היי לכולן מצטערת שנעלמתי...

היי לכולן מצטערת שנעלמתי...

אני רוצה לשאול שאלה , שדיי צצה לי היום. רבתי עם ההורים על זה שהם לא מוכנים שהחבר ימשיך לישון אצלנו כל סופשבוע שני כי הם טוענים שזה מפריע להם. הם מן הסתם לא מסכימים שאני ישן אצלו . ההורים העלו את הפתרון 'בית החייל' . הייתי רוצה לדעת מה אתן חושבות? והאם אתן יודעת , האם אפשר לקבל כל חייל לשם , וכמובן קבוע כל סופשבוע שני . רק לישון לילה אחד . ובשאר היום הוא יהיה אצלי ? . יש לכן מושג? מצטערת שאני כל הזמן נעלמת . תקופה עמוסה ומטורפת . ופשוט נמאס לי מההורים שלי! שיהיה חג שמח :)
 

sm252

New member
תשובה

אם יש מקום בבית החייל עקרונית כן,אבל,אם הוא לא חייל בודד הוא לא זכאי לזה וצריך לשלם איזשהוא מחיר מסבוסד שאישור הסדר עם קצין שאחראי לזה. אם בית החייל קרוב לבסיס יכול להיות שייתנו לו חינם. אולי תוכלי למצוא פשרה עם ההורים.לדבר איתם,להסביר שאת מבינה שזה מפריע להם,אבל את מנסה לקיים זוגיות תקינה עם חייל,וזה גם ככה קשה ושאת רוצה שתהיה לך היכולת לישון איתו. זה לא נעים לאף הורה לחשוב מה הזוג עושה בצד השני של הדלת,אבל(בהנחה שרובנו לא גדלנו בבתים שמרניים /דתיים מאוד) הם צריכים ללמוד להתמודד עם זה. כאשר ההורים גם לא כזה הסכימו שהייתי יותר קטנה,אמרתי שאו שאני ישנה אצלו או שהוא אצלי.שזה המצב שהם צריכים לבחור.ואז הם הסכימו בלי הרבה יותר מדי ברירות:p
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gif

בית החייל זו בהחלט אופצייה. אם יש מקום פנוי והוא חייל - הוא אמור לשלם בסביבות ה40-60 שקל ללילה. שזה לא נורא בכלל לפעמיים בחודש.
 

P i x i e s

New member
ברור שזו אופציה אבל

אם אני שמה את עצמי במקומה לרגע, איזה לא נעים זה להגיד לחבר שיילך לישון בבית החייל... לא שאני מכירה אותו אז אין לי מושג איך הוא יגיב אבל קצת מביך לא?
 
זאת באמת בעיה,

מצד אחד אפשר להבין את ההורים שלך שלא נוח להם שהוא מתארח אצלכם כל סופש.. אבל לשלוח אותו לבית החייל? זה לא נעים בכל זאת. אבל אם אין ברירה וזאת הדרך היחידה אז תעשו את זה.. חג שמח!
 
למעלה