הפרק השבועי - פרק 19

ליאני2

New member
שמתם לב ששחקנים ממשמרת שלישית אוהבים

לבוא לתפקידים אוחרים במחשבות פליליות.?... חח השמן ההוא שחכתי איך קוראים לו ההוא שהלשיון על אבא של ברנדון... ברנדון ועכשיו קרלוס P=
 

painapple

New member
גם בוסקו היה שם.. הוא שיחק פדופיל

ההוא שכלא את הילד בחדר באמצע הבית ושידר אותו באינטרנט..
 

LeRanch

New member
פרק נחמד../images/Emo9.gif

הסצינה הראשונה הייתה נוראית
הוצ'נר ממש בכה כשהוא היה עם האמא בבי"ח
וחבל שלא הצליחו למנוע את השריפה האחרונה.. הייתי בטוח שאבי איכשהו יברח..
 

sacrament

New member
מדהים ומזעזע בו זמנית...

כל הקטע של אנשים נשרפים עושה לי רע באופן כללי...אבל הפעם זה היה נורא לי הרבה יותר. הקטע הראשון דווקא פחות הפריע לי- אבל הקטע עם המכונית...ועם זה שהוא זרק עליו באמצע הרחוב ופתאום התחיל להעלות באש. זה פשוט היה זוועתי. מסוג האנשים שעבורם צריך להמציא עונש מיוחד, באמת /-: ואגב- שמתם לב שריד התחיל לדבר על מכורים וכמה קשה להם להפסיק ואז פתאום כולם הסתכלו עליו מוזר והוא שתק...?
 

GirlAnachronism

New member
אחד הפרקים היותר טובים

ובלי קשר לעלילה המאוד מעולה שלו, היו קצת סממנים לריד-הישן (וכשהוא דיבר על הנרקומנים זה היה פשוט..מוזר.) וסוף סוף הוצ'נר הפגין קצת אנושיות (מלבד בקטעים עם אשתו.) היה נהדר.
 
לא יודעת למה זה הזכיר לי פרק מהעבר

אתה פרק הזה עם הפסיכית שצריכה לעשות הכל עם שלוש אין לי מושג למה אבל זה הזכיר לי סך הכל..פרק נחמד היו יותר טובים אבל פרק טוב...
 

4hilla4

New member
רק עכשיו השלמתי..

פרק יוצא מן הכלל מכל הבחינות!!! כל פרק הם רק משתפרים! אין מה לומר, סדרה מעולה!! הוצנ'ר בהחלט ריגש הפעם, במיוחד בסוף האיש שהיה לו לוקמיה היה מדהיה, ואיך הוא הקריב את עצמו סוף סוף, ריד חוזר להיות ריד שכולם מכירים ואוהבים. אמילי אמילי אמילי.. מה הייתי עושה בלעדיה? היא נראתה כל כך מזועזעת שהם הלכו לתחקר את האישה בבית החולים.. ממש קיוויתי שלא יקרה למשפחה של ארון הוצ'נר שום דבר! פרק מהממםםם!!!
 

sacrament

New member
אגב...לגבי אמילי...../images/Emo196.gif

בפרקים הקודמים (בעיקר בקטע שריד נחטף) היו תהיות לגביה- היא הרי אף פעם לא עבדה עם רציחות ופסיכופטים ולמרות זאת היא התנהגה כרגיל, עשתה הכל בקור רוח. ובפרק הזה פתאום מגלים שהיא לא כזו פריזר...ושיש דברים שכן מזעזעים אותה.
 

4hilla4

New member
מסתבר שהיא אנושית...

ואם את רוצה את יכולה להצטרף לפעילות- נשארו רק עוד 2 מקומותת!!
 
למעלה