הנהלת חשבונות במשרד רואי חשבון האם זה הכרחי?

kiryatech

New member
להלן השיקולים בהקמת פרקטיקה של הנהלת חשבונות במשרד רואי חשבון פרקטיקת הנהלת חשבונות במשרד רואי חשבון היא סוגיה ותיקה שיצרה סביבה חילוקי דעות לאורך השנים.
עד לשנים האחרונות היה העיסוק בתחום זה נחלתם של משרדים קטנים ומשרדים גדולים התרחקו ממנו כמו מאש, אבל, הזמנים משתנים ולפחות אחת מהפירמות הגדולות עשתה כבר "טבילת אש" משמעותית בתחום.

המצדדים בעיסוק ידברו על היתרונות הרבים ובהם שמירה על קשרים הדוקים יותר עם הלקוחות, יצירת מקור הכנסה נוסף, שמירה על תזרים מזומנים ופעילות אחידים יותר לאורך השנה, הבנה מעמיקה יותר של התיק ועוד.
המתנגדים יעלו בעיקר אלמנטים כמו חשש לניגוד עניינים ותלות במבוקר, התובענות הכרוכה במתן השירותים, רמת רווחיות נמוכה והפרעה למיקוד פעילותו של המשרד.

אולם, טכנולוגיות חדשות הופכות את חילוקי הדעות למיותרים ומיושנים כאחד. כיום כל משרד יכול לקבל את כל היתרונות שבעיסוק בהנהלת חשבונות מבלי להיחשף לחסרונות אפשריים, באמצעות קבלת שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ, ובנוסף להרוויח שדרוג של שרותי הביקורת מבחינה מקצועית, שיפור בלוחות הזמנים והקטנת עלויות.

הוספת פרקטיקה של הנהלת חשבונות במיקור חוץ, מאפשרת לך לתת ללקוחותיך סל פתרונות משופר ומודרני, נוסחת חישוב החזר הלוואה זאת מבלי לפגוע במיקוד שלך: שרותי ראיית חשבון וביקורת. כך תוכל להיות קרוב יותר ללקוחות לספק להם ללא כל מאמץ מצדך שירותי ייעוץ, התרעות ותובנות חשובות על המצב הפיננסי והעסקי שלהם, תוכל לעזור להם להימנע מ"נפילות" ולזכות בהערכתם ובנאמנותם.

אם יש לך מצב בו כאשר חלק מלקוחותיך צומחים הם שוקלים לעבור למשרד ראיית חשבון גדול יותר, הרי ששירותי ראיית חשבון משודרגים יעזרו לך לבלום את הסחף. המשרד שלך יוכל להציע שירותים כמו של המשרדים "הגדולים" ואף מעבר לכך, בעוד שהעבודה שלך תהיה מעניינת ומהנה יותר.
 
למעלה