|הנגזו ובייג'ין - הגעה למלון בתחבורה ציבורית.

  • פותח הנושא BK67
  • פורסם בתאריך

BK67

New member
|הנגזו ובייג'ין - הגעה למלון בתחבורה ציבורית.

שלום, אני אמור להגיע באמצע אוקטובר למעבדה בהנגזו במסגרת עבודתי. מאחר והטיסה מישראל מגיעה לביג'ין, חשבתי להקדים את הנסיעה ולבלות יומיים שלושה בביג'ין. טיולים ככל הנראה אוכל לארגן מהארץ, אבל הבנתי שהתנועה משדה התעופה למלון יכולה להיות מאוד מבלבלת ומסורבלת. אודה אם תוכלו לתת לי טיפים לגבי הגעה משדה התעופה למרכז העיר, וכיצד לדעת באיזו תחנה לרדת, במידה ומדובר על תחבורה ציבורית. אגב, אותה השאלה למי שמכיר את הנגזו, כיצד מגיעים משדה התעופה לעיר, והאם יש איזורים מועדפים למגורים בבית מלון (משהו צנוע, אבל לא מבודד מהעיר). תודה מראש ושנה טובה.
 

renjintso

New member
לגבי בייג'ינג

אין שום בעיה. אתה לוקח את הרכבת ויורד בתחנה האחרונה שנמצאת במרכז העיר - dongzhimen station. משם מונית (תדאג שיהיה לך את שם המלון כתוב בסינית ואת הטלפון). אם אתה עם הרבה מטען הרכבת לא מאד נוחה. מונית משדה התעופה למרכז העיר עולה 70-80 יואן. יש תור מסודר של מוניות בשדה.
 

bizhar

New member
תיאמנו מחירים? עוד יאשימו אותנו בקרטל.

אם בחרת ללכת על מונית, אל תתפתה לאנשים שפונים אליך. הם יביאו אותך אמנם בביטחה אבל תשלם כפול. יש לי הרושם שיש להם חוש לאנשים שדורכים בפעם הראשונה בסין. לך עם העדר (מאולם היציאה ניגשים למעלית ויורדים שתי קומות ) ותגיע לתור של המוניות.
 

bizhar

New member
למה מבולבל? למה מסורבל?

עזוב אותך, אין שום בעיה להגיע משדה התעופה של בייגינג למלון. זה לא שונה מכל עיר מסודרת אחרת. יש אוטובוסים ויש רכבת תחתית חדשה אבל הכי פשוט זה לקחת מונית ולתת לנהג את שם המלון, רצוי בסינית. תוכל להיעזר במודיעין בשדה התעופה שישרבטו לך את הכתובת והשם על דף. הסיכוי שהנהג דובר אנגלית שואף לאפס. עלות הנסיעה כ 70-80 יואן כולל 10 יואן לכביש האגרה, משהו כמו 40 שקלים. אם לא תחסוך על זה לא תסתבך. בכל מלון מסודר יש גם דף ובו רשימת אתרי התיירות המרכזיים באנגלית ובסינית. לא צריך לארגן כלום מהארץ אבל אם אתה מתעקש, מי אני שאעמוד בדרכך? נסיעה נעימה ושנה טובה
 

BK67

New member
תודה

אני מבין שהמצב הרבה יותר טוב מהתמונה שצייר לי חבר שביקר שם לאחרונה. הוא די הסתבך שם, נתקל בנהגים שלא ידעו לקרא בסינית את שם המלון וכד'. אני מאוד מודה על המידע, לכל מי שענה, אגב, מה מצב הפקקים בין שדה התעופה למרכז העיר, האם זה סביר, או שעדיף להסתכן בסיבוך מה עם הרכבת? אני אגיע לבייג'ין במהלך היום.
 

bizhar

New member
עד 4 אחה"צ אין בעיקרון בעיה

אם אתה טס אל על אז לא תהיה לך בעיה של פקקים. אני מעריך שהנהג של החבר שלך לא הכיר את המלון. בייג'ינג ענקית וזה עלול לקרות. דאג לכתובת בנוסף לשם המלון ויהיה בסדר. יותר מזה? שמור את מספר הטלפון של המלון ובמידת הצורך תוכל להתקשר אליהם. הם כבר יסבירו לנהג איך להגיע.
 

renjintso

New member
כמו שיזהר אמר

חשוב מאד שיהיו לך כל הפרטים של המלון - שם, כתובת ומספר טלפון. ככה אם הנהג לא בטוח איך מגיעים הוא יכול לדבר עם הקבלה. הנהגים מאד מתורגלים בתרחישים כאלה.
 

סינית 2

New member
בקשר להנגזו

יש שאטל בוס שמגיע מהשדה למרכז העיר, תחפש אותו ביציאה מהשדה,הוא עולה 15 יואן ונוסע בסביבות שעה, תרד בתחנה האחרונה, בכיכר המרכזית של העיר ומשם אפשר לקחת מונית למלון או שתיקח מהשדה מונית,דבר שיכול להגיע לסביבות 150 יואן בקשר למלונות יש מלונות באזור האגם שזה מרכז העיר שהם יותר יקרים ויש מלונות באזורים יותר רחוקים, השאלה איפה המעבדה שלך? ומה רמת המחיר שאתה מחפש ותנאי מחייה? יש גם אכסניות לא רעות
 

BK67

New member
תודה, ולהלן הפרטים לגבי הנגזו

שלום סינית 2, אני לא יודע עד כמה עמוקה ההיכרות שלך עם העיר, בכל מקרה המעבדה שלי נמצאת בכתובת No. 23, Huancheng Donglu, Hangzhou city, Zhejiang Province קיבלתי הצעה לשני מלונות בכתובות: Holiday inn: No.1 Nanshan Kaifa Road, Qiandaohu Town, Hangzhou 311700 Long li hotel: No.198 Genshan West Road, Jianggan District, Hangzhou 310004 אין לי הערכה של מרחקים, אודה אם תוכלי להעריך זמן נסיעה בין המעבדה לבין המלונות, וכל טיפ אפשרי אחר... תודה בעז
 
למעלה