב לשאת בהוצאת פיצול, או שהמגרש כלל אינו מפוצל?
 
פרטים נוספים...

אנו נמצאים במו"מ על רכישת מגרש השייך למינהל. המגרש נועד לבניית בית דו משפחתי. אנו קונים את מחציתו. השאלה היא האם המוכר צריך לשאת בהוצאות פרסלציה - פיצול המגרש לשני מגרשים שונים (כיום המגרש כולו בבעלותו) או שמא, אם זהו מגרש לדו משפחתי, אין צורך בפיצול אלא בתרשים שרטוט בלבד (עיקר השאלה מכוונת לנושא הכספי. ידוע לנו שפיצול מגרש הוא עסק יקר מאד...). יש לציין שבקרוב המגרש כולו יהוון. תודה!
 
מינהל, פצולים, דמי היתר ושאר ירקות

גברת - אתם משחקים באש עסקה כזו לא עושים בלי עו"ד צמוד ושיהיה מנוסה ויקרן ורצוי לצרף גם שמאילפני שתסתבכו עם חיובים למינהל ןלמוכרים ותזכרי שאמרתי לך....
 
כמו שאמר עו"ד גלעד ....

אכן צריך עו"ד מנוסה (אבל אין חובה שהוא יהיה יקרן). אל תפעלו בלי עו"ד (שתהיה לו גם פוליסה טובה של אחריות מקצועית). לדעתי, אם מראש המינהל הועיד את המגרש לכך שייבנה שם בית דו משפחתי, לא בטוח שצריך לעשות חלוקה של השטח, ייתכן שאפשר (ואולי אפילו רצוי) לבנות את הבית כבית משותף שבו יש שתי דירות. ככה גם תוכלו לעשות תקנון שיתאים לכם. אבל - תשאירו את זה להחלטה אחרי שתתייעצו עם עוה"ד שלכם.
 

דובי123

New member
מנהל

במיקרים כמו אלו בדר"כ ההסכם מול המינהל כולל זכויות בגין היחידה האחת כן קובע ההסכם את מטרז הזכויות כאשר התבע מאפשרת ניצוןל זכויות נוסף כאשר החוכר רוצה לנצל זכויות אלו הוא צריך לשלם למינהל בגין בניה מעבר לזכויות המקוריות אותו הדבר לגבי הפיצול בדר"כ לא הופיעה זכות הפיצול בהסכם מול המינהל וע"כ המעונין לעשות זאת יצטרך לשלם למינהל בגין כך
 
למעלה