הרס האידילייה ומתן תשובות לא מתאימות.

kobi10

New member
הרס האידילייה ומתן תשובות לא מתאימות.

אני מחפש מכשיר שמיעה לאימי.
לאחר כבר כחודש של בדיקות במכונים שונים אני מגיע למסקנה עצובה
שאי אפשר לקבל ייעוץ ללא הכוונה לחברה מסוימת ששם עושים את הבדיקה.
כל קלינאית/קלינאי תקשורת מחוייבת לחברה שאצלה היא עושה את הבדיקה, כל חברה גדולה מייבא לבד חברה לאחרת למכשירים,
SIEMENS / PHONAK / OTICON וכו'
ועוד ועוד
כך שבעצם לא ניתן לקבל השוואה רצינית בין המכשירים.
בדרך כלל מקבלים תשובה על כמה שלנו הכי טוב ........

מעבר לכל זה, אותו /אותה לקוח בעצם מסתובב ללא עיצה ובעצם עובד לפי
המזל.
כך הבנתי כי רבים !!! מהחברים של אימי עם מכשירים שקנו ממיטב כספם
במגרות ולאף חברה שכזו לא איכפת בעצם אם משתמשים במכשיר שלה או לא. העיקר שהרכישה ומספר כיוונים נעשו ושלום..........
הפער במחירים לאחר קיזוז קופות גדול מאוד מאוד. למה כזה פער בין מכשירים מאותו הדור ומאותה רמה כפי שצויין או נלמד קצת .......

האם יש למישהו טבלה המרכזת את המכשירים השונים ברמות השונות ?
אשמח וודאי עוד רבים שעוקבים אחרי הפוסטים על תשובות.
 
תהליך בחירת מכשיר שמיעה

שלום לך קובי,
אני מבינה את התחושות שלך, בחירת מכשירי שמיעה אכן עשויה להיות לא פשוטה ומבלבלת.
אכן קשה להשוות באותו מקום בין מכשירים של יצרנים שונים, אבל אפשר לקחת לנסיון מכשירים ממספר מכונים אם מאד רוצים להשוות בין חברות שונות. עם זאת, הטכנולוגיה היא לא הכל. יש חשיבות עצומה למכון המטפל עצמו, לקלינאים העובדים בו, לאוירה, לנגישות, ולתחושה האישית שקיבלתם בעת ביקורכם במכון. אם הרגשתם שאתם בידיים טובות ומקצועיות, סמכו על הקלינאי המטפל שידע להציע לכם את מגוון המכשירים והעזרים המתאים לצרכים ולהתאים לכם אותם.

חשוב לי להדגיש בפנייך את הליך התאמת מכשירי השמיעה המתבצע במכוני השמיעה.
ההליך מתחיל בפגישת ייעוץ ע"י קלינאי תקשורת, שהוא איש המקצוע המתמחה בבדיקות שמיעה ובהתאמת מכשירי שמיעה. בפגישת הייעוץ קלינאי התקשורת בודק איזה מכשירי שמיעה מתאימים לירידה בשמיעה של המטופל. בפגישה זו נעשה תיאום ציפיות הלוקח בחשבון את סוג ירידת השמיעה, יכולת הבנת הדיבור של המטופל וסוג המכשירים. לאחר מכן נעשית התאמה של מכשירי השמיעה, לאחר ההתאמה המכשירים ניתן לתקופת ניסיון שבמהלכה המטופל מגיע מס' פעמים לכיוון של מכשירי השמיעה. רק לאחר תקופה זו המטופל רוכש את מכשירי השמיעה. יש לציין כי גם לאחר רכישה של המכשירים המטופל רשאי להגיע בכל עת לכוון את מכשירי השמיעה במכון השמיעה ע"י קלינאי תקשורת.

לגבי שאלתך הספציפית, אוכל להפנות אותך לטבלה שנותנת מידע על מכשירי פונאק באתר של חברת פונאק
http://www.phonak.com/com/b2c/en/products/hearing_instruments/features/performance-table.html
כמו כן גם באתר של שטיינר יש מידע אודות מכשירי שמיעה של חברת פונאק
http://www.steiner.co.il/product-ca...1=&taxonomy-2=38&taxonomy-3=388&do_search=חפש

בהצלחה,
הדס.
 
למעלה